Toyotina nova tehnologija spašava klasnične motore - u inat elektrifikaciji

Motor je skoro potpuno klasičan SUS motor, koji ima cilindre, radilicu, klipnjače, bregastu osovinu, ventile... čak i turbo punjač!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • SRBIN

    02. oktobar 2021 | 12:43

    Evo jedno neozbiljno ali prilicno realno pitanje za sve..Sta bi se desilo da kojim slucajem elektro auto ostane bez struje na auto putu? Mora li ga slep sluzba voziti do punjaca ili ima neki drugi nacin da se dopuni???..Znam da treba biti bas sasav da se to dozvoli, ali verujem da je moguce da se i to desi..Ja kad bih imao elektro auto, ja bih kupio i mali agregat i nosio ga u gepeku za svaki slucaj..

  • Bobby

    27. septembar 2021 | 19:07

    Тојотина технологија тешко да ће спасити моторе са унутрашњим сагоревањем у данашњем издању, али да би се у овој варијанти могли даље производити, свакако да. Разлог је прост, водоник има много већу, што би рекли за угљоводонике, "октанску" вредносту и стога склопови у постојећим моторима би морали да прођу прилагођавање. Како написаше људи, водоник ни до сада није био тајна у коришћењу у СУС моторима, али оно што је био проблем, како је већ констатовано, је његово складиштење и пуњење/истакање. Наиме као веома запаљив, а што је неповољно имати у возилу, једино безбедно стање је течно. Да би се водоник одржао у том стању, потребан је релативно велики притисак и ниска температура, што је опет у возилима и опасно и тешко одржати. Уколико је у овоме направљен продор, онда заиста не би требало да буде проблема са коришћењем ових мотора. Овиме не само што би могли да буду прелазно решење, ако се икада појаве практична електрична возила, већ и (дуго)трајно решење, потпуно невезано за било какве временске оквире.

  • Brooka

    26. septembar 2021 | 11:59

    Ja problema nikad nisam ni imao, toyota i lexus za mene nemaju alternativu. Ne smatram ih savršenim ili radikalno boljim od ostalih konkurenata, ali one stvari koje me kod automobila interesuju na prvom mestu ispunjavaju 101% i sve to za mnogo manji novčani iznos u svakom pogledu. Nadam se samo da će se u dogledno vreme uznapredovati sa razvojem infrastrukture za punjenje sa hidrogenom, jer pikiram toyotu Mirai! Samo napred!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA