Baterije za električna vozila napreduju: Domet do 5.000 kilometara postaje realnost

N. M.
N. M.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 🤣

    06. jun 2025 | 12:42

    @Aleksandar pa kad je znanje dostupno onda se informiraj ,skoluj... Nemoj bit lakoveran , situacija je jasna , zasto se toliko forsiraju ev zasto se daju poticaji na njih ? Ako su toliko dobra ona bi se sama prodavala i nebi bilo potrebe za forsiranje . Ako je nesto pre lepo da bi bilo istina obicno nije istina ! Ne razumem takve sto vole kola koja su preskupa , neprakticna , opasna , ne ekoloska , samo da bi bili deo mode ili trenda . Voljni su preplatit kola mucit se sa svakodnevnim punjenjem , u slucaju kvara popravak je gotovo pola vrednosti kola , u slucaju sudara steta ogromna do te mere da je i osiguranje preskupo i vrlo cesto ne zele pokrit stetu nego proglase 100% stetu . Zbrinjavanje starih baterija skupo i ne efikasno iako neki kazu da baterije imaju drugi zivot i taj zivot ce zavrsit i u nekom trenutku ce postat problematicni otpad . Ili mozemo i o tome koliko se zagaduje prilikom izvlacenja litija i njegovog transporta ? U svakom pogledu ev su promasaj i prevara , nacin da se zagadenje prebaci iz grada na ruralna podrucja . Ima i situacija vezana za punjenje , odakle dolazi struja ? Nuklearke , ugljen , fosilna goriva samo mali dio dolazi od solarnih panela i vjetrenjaca a i to zagaduje , samo se treba informirat nije tesko ...

  • 😂 Elektro Vozač 😂

    03. jun 2025 | 19:11

    Samo napred!@ Druže pametan se strujom ne igra ! Onaj koji ume da razmislja svojom glavom , onaj kome nisu isprali mozak notornim lazima taj dobro proveri sve informacije i ne veruje na prvu zelenim eu teroristima i onima koji zele preko naroda zaradit velike pare na brzinu . Elektricna kola su zlo ,svakim danom sve vise istina izlazi na svetlo dana . Niti su zelena , niti su prakticna za koristenje , opasnija su , mnooggoo skuplja ....

  • Dušan

    03. jun 2025 | 16:21

    5000 km! Vauuu! Pa tolko ja pređem za 5 godina! Super! Dajte na poklon (nemam prebijene pare!). Natankujem struje, i vozim do kraja vozačke karijere, tj do smrti, ili pre smrti! Nema da mislim! Ako treba da platim struju za toliko kilometara, nema da brinete! Za 5000 km ću se nakačim pre brojila!👍👍👍

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA