Jedan od najdužih tunela na svetu: Ima veštačke oblake i cveće, kako bi se vozači osećali bolje

Izgradnja tunela koštala je 410 miliona dolara i trajala je više od pet godina

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dino
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Drevni vanzemaljci

    14. januar 2023 | 04:07

    Apsolitni sve po receptu vanzemaljske tehnologije, umeća i moći...

  • Dino

    13. januar 2023 | 15:00

    Da ga je bocara pravio ili milenijum tim koštao bi 3 000 000 000 a bio bi aneks

  • Ampresuperatutto

    12. januar 2023 | 19:57

    Готардски базни тунел је најдужи и најдубљи тунел на свету. Протеже се испод швајцарских Алпа између градова Ерстфелд на северу и Бодио на југу. Тунел је дугачак 57 км и достиже дубину од 2.300 метара. 25.06.2019. У самом тунелу постоји само једна трака у оба смера на дужини од 16,9 км. Максимална брзина у тунелу је 80 км, док је на аутопуту 120 км. Максимални капацитет тунела је 1200 аутомобила у једном правцу и тако не може проћи више од 28 800 аутомобила дневно. Tako da vam ovaj tekst o "najduzem tunelu na svetu" nije bas tacna informacija ..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA