≫ 

Briselska zabrana benzinaca i dizelaša ujedinjuje Francuze i Nemce: "Ostavite nam hibride!"

 ≫ 

Proizvođači automobila već su izrazili zabrinutost zbog mogućeg gubitka radnih mesta sa prelaskom na električna vozila, a sada i zvaničnici dve države imaju primedbe na predložene mere

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Realista
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    18. jul 2021 | 14:50

    Dobar savet si sebi dao, pogledaj siru sliku! Svakako si ti taj koji uporno forsira lazi, imao si nedavno bas ovde clanak o tome kako se dio ljudi vraca sa ev na fosilna zbog ne prakticnosti, problem je posveti svoje vreme na punjenje! Objasnjeno ti je mnogo puta, previse puta da ljudima koji nemaju garazu i opcenito ne mogu punit kod kuce punjenje predstavlja velik problem! To sto je tebi lako ne znaci da je svima... Daj mi molim te reci koji ev karavan moze covek kupit da moze vozit naprimer alat i radit s njim i zatim to isto vozilo koristit privatno za prevoz obitelji, naprimer auto kao sto je focus karavan? Vozilo koje nakon celog dana posla moze i popodne nastavit vozit a da ga ne mozes punit kuci, to isto vozilo da je elektricno u nekom trenutku mora cekat punjenje, vec sam ti pisao i o tome koliko je auto kao clio naprimer jeftiniji i brzi na duge staze od visestruko skupljeg elektricnog. Kao i uvek ti ces s lazima pokusat dokazat suprotno al kao i uvek uzalud!

  • Roki

    17. jul 2021 | 19:56

    El vozac lazovcina, od kud ti ta izmisljena informacija da nitko vise ne vraca na fosilce, zapravo je istina mnogo drugacija a i velik je broj onih koji u el automobil ima i ozbiljan auto za putovanja... Tvoje lazi drzi za sebe, dosadan si, lazov si i mogao bi nastavit niz.

  • Realista

    16. jul 2021 | 11:06

    Ništa od tog, tj. Ništa od elektrifikacije sve dok ne izmisle novi način punjenja baterije tj. Da traje kao punjenje rezervoara goriva dakle ne više od 10min, da možeš kupiti porodični auto za prosječno od 20.000eura i da el. punionica imamo kao što imamo pumpi. Baterije, naravno moraju biti neke revolucionarnije, da su lakše i manje a sa dometom od minimalno 500-600km i da mogu minimalno 10godina izdržati korištenje ili da su izmjenjive. Ništa od ovog do sad nema, jedini pravi put je preko hibrida, da se smanji zagađenje a da se da vremena tehnologiji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA