≫ 

Registracija i do 15.000 jeftinija: Koliko će se tačno plaćati za auto star od 5 do 20 godina?

 ≫ 

Ako ste do sada plaćali 34.950, od 1. januara ćete 20.300 dinara...

Komentari

  • Lemi

    10. novembar 2021 | 03:54

    Hoće li napokon neko reći šta je sa vozilima koja su od 10-20 god. Do 2000 cm3 a koriste kombinirano gorivo..gas-benzin.

  • NebojšA

    6. novembar 2021 | 15:05

    Zanimljiva situacija komšija kola stara 12 godina i 2000 + kubika plaća 20000 din a ja stara 18 godina 1780 kubika 26000 din pa gde je tu logika

  • SRLE

    5. novembar 2021 | 09:04

    HVALA...😀😀😀

  • Elektro-vozač

    5. novembar 2021 | 01:15

    Kao što nije "kilogramaža", "celziusaža", "sataža" nije ni "kubikaža" već "zapremina". Jedinica "ccm" ne postoji, to je prepisano od stranaca koji sami nisu umeli da napišu "cm³" pa su upotrebili skraćenicu od "kubnih cm" na svom jeziku, što bi kod nas bilo "kcm", opet ne "ccm", i podjednako pogrešno. Zapremina nije odraz nikakvog luksuza pa ni snage i nema joj mesta u skoroj budućnosti - savremena kola koriste elektromotore koji uopšte nemaju ni koncept zastarelog "cilindra" kroz koji se drmusa tamo nekakav klip, pa nema ni zapreminu... Zapremina kod električnih bi bila 0 (nula) ako bi morali da joj damo vrednost i sa tim tuče SUS motore uzduž i popreko, i to jeftinije i čistije. Porez na luksuz treba imati samo na prihode i stvari koje ne želimo da niko kupuje jer bi inače odvraćali iste one koje smatramo da se luksuziraju od davanja više svog novca ostalima. Treba oporezivati zagađenje svih vrsta, svima, zarad smanjena istog i sanacije, pa i električnima. To treba raditi po konkretnom izmerenom zagađenju jer ne odražavaju svi svoje automobile jednako. Problem sa zastarelom tehnologijom je ovde i što to zagađenje zavisi i od toga koliko se vozi, ne samo od stanja kola.

  • JO

    3. novembar 2021 | 21:46

    Kupiš nov auto sa euro 6 i plaćaš skuplje od kokošinjca iste kubikaže sa euro 2.

    • 4. novembar 2021 | 18:24

      Ns

      @JO

      Imam auto od 1998 cm3 i sad ispada da cu placati vise nego onaj sto ima vise? Akk skidaju porez po starosti nek skidajj ali ne mogu samo preko 2000cme.....

    • 4. novembar 2021 | 21:11

      Ki

      @JO

      U pravu si..

  • Hulk

    3. novembar 2021 | 21:45

    Umesto da stara vozila i ona koja troše više goriva pa samim tim i više zagađuju na neki način kazne skupljom registracijom onako kako se to radi i u EU, mi krševe nagrađujemo. A kao šlag na tortu pomeramo im rok da moraju imati katalizatore i dpf filtere.

  • Hes

    3. novembar 2021 | 16:24

    Sinisa doktore

  • Dragojlo

    3. novembar 2021 | 16:19

    Svakako treba pomoci ljudima koji voze vecu kubikazi ,sirotinju treba ......

  • Cika_Srba

    3. novembar 2021 | 16:00

    Obaraju cene registracija zbog povecanje zene naftnih derivata…trik

    • 4. novembar 2021 | 22:35

      Dzoni

      @Cika_Srba

      Cene naftnih derivata su svuda skocile..moze li se ugoditi ljudima

  • ikac

    3. novembar 2021 | 15:26

    Smesno, plus polisa osiguranja

    • 4. novembar 2021 | 23:04

      Boban

      @ikac

      Ja vidim pravi izlaz. Samo vešanje to je najrentabilnije.

  • Petar

    3. novembar 2021 | 15:06

    Znači sad će biti in što stariji auto da nanje platiš neće se isplstiti baš novi auto

  • Istina

    3. novembar 2021 | 14:51

    Sta je sa novim vozilima?

  • Velja

    3. novembar 2021 | 14:31

    Pa tako ja sa 1400 kubika, plaćam veću registraciju od ovog sa 2000+ kubika!!! Pa ovo nema nigde na svetu!!!!! Ko ostane poslednji,neka ugasi svetlo!!!

    • 3. novembar 2021 | 14:54

      Srbin

      @Velja

      Prodaj toga prdavca pa kupi nesto od 2500cc i pocini

    • 3. novembar 2021 | 15:21

      Mane

      @Velja

      Kasniš

    • 3. novembar 2021 | 16:22

      Mirkoni

      @Velja

      Opet udaraju po sirotinji. Onaj što ma para voza veći autu a mi opet naje....mo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA