≫ 

Holandski političari ne žele električne automobile jer su zadnja sedišta previše skučena

U zemlji lala i vetrenjača električni automobili su prilično popularni. Sve ih je više na ulicama, ali ne i u državnim voznim parkovima

  • 6
Mercedes-Benz EQA, elektirčni SUV Foto: Mercedes-Benz

Holandija se spremala da zameni celu vladinu flotu električnim automobilima. Međutim, tamošnji političari se zaista ne žele odreći postojećih limuzina. Stalno smišljaju nove izgovore.

Holanđani su najviša nacija na svetu. Prosečan građanin ove zemlje je visok gotovo 183 cm. Čak svaki peti stanovnik Holandije meri preko 190 cm. Tako visokim ljudima su potrebni prostrani automobili. Pogotovo kada se voze na zadnjem sedištu.

U zemlji lala i vetrenjača električni automobili su prilično popularni. Sve ih je više na ulicama, ali ne i u državnim voznim parkovima. Plan je podrazumevao brze izmene i zamenu postojećih vozila s unutrašnjim sagorevanjem električnim, prenosi Automobili.ba.

Ništa od toga. Do sada su planovi odlagani do 2028. Zašto? Postoji nekoliko argumenata.

Najapsurdniji se tiče udobnosti drugog reda

Trenutno je na tržištu “ograničen broj električnih automobila” koji nude dovoljno prostora za noge i glavu na zadnjem sedištu te podesiva sedišta ili naslone, zaključili su holandski političari.

Zaista, nivo udobnosti u drugim redovima, na primer u Mercedesu S-klase i EQS-u, potpuno je drugačiji. Drugi, električni model ima običan kauč, a prvi, motor s unutrašnjim sagorevanjem, ima pravi luksuzni apartman. Međutim, da li je to toliko važno u slučaju putovanja političara koji ionako biraju avion za veće udaljenosti?

Sledeći argumenti imaju više smisla

Pomenuti su ugovori koji su na snazi ​​i efikasno korišćenje automobila koji se već nalaze u voznom parku. S ekološkog stanovišta najbolje bi bilo voziti ono što imate.

Osim toga, automobil za prevoz važnih političara mora da bude u stanju da se brzo odveze s mesta gde je postalo “prevruće”. To znači da mora da ima veliku bateriju koja se brzo puni.

Najvažniji argument se odnosi na težinu praznog vozila. Električni automobili su već preteški. U slučaju automobila koji se koriste u ministarstvu, neki primerci bi trebalo da budu dodatno blindirani.

Da sumiramo: u holandskim kancelarijama je neko verovatno rekao “neka ih kupuju građani, a Vlada će se za sada tešiti sa V8 i V12, s foteljama na rasklapanje”.

Video: Argentici električnim pogonom povampirili legendarnog fiću: Ide 80 na sat i prelazi 50 kilometara

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Roki

    18. april 2022 | 22:43

    Elektricni i dalje si zbunjen pa pokusavas sebi opravdat bacen novac za elekticno smece , draze ti je proizvodnja elektricne energije na nuklearni pogon , pravljenje nuklearnog odpada rizik nuklearne katastrofe ili manjom stetom na ugljen ili gas ? El vozila su eksperiment da se vidi koliko ce naivaca popusit pricu i bacit novac za nebezbednu voznju , za cekanje , za putovanja na kapaljku od punjaca do punjaca pametnom dosta ...

  • Elektro-vozač

    18. april 2022 | 13:39

    🤣 Kao što rekoh, fosilci još uvek imaju bolji nameštaj (i vurunu takođe). Ima ih i većih zbog veće raznovrsnosti, mada je Tesla Model X prilično komforan i lako se ulazi i izlazi zbog vrata koja se otvaraju na gore, ali i sporije jer to rade samo automatski pa to nije baš najzgodnije tokom kiše (bilo vodene ili "olovne"). Što se tiče bežanja sa lica mesta, Holandija je toliko velika da se današnji električni automobili tokom jedne kafice napune dovoljno da pređu s jednog kraja zemlje na drugu ne nemaju problema sa paljenjem - praktično su uvek uključeni.

  • Roki

    19. april 2022 | 18:27

    Ja znam dovoljno al ti ces svoju skolu skupo platit , ne pada mi napamet opravdavat se nemam ni zasto to ti radis . Idemo jos jednom mozda shvatis svatko za sebe odlucuje , prestani iznosit laži . A sto se cekanja tice ti jako dobro znas kako to izgleda al ne zelis priznat , ja 10min mjesecno ti nekoliko sati dnevno , to je jasno ko dan a ti mozes lagat sebe koliko god hoces . Nije bitno sto ti radis dok ti je auto van upotrebe , kvaka je u tome sto ne mozes koristit auto pa da rezimiramo ja tankam u 10 min i nastavljam hiljadu km ,bez obzira na brzinu , hladnocu , vrucini itd a ti cekas satima da bi mogao koristit auto vodeci pri tome brigu o svim uvjetima ili vozis 80 kmh po autoputu da sacuvas bateriju kao sto neki rade nazalos riskirajuci sudar posto smetaju isto kao ti ovdje !!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA