Od vrhunskog luksuza do gradskog praktičara: Evo koji je najskuplji, a koji najjeftiniji automobil na Sajmu

Kontrast između Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic i Fiata Pande naglašava raznolikost automobilske industrije, ističući širok raspon cena i karakteristika

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pero Postar

    22. mart 2024 | 08:52

    Ako dobijem na Loto-u mozda nesta i kupim od ovoga.Nisam ja te srece, ja kad hocu da se napravim vazan i kad idem kod zeninih iznajmim neki bolji auto u Uni rent-u ili Menadzer rent a car.

  • Komsija

    22. mart 2024 | 07:45

    Nekada je panda bila oko 8000.. znaci sve otislo 50% gore...

  • Ja

    21. mart 2024 | 19:23

    Nemogu Nemci da izadju iz kocke nikako.Dizajneri su im jedni od gorih.Pa lepši je Hyundai SUV i Fiatov SUV od ovog rugla Maybacha,o Mitsubishi RAV da i ne govorim.Što se tiče motora Nemcima kapa dole mada danas malte ne svi prave dobre motore.Ako jedan Hyundai i Kia daje 7 godina garancije a Nemci 3 godine na nov auto to vam što šta govori.Nemci počeli kao i mi sa Yugom,promene svetla i prednju stranu i odmah drugi model.Verujte mi,Nemci prodaju imena i znakove sada.Kako to da je jedna nova Oktavia puno jeftinija od Pasata a isti motor i ista klasa (oba VW)?nigde veze

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA