Ovo ne važi za nas mi ćemo uvek biti skladište nemačkog otpada i sve što Švaba ostavi kod kontejnera to je u srbiji kao novo mora čovek da zna gde mu je mesto a ne da mašta o nečemu
I naravno kao u mnogim zemljama vlasnik će da bude u obavezi da plati reciklažu koja nije mala. Zato već po Kanadi ima jako jeftinih el automobila i hibrida koji se bliže kraju baterije
Nazalost izgubicemo oldtajmlere, vozila se nece vise prenositi sa kolena na koleno, sigurno necemo biti u mogucnosti da vozino "dedin auto", je ce vek automobila biti kao i mobilnih telefona , dok traje baterija traje i auto. Na kraju radnog veka ide u reciklazu a ne u kolekcije.
Dack
Ovo ne važi za nas mi ćemo uvek biti skladište nemačkog otpada i sve što Švaba ostavi kod kontejnera to je u srbiji kao novo mora čovek da zna gde mu je mesto a ne da mašta o nečemu
Podelite komentar
Mile
@Dack
Pa ko odnas nije vozijo njemačko biciklo. Nema bez njemca ništa. Mi nebi imali ni šarke na vratima da nije donešena sa bauštele
Podelite komentar
marko
Tajva su elektricna vozila namuljena,a kratkog veka tako da se njihova popravlka ne isplati i svi idu u reciklazu,dolazi naopako vreme🤔
Podelite komentar
Aca
@marko
I naravno kao u mnogim zemljama vlasnik će da bude u obavezi da plati reciklažu koja nije mala. Zato već po Kanadi ima jako jeftinih el automobila i hibrida koji se bliže kraju baterije
Podelite komentar
Slay
Nazalost izgubicemo oldtajmlere, vozila se nece vise prenositi sa kolena na koleno, sigurno necemo biti u mogucnosti da vozino "dedin auto", je ce vek automobila biti kao i mobilnih telefona , dok traje baterija traje i auto. Na kraju radnog veka ide u reciklazu a ne u kolekcije.
Podelite komentar