≫ 

Elektromobili postaju jeftiniji, ukidaju se SUS motori, stiže poreza na zagađenje vazduha

 ≫ 

Zvaničnik EU zadužen za ekologiju objavio je planove evropske električne mobilnosti za naredne godine

Komentari

  • Majkl Džondar

    5. jul 2021 | 23:09

    Au, 50% u odnosu na 1990. Pa tad je bilo par puta manje automobila nego sad.

  • Map

    5. jul 2021 | 14:21

    Kad elektromobil bude mogao preci sa jednim punenjem 1000km odma ga kupujem

    • 5. jul 2021 | 15:59

      Elektro-vozač

      @Map

      Model S 100D rekord: 1078 km, postigao italijanski tim. To su vrlo kontrolisani uslovi ali većina fosilaca to ne može da postigne ni pod kakvim. Najavljeni su električni koji će to moći i bez specijalnih uslova.

    • 5. jul 2021 | 17:36

      Battery master

      @Map

      Kako je teeebi dooobroooo...

    • 6. jul 2021 | 01:12

      Pavle

      @Map

      Inace, ti svaki vikend sednes i vozis bez zaustavljanja 1000 km? Ne lupetaj, molim te. Bolje proveri kada ti istice osiguranje na Puntu.

    • 6. jul 2021 | 06:37

      Boki

      @Map

      Nije problem koliko će preći, nego koliko mu treba da se napuni.

    • 6. jul 2021 | 12:30

      Eki

      @Map

      Koliko košta taj auto? Koliki je vrh trajanja baterije i koliko košta zamena iste?

    • 6. jul 2021 | 17:56

      Elektro-vozač

      @Map

      @Boki: To i ja kažem. Daleko manje vremena izgubim sa električnim na punjenju nego što sam morao da se maltretiram sa fosilcima po pumpama. @Eki: Ajmo obrnuto - životni vek baterije je preko 500.000 km, preko 10 godina. Za sve to je potrebno oko 100 MWh struje. U Srbiji bi to koštalo oko 400.000 din ili €3.400. Cena samog vozila u Nemačkoj je oko €87.000 (nov). Sa strujom za 500.000 km to je €90,400. Uz jednu promenu kočnica neka izadje na oko €92.000. Za isti put sličnom fosilcu bi trebalo bar 30.000 litara goriva, što je oko €33.000. Uz nebrojeno zamena ulja, 10-20 zamena kočionih delova i koječega još ostalog to izadje na preko €40.000 (optimično!) troškova za fosilca koji, bi,.znači moralo da košta ispod €52.000 da bi se poredio sa Tesla Model S 100D. Zamena baterije? U rangu zamene fosilnog motora već sada, čak i manje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA