Ko zagađuje više: Moderan SUV ili klasičan auto star 10 godina?

Istraživanje je fokusirano na Ujedinjeno Kraljevstvo, gde se udeo prodatih SUV-ova poslednjih godina povećao s otprilike petine na gotovo trećinu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mile

    24. oktobar 2023 | 15:21

    Glupo je svrstavat sve suvove u istu kategoriju , naprimer reno kajar , captur 1.5 dci se ne mogu predit po potrosnji s velikim i mocnim suvovima , bmw x5 , porsche caien i slicni ... Ovi prvi trose [zagaduju] manje nego prosecne limuzine . Ako se vec radi podela onda se treba delit po prosecnoj potrosnji odnosno po kolicini co2 koju pojedino vozilo ispusta .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA