≫ 

Ovaj auto je prešao više od 1.000 kilometara sa jednim rezervoarom i to bez ijednog dima iz auspuha

 ≫ 

Za postizanje rekordera upotrebljeno je 5,6 kilograma zelenog vodonika, dok je prosečna potrošnja tokom vožnje iznosila je 0,55 kilograma na 100 kilometara

Komentari

  • Roki

    3. jun 2021 | 16:23

    Da sam nedaj boze ko ti bacio bi se ispod vlaka

  • Roki

    3. jun 2021 | 09:31

    El vozac na aparatima 😂

    • 3. jun 2021 | 13:21

      Elektro-vozač

      @Roki

      Nisam ja ti. Nema mene šta da truje, maltretira, brine.

  • Misli svojom glavom

    2. jun 2021 | 16:21

    El vozac, spavas ili mirno?

    • 2. jun 2021 | 17:40

      Elektro-vozač

      @Misli svojom glavom

      Vrlo. Što? Jel' treba nešto da me brine?

    • 3. jun 2021 | 00:13

      Elektro-vozač

      @Misli svojom glavom

      Evo ti i detalja: moja briga je oko zagađenja i kvaliteta vožnje i života. Fosilci me ne brinu više, već su prošlost samo to još svi ne znaju. U vodonične ne verujem ali, ako mi dokažu da sam "u krivu" - još bolje - još jedna varijanta bolja nego ranije, i to opet sa električnim pogonom - znači boljom vožnjom. Sve je vrlo vedro.

  • Vuk

    2. jun 2021 | 16:06

    SCI FI priča.

  • Elektro-vozač

    2. jun 2021 | 15:26

    Sve bi ovo bilo lepo kada bi bilo ono što ljudi očekuju ali nije. Kao što reče @Makro (jedan) problem je "odvajanje" vodonika. Za sada postoje dva načina, prljav i skup ili još prljaviji a nešto manje skup. Pritom to nije jedini problem. Ceo sistem je neefikasan. Energija se dodatno troši na kompresiju pre prevoza, zatim prevoz, prodaju, kompresiju pri "točenju" u samo vozilo i, na kraju, u gorivim ćelijama na konverziju u električnu energiju. (opet električna kola). Svejedno moraju da imaju i bateriju (doduše manju) jer gorive ćelije nisu dovoljno snažne da same pokrenu vozilo pri velikim opterećenjima/ubrzanjima i zarad efikasnosti dobijene regenerativnim kočenjem. Na kraju, iako nema dima, ima izduvnih gasova. Možda vam se vodena para čini bezazlenom i smešnom ali povećava vlagu vazduha. Kondenzacija iste zimi čini tlo klizavijim. Električna kola i sa i bez "eko vožnje" već dugo postižu preko 1000 km. Struju možete naći na više mesta nego obično gorivo i možete je i sami napraviti i jeftina je. Fosilna goriva ne možete, skupa su i prljava. Vodonik možete sami napraviti ali je skup i neefikasan i jako se teško nalazi. Pritom su ova vozila već spremne bombe daleko opasnije od plinskih i teroristima i mafiji je potrebna samo mala "dorada" da je aktiviraju.

    • 2. jun 2021 | 16:01

      Battery master

      @Elektro-vozač

      E, moj prijatelju, nisi ti svestan svoje nesveti. Citam tvoja "pisanija"mesecima i mislim se... Zasto, kako... Licis mi na Sanco Pansu, i njegovu borbu protiv vetrenjaca...

  • Jovan

    2. jun 2021 | 15:26

    Gde ina da se kupi... To moram imati..

  • Makro

    2. jun 2021 | 12:13

    Kada bi se rešio problem odvajanja vodonika, trajno bismo rešili problem prevoza i zagađenja.

  • Battery master

    2. jun 2021 | 11:17

    Da cujemo cenjeno misljenje... Znamo vec koga...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA