Kupovina električnog polovnjaka može biti rizična: Ovo su najveći problemi

Kupovina polovnih automobila bi trebalo da bude uzbudljiva, ali nedostatak transparentnosti na tržištu polovnih vozila je frustrirajuć. Ovo se nije promenilo sa sve većom zastupljenošću električnih vozila

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Fredy
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Darko

    25. mart 2023 | 15:04

    Ja vozim mitsubishi eklips cross plug hibrid...Kupio sam ga novog 2022 god.Auto ima garanciju 5 god,ili 100.000km klasika.Baterija ima garanciju 160.000km..Tako da meni dovoljno ...U slucaju riknjavanja ,,baterije u garanciji ona se menja,tj ne cela vec samo deo koji ne radi ili kako vec tako da i posle garancije menjas samo deo koji ne puni vise ili je crko kako vec.Svakih godinu dana se baterija kontrolise na servisu i dobijete potvrdu da je ok.Moj auto nije full elektro,ali nije ni samo hibrid vec plug hibrid.Snjim do 70 km mogu samo na struji da vozim..Za gradsku voznju odlican.Po zimskom vremenu ako nema te garazu ne moze da je napuni do te km,jer jednostavno razumljivo zbog niske spoljne temp.Punim ga kod kuce sto je jako zahvalno..Pored elektro motora poseduje i bezinski motor koji su Japanci odlicno odradili sa 2.4ccm.Zasto kazem dobro jer vecinu hibrida ili plug hibrida trenutno prave sa tri cilindra i kubikaze od 1.4,1.5ccm ,sto je totalno nenormalno ..Sorento novi auto od 2tone imam motor 1.5ccm i 250Ks.Moj ima motor 2.4 benzin od 98ks plus elektro motor od 92ks..Zajedno daju 190ks ali motor nije oterecen sa tom ccm,kada sam puni kao kod ovih...Inace prezadovoljan..Da punjača ima po auto putevima česce opredelio bih se za full elektro ali dobar je i ovaj.. Eto jedno iskustvo i preporuka modela auta

  • Pera

    24. mart 2023 | 10:14

    Osiguravajuća društva sigurno će još povisivati premije na električne automobile, koje su u SAD već sada skuplje i za 27 posto u odnosu na konvencionalan automobil. Usto, s obzirom na kompleksnost baterijskog sklopa i za najmanja oštećenja, tek indicija da bi baterija mogla biti oštećena ili da ima grešku dovodi do toga da osiguravatelji proglašavaju "totalku" i kod najnovijih električnih vozila i ne šalju ih na popravak. Jer, popravak čak i manjih kvarova kod električnih vozila može biti izuzetno težak i skup (oko polovice vrijednosti električnog automobila otpada na bateriju),K tome osiguravatelji i mehaničari žale se da ne postoji jednostavan način za provjeru statusa baterija, što znači da se moraju potpuno ograditi kako se ne bi suočili s odgovornošću u slučaju budućih kvarova, ili nesretnih okolnosti zbog baterije...Sada osiguravatelji pozivaju proizvođače automobila da olakšaju pristup podacima i popravku baterija. Neki su odgovorili, a GM, Ford i Nissan tvrde da su razvili načine kako omogućiti popravke. GM je posebno istaknuo da su njihove najnovije Ultium baterije projektirane za popravak na razini modula što ih čini "znatno jeftinijim od zamjene cijelog paketa baterija" dodajući da će dopustiti pristup podacima o bateriji "trećim stranama".Međutim, nisu svi proizvođači automobila spremni na takav ustupak. Tesla, najveći američki proizvođač električnih vozila, s druge strane trenutno ulaže u novu tehnologiju baterija s većim ćelijama koje su zalijepljene u paket. Prema riječima stručnjaka za automobile i savjetnika za popravke, stručnjaka iz SAD Sandyja Munroa, novi paket nema "nultu mogućnost popravka" dodajući da "se oštećeni Teslin strukturalni paket baterija ne popravlja." To nije problem samo za vlasnike i osiguravatelje, već i za ekologiju. Osim što je najskuplji dio vozila, baterija je i najopasnija za okoliš.Broj takvih slučajeva će se povećati, tako da je situacija s baterijama ključna stvar", rekao je za Reuters Christoph Lauterwasser, direktor Allianzovog centra za tehnologiju. "Ako otpišete električno vozilo u ranoj fazi, izgubili ste gotovo sve prednosti u pogledu emisije CO2", rekao je. Kako bi električna vozila bila čišća od vozila s unutarnjim izgaranjem, moraju odvoziti puno kilometara kako bi njihova nulta emisija nadoknadila njihov veći ugljični otisak u proizvodnji. Uz to, s velikom količinom neiskorištenih baterija na otpadima koje se moraju posebno zbrinuti, prednosti tih električnih vozila potpuno gube smisao, a ona sama svrhu.

  • Fredy

    23. mart 2023 | 22:24

    Ja ih nebi ni za dzabe.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA