≫ 

Želite da privučete kupce u digitalnu trgovinu? Ovih šest saveta će vas sigurno odvesti do uspeha

Bez obzira na to koliko ste novca uložili, dovođenje kupaca u vaše trgovine je vrlo zahtevna stvar i ujedno ključna za opstanak poslovanja

  • 0

S pojavom tehnologije i povećanjem baze klijenata, kompanije svih veličina se suočavaju s oštrom konkurencijom. Veliki broj rivala i generalna zasićenost koja vlada na celom internetu još više im otežavaju da privuku kupce.

Bez obzira na to koliko ste novca uložili, dovođenje kupaca u vaše trgovine je vrlo zahtevna stvar i ujedno ključna za opstanak poslovanja. Za sve vas koji tek pokrećete svoj biznis, predstavljamo vam nekoliko saveta i jednostavnih smernica, koji vam mogu pomoći da ostvarite dobre rezultate u roku od jedne godine ili čak i za manje vremena.

Predstavite se s jasnim stavom

Sadržaji koje postavljate na stranice na društvenim medijima i na svoju web stranicu moraju da ponude vredne informacije vašim posetiocima. Nemojte samo da ih prisiljavate da kupuju vaše proizvode, radije im dajte nešto što donosi vrednost.

Jednostavan pristup koji možete da primenite jeste da ponudite svojim posetiocima rešenje za problem s kojim se trenutno susreću. Sadržaj mora da bude o njima, a ne o vama i vašem brendu. Pružite im sadržaj koji vas predstavlja kao stručnjaka u vašoj niši. Vaši posetioci i potencijalni kupci bi trebalo da budu u središtu svakog vašeg sadržaja.

Vaša virtuelna izložba

Sve više kupaca provodi vreme istražujući, upoređujući i pronalazeći nove proizvode i usluge na internetu. Zato web stranice postaju virtuelni izložbeni prostor za brendove. Informacije o proizvodima koje nudite i način na koji ih prikazujete jesu veoma važni. Kupci žele da vide detaljne podatke, tako da mogu lakše i sigurnije da donose odluke o potencijalnoj  kupovini.

Slike visokog kvaliteta ili video-snimci daju kupcima bolji uvid u to šta mogu da očekuju od proizvoda i pomažu im da uporede slične prozvode. Zato, uključite što više informacija o proizvodu: predstavite njegove mogućnosti i prednosti, veličinu, boju, materijal, težinu i druge osobine koje su najvažnije i najrelevantnije za kupca kada donosi odluku o kupovini.  

Foto-ilustracija: Profimedia Foto-ilustracija: Profimedia

Informacije u stvarnom vremenu

Kada je vaša eCommerce platforma integrisana s nekim ERP (Enterprise Resource Planning – procesom u kome se planiraju poslovni resursi) ili sličnim sistemom poslovnog upravljanja, to vam omogućuje da vašim klijentima pružite više informacija uživo.

Kupci vole da vide ažuriranja u „stvarnom vremenu“, uključujući obaveštenja o narudžbini, dokle je stigla, novosti u trgovini i sl. Kada su u mogućnosti da provere ovu informaciju, a da pri tome ne moraju da zovu telefonom ili šalju i-mejlove, oni štede vreme – što je za svakog današnjeg potrošača ključna stvar.

Samo usluga

E-komerc platforma koja ima korisnički digitalni portal može da bude velika prodajna tačka za vaše poslovanje. Dajte kupcima pristup i kontrolu nad podacima. Portal za kupca može da omogući korisnicima da uđu i ažuriraju svoje podatke direktno i na taj način izbegnu bilo kakve greške.

A kada klijenti pokušavaju da zapamte ime nekog proizvoda s jednog od svojih pređašnjih naloga, informacija im je odmah na raspolaganju u njihovoj detaljnoj istoriji narudžbina. Dodajte i mogućnost za ponovno naručivanje i obogatićete doživljaj kupcima.

Foto: Profimedia, Alamy Foto: Profimedia, Alamy

Vaša prodavnica se nikada ne zatvara

U današnje vreme ljudi rade u najrazličitijim vremenima i „radno vreme“ je širok pojam. Mnoga radna mesta nude fleksibilno radno vreme i različite uslove. Morate da uzmete ove trendove u obzir i kada je reč o kupcima koji pristupaju kupovini preko interneta.

E-komerc web prodavnica se nikada ne zatvara. Kupci imaju pogodnost da pregledaju i kupuju gde god da se nalaze i kad god žele. Razmislite o tome da dodate funkciju „često postavljana pitanja“ ili bazu znanja kako biste pružili dodatnu pomoć onima koji pristupaju vašoj digitalnoj trgovini van standardnog radnog vremena. Ili im unapred kažite koliko je vremena potrebno da dobiju odgovor od vaše kompanije, da li bi trebalo da vam pošalju i-mejl ili da popune upit u digitalnoj formi.

Izgradnja brenda

Svaka kompanija želi da ostavi dobar utisak na svoje potencijalne kupce; da se njihov brend prepoznaje i bude nezaboravan. Izrada digitalne platforme koja je u skladu s brendom može da bude veoma važan deo stvaranja tog utiska.

Jeftin način da započnete ovaj proces jeste pokretanje bloga. Blog je koristan za povećanje vidljivosti i privlačenje kupaca. Ne samo da će vam pomoći da se vaše web stranice pronalaze putem organskog pretraživanja, već blog postaje i odličan resurs za širi uticaj vašeg sadržaja i na kraju vašeg brenda. Deljenje sadržaja s bloga na društvenim medijima je brzo i jednostavno, a to će vraćati saobraćaj nazad na vaše stranice, te će se tako stvarati i identitet vašeg brenda.

Internet danas pruža odlične mogućnosti za pokretanje i vođenje e-trgovine, bez obzira na to da li se radi o postojećoj kompaniji koja želi da poveća broj kanala prodaje ili je u pitanju nova kompanija koja je osnovana da bi se bavila internet-trgovinom. Ako želite da steknete veštine i znanja koja će vam omogućiti da uspešno vodite e-trgovine, više o tome možete da saznate na ovom specijalizovanom programu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA