• 29

Ovo je električni Yugo za 2025. sa kojim njegov dizajner ima veoma ozbiljne planove

Dejan se potrudio da prepoznatljive linije "jugića" ostanu što verodostojnije originalu...

  • 29
Yugo na baterije, električni Yugo

Render: Dejan Hristov

Šta god ko mislio o Yugu, automobil koji je proizveden u skoro 800.000 primeraka, od kojih je oko 150.000 završilo na putevima SAD, ne može da ostane neprimećen u svetskim okvirima.

Verovatno je nešto slično pomislio i makedonski dizajner Dejan Hristov, kada je najpoznatiji jugoslovenski automobil uzeo kao polaznu osnovu za dizajn svog malog gradskog automobila na električni pogon.

A sudeći prema renderima, Dejan se baš potrudio da prepoznatljive linije "jugića" ostanu što verodostojnije originalu, ali i da istovremeno kreira savremene automobil koji će se dopasti kupcu 21. veka.

Yugo BEV (skraćeno od "Battery Electric Vehicle" - električno vozilo na baterije) je dobio nešto robusniji sportski izgled, za šta su zaslužni prošireni blatobrani i moderno dizajnirani široki prednji i zadnju branik i svetlosne grupe.

Kao potpuno električni automobil supermini klase, sa dovoljno konkurentnom cenom, Yugo na baterije bi mogao da postane ozbiljan rival modelima kao što su aktuelni Peugeot e-208, Opel Corsa-e ili Honda e, kao i budući Renault 5. Ipak, po cenovnom rangu bi trebalo da bude bliži rumunskoj Dačiji Spring.

Originalni Yugo je prestao da se proizvodi još 2008, a Zastava koja ga je pravila je 2017. godine proglaslia bankrot. Uprkos tome Dejan Hristov ima velike planove za svoj automobil

Yugo na baterije, električni Yugo

Render: Dejan Hristov

Makedonski dizajner planira da svoj projekat pošalje Vladi Srbije i da tako predstavi svoju viziju nove eru Yuga. Hristov, takođe, smatra i da bi u ovom projeku mogla da uzme i hrvatska kompnija Rimac Automobili. On predviđa i da bi za razvoj i proizvodnju električnog Yuga mogla da bude zadužena kompanija Stellantis, čiji je Fiat sastavni deo, francuski Renault, ili neki manji kineski proizvođač.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Prle

    Elektricnog juga smo vozili izmedju ETF-a i Kragujevca jos 2000. godine. Bez problema je prelazio 100km na jedno punjenje. Za neupucene.

    1
    1

    Podelite komentar

  • Ništa od ovoaga

    Nema ništa od ovoga. Hrvati i Slovenci su u Evropskoj Uniji odavno. Treba nama neki Open Balkan model vozila. Možda neka zaprežna, električna kola, bez upregnutih konja?!

    1
    1

    Podelite komentar

  • Miki

    Vala ne želim ga ni na slici.

    0
    5

    Podelite komentar

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima