• 0

NEMATE POSAO? Ove veštine će vam obezbediti radno mesto

Kako bismo vam pomogli da se opredelite za smer u kome treba da idete, predstavljamo vam poslovne veštine i znanja koja će vam sigurno olakšati potragu za radnim mestom

  • 0

Potraga za poslom može biti izuzetno naporna. Jedna od stavki koja prethodi ovoj misiji jeste odlučivanje za struku kojom ćete se baviti. Traženje će nakon toga ipak biti nešto jednostavnije ukoliko ste sigurni u svoj izbor i znanje koje posedujete.

Međutim, situacija je takva da nam tržište često nameće samo nekoliko aktuelnih opcija, pa se mi moramo odlučiti za neku od njih. Zato je idealna situacija ukoliko uspemo da se uklopimo u tu ponudu. Zapravo to i nije toliko nemoguće kao što vam možda na prvi pogled deluje.

Naime, svake godine tržište rada pokazuje potrebu za određenim kadrovima, kako bi se popunila radna mesta. Nekada su traženi automatičari, nekada biolozi, nekada novinari. Nema pravila, već je važno samo pratiti situaciju. Analizom aktuelne situacije uvek se mogu izvršiti određena predviđanja i ustanoviti koje će struke u narednih nekoliko godina biti tražene i korisne.

Kako bismo vam pomogli da se opredelite za smer u kome treba da idete, predstavljamo vam poslovne veštine i znanja koja će vam sigurno olakšati potragu za radnim mestom.

Kompjuteri na oblaku

Ako vam je izraz poznat već iz naslova, onda ste svakako u prednosti u odnosu na mnoge druge kandidate za posao. Reč je o novijoj formi poslovanja, koja se mahom odvija na internetu uz korišćenje servera pohranjenih širom sveta. Upravo stoga, s obzirom na to da se vaši podaci ne čuvaju u vašem računaru, već na nekom inostranom serveru, ovaj sistem je i dobio naziv oblak (cloud). Kako se sve veći broj poslovnih modela seli upravo na ova mesta, biće potrebno sve više ljudi koji su obučeni da rade sa ovakvim bazama podataka i da prave softvere koji će olakšati njihovo korišćenje.

Foto: Pixabay.com

Foto: Pixabay.com

Upravljanje marketinškim kampanjama

Iako je nekada TV važio za najzastupljeniji kanal komunikacije, koji vam može obezbediti najveći broj gledalaca, a samim tim i potrošača, danas je situacija nešto drugačija. Marketinški stručnjaci se sve češće opredeljuju za internet-kanale, umesto televizije, pa tako možemo videti oglase na gotovo svakom sajtu koji posetimo i to uglavnom one koji nas zanimaju i za koje postoji velika verovatnoća da ćemo ih otvoriti.

Oglašavanje ovim putem je bolje utoliko što se rezultati daleko jednostavnije mere i u skladu sa njima se prilagođava nastavak kampanje. Kako se sve veći broj klijenata opredeljuje za ovaj vid promocije, njima je potrebna osoba koja će voditi, organizovati i pratiti digitalne marketinške kampanje.

Razvoj mobilnih aplikacija

Kao što i sami znate, danas postoji aplikacija za gotovo sve što vam padne na pamet, bilo da je reč o spisku prodavnica sa cenama svih proizvoda u celoj zemlji, rasporedu odlaznih i dolaznih letova na aerodromu u vašem gradu ili o servisima za rezervaciju smeštaja u inostranstvu.

Foto-ilustracija: pixabay.com

Foto-ilustracija: pixabay.com

Kao i mnogi komercijalni poslovni modeli, i neki daleko ozbiljniji poslovi počeli su da se sele na dlan ruke i mobilne platforme. Ljudi koji će raditi na ovim inovacijama i različitim idejama na koje klijenti svakodnevno dolaze sve su potrebniji u velikim softverskim kompanijama. Zato specijalizacija u domenu razvoja mobilnih aplikacija predstavlja dobar izbor.

Ako se obučite za neki od ovih poslova, velike su šanse da ćete vrlo brzo doći do zaposlenja. Veliki broj kompanija počinje da se okreće novim tehnologijama, a kako bi održali taj sistem, potrebni su im ljudi koji su stručni i obučeni za to. Digitalizacija je svuda oko nas i ukoliko se ne uhvatimo u taj proces, možemo biti u ozbiljnom zaostatku. Zato su upravo neke od ovih veština pravi izbor prilikom odlučivanja za oblast studija.

Kako biste stekli što više znanja i omogućili sebi bolju poziciju u karijeri i dobili prepoznatu diplomu, potražite stručnu školu za informacione tehnologije u kojoj možete da birate smer u kome ćete se razvijati i za koju tehnološku oblast ćete se specijalizovati.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Ne želim da budem informisan
Ok