≫ 

Da li su turbo motori manje pouzdani od atmosferskih?

 ≫ 

Podaci pokazuju da su turbo motori generalno pouzdani i efikasni, ali i da se problemi kod njih javljaju iz više razloga...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Iceman

    10. maj 2021 | 20:19

    Nisu turbo punjači nepouzdani, nego motori sa turbo pounjačima. Proizvodači ih vole zbog uštede na materijalu, ne zbog efikasnosti. Poređenja radi turbo benzinac 1.0, 100 ks i atmosferski 1.6, 100 ks se razlikuju u međuubrzanju, ali gledano maksimalno ubrzanje je praktično isto. Neznatno je mali motor brži jer je lakši, pa je i auto lakši. Potrošnja po fabričkim podacima je oko 5l za mali, 7l za veći motor, ali praksa pokazuje skroz drugačiju situaciju. Manji troši 7, veći 7,5. U ovom slučaju fabrika više laže za ekonomičnost malih motora kao što više laže i za hibride, verovatno da bi opravdala tehnologiju. Ekološki standardi ne zavise od toga već od tehnologije prečišćavanja gasova, čak atmosferci imaju manje NoX-a. I dolazimo do glavnog, pozdanost. Nema nikakve dileme da su atmosferci jeftiniji za održavanje, pouzdaniji jer su jednostavniji, pritom niti mnogo više troše, niti su mnogi sporiji, razlike su više subjektivne nego realne.

  • Zoka

    10. maj 2021 | 15:10

    Motor sa 1,1 ili 1,4 ccm i 150 konja. Pa ti motori jedva mogu dogurati do 100000 km jos ako ima i 3 klipa problemi koliko hoćete

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA