≫ 

Prvi BMW M na baterije: Munja na točkovima sa 544 električna "konja"

 ≫ 

Da je "M na baterije" dostojan sledbenik svoje "oktanske braće" govore brojke vredne svakog poštovanja...

Komentari

  • Roki

    4. jun 2021 | 06:28

    Zasto bi hladenje prestavljalo problem? Klasican auto trosi litar vise s klimom a el nesto vise struje tako da svaki ima gubitak...

  • dago 1

    2. jun 2021 | 16:45

    Moze da predje 500 kilometara al da se vozi auto putem 90 km/h i da je idealna temperatura vani da ne treba ni klimu ni grijanje. Znaci ako bi vozio kako treba 130-140 km/h i jos nocu pa hladno pa kisa malo , nebi stigao od jednog do drugog punjaca😬. Dobar stroj al nije za putovanje, bar za nas koji ne gasimo iz Njemacke , Holandije , itd

    • 2. jun 2021 | 17:39

      Elektro-vozač

      @dago 1

      Ne znam detalje za ovoga ali klima kod električnih (hlađenje) generalno nije problem kao kod fosilaca. Za ostalo ne mogu da komentarišem sem da potcenjuješ koliko ima punjača i da je besomučna neprekidna vožnja opasna pa i zabranjena.

    • 4. jun 2021 | 00:37

      Sibin

      @dago 1

      Prosto receno, smece!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA