Najjeftiniji SUV koji je pokorio Evropu: Kineski model za 17.990 evra razbija sve rekorde prodaje
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dušan Đokić
Nije sve u osnovnoj ceni, nedostaju npr podaci o ceni obaveznih servisa, a nisu mali. Takođe, test vremena je neophodan za objektivnu procenu kvaliteta automobila, kako kroz upotrebu, tako i kroz servisiranje, snabdevenost rezervnim delovima, gubitak vrednosti tokom par godina itd. Bez euforije koja je pratila i najavu električnih automobila.A niko se nije bavio računicom, kako napraviti toliko struje i iz kojih izvora, kao i baterija za sve električne automobile...I kako ih puniti efikasno kada je punjača premalo...
Lucky
Jos i da su carine za kineze iste kao i za ostale,prodali bi 300000!!!