Genijalni izumi srpskog dizajnera osvajaju svet!

Denis Bostandžić osmislio je čips u obliku kašičice i elektronsku "kasicu prasicu". Njih još uvek nema u prodaji, ali je on za Telegraf.rs objasnio kako bi funkcionisale

  • 12

Jedenje sosa uz čips moglo bi da postane mnogo jednostavnije, kada bi stari čips zamenila "kašičica" od čipsa - "Spoonachos", koja se ne bi se lomila a zahvatala bi više sosa. Nju je osmislio mladi i talentovani srpski industrijski dizajner Denis Bostandžić.

- Bila bi posebno dizajnirana, jer bi bila šira a imala kraću dršku. Tako ne bi pukla, čak i ako zahvatite mnogo sosa - objašnjava Bostandžić.

On je osmislio i praktično pakovanje, da se ne izlome dok ne dođu do vas.

Ali, daleko od toga da je to jedina Denisova ideja - ima ih on još mnogo.

Naime, primetivši da "kasice prasice" polako izlaze iz mode, a da ljudi sve više koristi platne kartice, postavio je sebi pitanje: kuda sa digitalnim sitnišom koji bi nam ostao da smo platili fizičkim novcem? Mladi dizajner osmislio je i rešenje ovog "problema": elektronsku "kasicu prasicu" - "Digital Piggy Bank".

To je post terminal, kao onaj kroz koji se naše kartice provlače u prodavnicama i buticima, sa razlikom u tome što ona sa kartice ne može da skine više od dva evra. Prvobitno je osmišljena za skupljanje dobrotvornih priloga, ali može da se koristi i za ličnu štednju, u kom se slučaju uplaćuje na vaš posebni račun.

Denisove inovacije mogli ste da vidite i u vreme zemljotresa u Japanu. Tada je na sajtu Arigato.rs bila organizovana prodaja majica, a prihod od prodaje putovao je u Japan. Denisova ideja "Usvojite robota" bila je veoma primećena, a akcija je uspela.

Robot je na majici zato što je to moja prva asocijacija kada neko kaže Japan. A "usvajanje" je simbolika: mi kao usvajamo njihove robote koji zbog katastrofe nemaju gde, a oni sa druge strane dobijaju naš novac - kaže Bostandžić.

Mladi dizajner ove svoje ideje nije zaštitio, jer misli da nema potrebe.

- To je samo prezentacija ideja, nemam nameru da to unovčim. Samo hoću da unapredim neke aspekte u okolini - iskren je Denis.

Za ove ideje interesovale su se neke domaće i inostrane kompanije, a njegove projekte objavljivali su najeminentniji svetski onlajn i "oflajn" časopisi. Za elektronsku "kasicu prasicu" zanimala se čak i Narodna banka Srbije. Ipak, u prodaji ih još uvek nema, pa se možemo samo nadati da će u Srbiji neko napokon početi da koristi ogroman kreativni potencijal koji samo čeka kanal kroz koji će da ispliva na površinu.

(Milica Stojanović / Foto: Denis Bostandžić)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jelena

    2. februar 2012 | 19:03

    Nadam se da neće sve ostati na ideju i dizajnu :) hoćemo proizvodnju

  • damjangataric

    30. januar 2012 | 01:45

    RT @torbica: Genijalni izumi srpskog dizajnera osvajaju svet! | Telegraf - Najnovije vesti http://t.co/8IlVu28u via @telegrafrs

  • AlexCiric

    1. februar 2012 | 16:05

    RT @vjevrosimovic @torbica: Genijalni izumi srpskog dizajnera osvajaju svet! Telegraf - Najnovije vesti http://t.co/zCSAsRV3 via @telegrafrs

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA