Najjeftiniji SUV koji je pokorio Evropu: Kineski model za 17.990 evra razbija sve rekorde prodaje

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dušan Đokić

    13. decembar 2025 | 02:38

    Nije sve u osnovnoj ceni, nedostaju npr podaci o ceni obaveznih servisa, a nisu mali. Takođe, test vremena je neophodan za objektivnu procenu kvaliteta automobila, kako kroz upotrebu, tako i kroz servisiranje, snabdevenost rezervnim delovima, gubitak vrednosti tokom par godina itd. Bez euforije koja je pratila i najavu električnih automobila.A niko se nije bavio računicom, kako napraviti toliko struje i iz kojih izvora, kao i baterija za sve električne automobile...I kako ih puniti efikasno kada je punjača premalo...

  • Lucky

    12. decembar 2025 | 00:08

    Jos i da su carine za kineze iste kao i za ostale,prodali bi 300000!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA