Da li će Euro 7 standard već 2026. potpuno eliminisati klasične automobile sa puteva?

Strogi predlozi potencijalno mogu da učine proizvodnju brojnih manjih, priuštivih konvencionalnih automobila ekonomski neodrživom, a ugroženi bi bili i visokoperformantni automobili...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Drug generalni
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    30. maj 2021 | 08:49

    Ukupan udeo emisije ugljen - dioksida od saobraćaja je 12%. Ako bi se ovog trenutka sva vozila zamenila električnim emisija bi bila 6%. Znači i dalje bi postojalo 94% izvora co2 što dovodi do zaključka da zabrana automobila na benzin i dizel nema baš puno smisla ako to utiče negativno na ekonomiju i kvalitet prevoza. Razlog je to što izvor co2 iz auspuha bi se preselio na druge izvore, za proizvodnju struje i samih elektro automobila koji su zahtevniji po tom pitanju. Nova ispitivanja su došla do zaključka da novi automobil više emituje čestice od posledica habanja guma nego iz izduvnih gasova. Naravno nisu sva vozila nova, zabranom proizvodnje ti ne možeš ljudima zabraniti da voze stara kola tako da se elektrifikacijom apsolunto ništa ne dobija na tom polju. Kada bismo svi vozili aktuelna Euro 6 vozila zagađenje bi se svelo na minimum u urbanim sredinama i tu gotovo da nema razlike u odnosu na električna vozila. Galvna opasnost po covečanatvo nisu cestice iako izazivaju neke bolesti, to nije samo od saobraćaja, već klimatske promene kao posledica efekta staklene bašte. Sve u svemu krivac za to nije saobraćaj, već ukupna aktivnost ljudi. Čovek će morati u potpunosti da menja način života, automobil je samo kap u čaši. Moj zaklučak je da treba posepeno uvoditi električna vozila i ostaviti im vremena da se razviju na čistiji i ispaltiviji nivo, istovremeno pustiti da se vozila na fosilna goriva dalje unapređuju. Tako da u jednom momentu imate kombinovan sadržaj saobraćaja gde će ukupno zagađenje biti smanjeno, gde se ljudima neće ugroziti kvalitet života i ekonomija neće trpeti posledice.

  • Drug generalni

    29. maj 2021 | 20:24

    Nikada nisam razumeo agresivnu politiku prema izduvnim gasovima automobila koji već godinama unazad koriste razne sisteme prečišćavanja, dok sa druge strane najvećeg zagađivača, industriju, niko ne pritiska da smanji zagađenje i emisiju co2.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA