Ovo su tri najveće opasnosti internet-marketinga koje vas mogu zadesiti

I najmanji korak koji napravite na društvenim mrežama mora biti pažljivo osmišljen i isplaniran, jer ste u svakom trenutku pod budnim okom svoje ciljne grupe, a samim tim i potencijalnih potrošača

  • 0

Mnogi mladi, digitalno pismeni ljudi prepoznali su priliku za sebe u digitalnom marketingu. Upoznatost s društvenim mrežama i praćenje trendova učinili su ovo polje prirodnim izborom za mlade profesionalce iz raznih branši širom sveta. Iako su na svom terenu, neuspeh  ih može dočekati u nekim zamkama kojih nisu svesni.

Kako biste izbegli taj problem, predstavljamo vam najčešća mesta spoticanja na koje morate obratiti pažnju u digitalnoj komunikaciji.

Pokušavate da razgovarate sa svima

Pre uspostavljanja bilo kakve komunikacije morate imati jasno definisanu ciljnu grupu. Brojni brendovi, posebno oni noviji, pokušavaju da privuku nove klijente, potrošače i saradnike, pa šire opseg komunikacije ne bi li obuhvatili što više ljudi. Međutim, to je loša strategija, jer ukoliko za vas relevantna, ciljna grupa shvati šta pokušavate da postignete, to će ih odbiti, pa ćete izgubiti njihovu podršku.

Usredsredite se na čoveka do koga želite da doprete i razmišljajte o njemu. Ko je on, čime se bavi, kako provodi slobodno vreme? Kada uspete da ga opišete i razumete, pronađite ga i formirajte svoje poruke tako da njemu budu zanimljive i korisne. Ne rasipajte pažnju i budžet na ljude koji vam neće postati klijenti.

Foto: Pixabay.com Foto: Pixabay.com

Ne razmišljate o potrebama svoje ciljne grupe

Ukoliko je zaista tako i dozvolite da vaši potrošači to primete, ne očekujte da ćete imati dugu i uspešnu karijeru. U svakom trenutku, od početne ideje, proizvodnog procesa, plasmana i za vreme svake marketinške aktivnosti koju osmišljavate i formirate morate razmišljati o svom klijentu i o tome šta mu se govori i na koji način to unapređuje njegov život.

Zapamtite da on ne voli da sluša o vama i vašoj misiji, već o svemu što ćete učiniti da njemu ulepšate i poboljšate svakodnevicu. Zato razmislite o tome i predstavite mu sve prednosti koje nudite. Razgovarajte s klijentima, saslušajte šta imaju da kažu i pokažite im da brinete. Znaće to da cene.

Ne napredujete

Pravilo broj jedan gotovo svakog poslovnog modela jeste da pratite nove trendove i aktuelnosti iz branše. Ukoliko ostanete u prošlosti i dozvolite da prođe previše vremena pre nego što tržištu ponudite nešto novo, vrlo brzo ćete se naći u problemu – ljudi će zaboraviti na vas. Ne samo da morate biti aktuelni, već je važno da pustite glas i potrudite se da što više ljudi sazna da ste i dalje tu i da imate nove ideje, nove planove i nove projekte. Pratite konkurenciju, pratite ciljnu grupu, pratite njihove potrebe i nećete imati problema da se izborite s lavovima u svojoj areni.

Foto-ilustracija: Profimedia Foto-ilustracija: Profimedia

I najmanji korak koji napravite na društvenim mrežama mora biti pažljivo osmišljen i isplaniran, jer ste u svakom trenutku pod budnim okom svoje ciljne grupe, a samim tim i potencijalnih potrošača. Svaka greška koju napravite pomno se prati i zapisuje, tako da morate biti oprezni i dobro organizovani.

Poznajući ove zamke, koje vam mogu napraviti problem, već ste u prednosti u odnosu na konkurente, međutim, dugačak put je pred vama ako tek počinjete da se bavite digitalnim marketingom. Zato je pre svega važno da steknete kvalitetno obrazovanje kako biste mogli da se takmičite s drugim poznavaocima ovog posla. Upišite Online PR  na IT Akademiji i opremite se alatima i oružjem koji će vas pozicionirati bolje nego druge.  

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA