≫ 

Da li će Evropa potpuno zabraniti benzince i dizelaše? Saznaćemo već ove nedelje

 ≫ 

Prema već postavljenim ciljevima, smanjenje emisije ugljen-dioksida bi do 2030. trebalo da dosegne 60, a do 2035. godine svih 100 odsto

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Косингас
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Bobby

    15. jul 2021 | 08:14

    Ово је политички притисак, условљен пре свега паранојом у Немачкој, а који је на просторима Србије, у наведеном року немогућ. Цифре говоре. Рецимо да у Србији има 2,5 милиона свега (путничких аутомобила, аутобуса, камиона,...), нека су они ради лакше рачунице, сви на дизел и нека сви годишње пређу 15к км. Нека им за то претпоставимо треба 1.000 л дизела годишње. Енергетска вредност 1 литра дизела је 38МЈ, односно 10,1 kWh, да заокружимо на 10, што даје неопходних 10.000 kWh по возилу годишње. За свих ових 2,5 мил. возила, потребно је око 25 млрд. kWh годишње. Да би добили енергетски капацитет, то треба поделити са бројем часова у години, односно 8760 и добијамо да нам је потребан капацитет од 2,8 мил. KW, односно, 2,800 MW. Шест блокова ТЕНТ у Обреновцу су снаге 1,745 MW. Зашто термолелектрана, јер Србија нема: ваздушне, сунчане, водене, геотермалне,... или било које друге енергије, ни појединачно, ни у збиру, па ни уштедама у потрошњи, да надомести овај капацитет (скоро па два ТЕНТ-а). Једноставно нема. Све остало су бесмислице.

  • Dik

    13. jul 2021 | 08:19

    ... neće do 2035. eto vam informacije iz prve ruke. Mi ćemo voziti jeftine polovnjake na dizel još dugo posle toga jer najbolje se budžet puni preko skupog goriva!

  • Dragan

    13. jul 2021 | 01:11

    A 70 posto struje se dobija spaljivanjem uglja .smešno .neka sva auta budu na struju ,odakle toliko struje .svet nema te mogućnosti.jednostavno je u pitanju neka fora i mnogo jak lobi .EU trte holandjani belgijanci ....nemci ćute .ko tu kakve interese ima pitanje je .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA