≫ 

Vlasnici ovih automobila uskoro će manje davati državi pri registraciji, evo i koliko

 ≫ 

Činjenica da se našim putevima kreću automobili starijih godišta i manjih motora od 2.000 ccm, postavlja pitanje opravdanosti ograničavanja odluke o smanjenju poreza baš na tu kubikažu...

Komentari

  • Milos

    4. novembar 2021 | 21:00

    I na kraju vozilo od 2500 kubika staro 15 god placa 20.000 rsd A vozilo od 1900 kubika isto godiste placa 35.000 rsd Gde je tu logika?

  • Vuk

    4. novembar 2021 | 17:03

    Đubrešio, duboka državo SRAM TE BILO, OPET BOGATIJ I LOVARNIJI SA JAČOM KUBIKAŽOM U PREDNOSTI, ISPRED SIROTINJE. Srbijo sram te bilo, duboka državo!!!!

  • miki

    4. novembar 2021 | 14:29

    pa kad je bilo koja drzava davala nesto narodu ona sluzi iskljucivo za pljacku naroda a ova nasa je medju sampionima tuzno

  • Miroslav

    4. novembar 2021 | 13:10

    Znači ja ću mog Rovera jeftinije registrovati to .

  • Pantelija

    4. novembar 2021 | 07:11

    Gledaj sad kako Merc C 200-220 sa 2.2 dizelom ide preko 1000€ gore...

  • Jovan

    4. novembar 2021 | 06:31

    Svi sve znaju ali u pare se nerazumeju,koliko ce to biti jeftinije u dinarimaaa !

  • Igor

    3. novembar 2021 | 20:00

    Zašto ne važi za sva vozila starosti od 10 do 20 god bez obzira na kubikažu

  • Vladan

    3. novembar 2021 | 19:36

    Uradili su ono za sta su se vlasnici starijih auta preko 2000ccm odavno zalagali, da registracija ne prelazi vrednost auta . Sve ostalo je manje bitno, oni čine mali procenat vozila ,ali konacno cu moći normalno da registrujem 2.2 ST mondišu,

  • Zex

    3. novembar 2021 | 12:36

    Ovde samo neka se pise nesto! Prvo i osnovno u Srbiji ima 6-8 posto automobila preko 2000 kubika i ti automobili su po pravilu jeftiniji od ovih malih zujalica! Ko ne veruje neka pogleda oglase! Drugo u zadnjih 10 godina skoro i da se ne proizvode (cast izuzecima) automobili preko 2000 kubika ,jer su ovi mali ekoloski cistiji! Zakljucak je da oni koji imaju pare kupuju ispod 2000 kubika,a mislim da se upravo oni i bune! Zivi bili!

  • Srdjan

    3. novembar 2021 | 12:01

    Strašno koliko neutemeljenih komentara!!! Pa cela stvar je osmišljena da upravo ljudi koji voze stare automobile sa nešto većom kubikažom i čija cena registracije prevazilazi vrednost samog vozila ne budu više 'kažnjavani' tolikim taksama. A ko ne voli kubikaže veće neka uzme moped ili el.trotinet i uživa. Kada ste čuli nekoga ko vozi veću kubikažu da se žali što je ovima sa 'puntom' jeftinija registracija!? Ljudi godinama plaćali basnoslovnu taksu na vozila od 2,2 stara po 15 i više godina i ćutali. Sada kada treba da im se najzad napravi neki popust eto ti 'kolegijalnosti' medju vozačima. Šta reći,naša posla.

  • Cis

    3. novembar 2021 | 10:56

    Pa znaci ovde stite bogatasi a sirotinja koja vozi ispod 2.0 oni nista, eee drzavo hoces li sta normlano i realno uvesti ikad!!!

  • Mare

    3. novembar 2021 | 10:28

    Koja je poenta voziti izuzetno jak auto preko 3 kubika u zemlji gde je maksimalna dozvoljena brzina na autoputu 130? Šta je to, kompleks? Kada će te koristiti tu njegovu snagu?

    • 3. novembar 2021 | 10:37

      ajde

      @Mare

      Po tvojoj logici mi u Svajcarskoj bi trebali još slabija auta nego u Srbiji voziti, jer je ovde ograničenje 120 na autoputu. Ajde molim te cuti sjedi u fiat i gas lagan samo a pusti narod da vozi šta hoće

    • 3. novembar 2021 | 10:43

      Gile

      @Mare

      Poenta je da za mlade ljude bez takvog auta nema ni buducnosti,u danasnje vreme bez skupe limuzine jednostavno si niko i nista.

    • 3. novembar 2021 | 12:13

      Predrag

      @Mare

      Plitak potok a voda duboka ! Ko razume zna !

    • 4. novembar 2021 | 02:49

      Co21

      @Mare

      Pa druze kako god ti to gledao, ali sto je auto veci, jaci, robusniji, tim si ti kao vozac bezbedniji u njemu, naravno zajedno sa svim onim koji se voze sa tobon. Mada, to sto imas veliki auto te i dalje obavezuje da vozis po svim propisima. Onda, na kraju, kada na to dodas donekle prihvatljivu cenu registracije, umesto deranja koze, dobijes jednu pristojnu situaciju. Naravno, mozemo slobodno ocekivati rast cena auta kubikaze od recimo 2-2,5 cc za minimalno 15%

  • Zoran

    3. novembar 2021 | 09:16

    Znači,ko ima para da kupi "besnu" limuzinu,država će mu pomoći,ko nema para i vozi "jeftinu" limuzinu,država neće imati sluha za njih. Bravo.

    • 3. novembar 2021 | 09:56

      Iki

      @Zoran

      Kakvi su nam strucnjaci plasim se da ce opet sirotinja da placa skuplje, a jeftinije samo ovi sa skupim automobilima!

  • Mane

    3. novembar 2021 | 09:15

    Ovo je trebalo odavno da se desi.

  • Gambit

    3. novembar 2021 | 08:58

    U prevodu, onaj sto je imao para da do sad vozi preko 2.0 taj ce imati jos malo vise para, a onaj sto nema ni da registruje 1.2 taj i dalje nece imati.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA