Evo kako da ZARADITE NOVAC dok provodite vreme na DRUŠTVENIM MREŽAMA

Razvoj društvenih mreža stvorio je nove, veoma dobro plaćene profesije, za kojima vlada velika tražnja u oblasti marketinga, a jedno od takvih zanimanja je i community menadžer

  • 1

Od svog nastanka do danas društvene mreže su znatno evoluirale. Osim što ih ima znatno više nego pre deset godina, kada su naglo zahvatile sve delove društva, njihova uloga je sada znatno drugačija.

Sve više ljudi koji svakodnevno provode vreme na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru, ili nekoj drugoj popularnoj društvenoj mreži doprinelo je tome da ovaj teren dobije važnu marketinšku ulogu.

Razvoj društvenih mreža stvorio je nove, veoma dobro plaćene profesije, za kojima vlada velika tražnja u oblasti marketinga, a jedno od takvih zanimanja je i community menadžer.

Šta je posao community menadžera?

Posao community menadžera je da putem društvenih mreža pružaju potencijalnim kupcima odgovore na sve nedoumice kako bi se ovi osećali kao pripadnici njihovog brenda. Pored toga, ovakav način komunikacije kompanijama omogućava da bolje upoznaju svoje kupce i uoče na koji način bi mogli da unaprede prodaju svojih usluga ili proizvoda.

Uspešan community menadžer bi trebalo da angažuje pratioce na društvenim mrežama tako da se uključe u konverzaciju i sami promovišu određeni brend deleći, ili komentarišući određeni sadržaj.

Foto: Profimedia/Alamy Foto: Profimedia/Alamy

Razvoj društvenih mreža pojačava njihovu ulogu

Većina ljudi veruje da su jedina zaduženja community menadžera pisanje i objavljivanje postova na društvenim mrežama. U početku ovo jesu bili osnovni zadaci stručnjaka koji se bave ovim poslom, međutim kako su napredovale društvene mreže, i posao community menadžera se izmenio.

Pojava pametnih mobilnih telefona doprinela je tome da danas svi njihovi korisnici imaju mogućnost u svakom trenutku da pristupe Fejsbuku, Tviteru ili drugoj društvenoj mreži. Upravo ova promena u najvećoj meri je promenila zaduženja i ulogu community menadžera. Ljudi više ne posećuju društvene mreže po nekoliko puta u toku dana, već su putem pametnih mobilnih telefona non-stop povezani s njima.

U svakom trenutku mogu da pročitaju određeni status, ostave komentar, ili postave pitanje. To znači da community menadžeri moraju da budu isto toliko vremena aktivni onlajn i uz to da osmisle kreativne kampanje kojima će inspirisati sve veći broj potencijalnih kupaca da se opredele baš za njihov proizvod ili uslugu.

Foto: pixabay.com Foto: pixabay.com

Community menadžeri donose uspeh

Uloga društvenih mreža postala je toliko velika da bez community menadžera nijedna kompanija danas ne može da očekuje uspeh. Bez obzira na to u kojoj oblasti posluju, kompanije koje angažuju obučenog community menadžera izgradiće moćniji brend i, samim tim, ostvariti mnogo veći profit.

Da biste postali uspešan community menadžer, potrebno je da imate razvijene kreativne veštine pisanja, sposobnost za rad u timu i mnoge druge osobine koje možete steći već nakon godinu dana školovanja po proverenom programu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA