≫ 

Recite zbogom deljenju Netflix naloga i pozdravite se sa reklamama koje stižu

Netflix je iznenada “prilično otvoren” za pretplatnički nivo koji će imati reklame, nakon što su izgubili 200.000 pretplatnika

  • 0
Netflix kompanija logo Foto: Tanjug/AP

Čini se da je Netflix spreman da primeni neke od najvećih promena u svom poslovnom modelu. Izvršni direktor striming servisa, Rid Hejstings, nedavno je bacio “dve bombe”.

Prva bomba: Netflix je izgubio pretplatnike po prvi put u poslednjih deset godina - tačnije 200.000 pretplatnika.

Vredi napomenuti da je Netflix u minusu po broju pretplatnika delimično zbog rata u Ukrajini — izgubio je 700.000 naloga nakon što je ugasio svoje usluge u Rusiji.

Ipak, čak i ignorišući taj deo, Netflix je znatno zaostao u poređenju sa očekivanjima koje su imali pre samo tri meseca.

Sada, kako bi se izborili protiv značajno usporenog rasta, Netflix planira da suzbije deljenje naloga, odnosno da korisnicima koji dele naloge van svog domaćinstva naplaćuje više. Već je bilo naznaka da će se tako nešto desiti, jer je nedavno kompanija počela da testira ovaj model u određenim zemljama

Do sada je ljudima uglavnom bilo svejedno ko koristi njihov nalog, jer je cena ista. Sada, svi oni koji koriste tuđi, sasvim sigurno će reći zbogom deljenju naloga. Koja je verovatnoća da će vaš prijatelj pristati da plaća više, samo da biste vi imali pristup?

Kako je rekao izvršni direktor, kompaniji će verovatno biti potrebno oko godinu dana da primeni ove promene na globalnom nivou. Tako da, eto, ipak malo dobrih vesti - imamo još malo vremena.

Druga bomba: Reklame (verovatno) stižu.

Sada je već gotovo sigurno da će Netflix u budućnosti imati pretplatnički nivo koji će možda biti jeftiniji, ali koji će imati reklame.

Hejstings je rekao da je kompanija sada “prilično otvorena” za pretplate podržane reklamama nakon što je godinama bila protiv njih.

“Oni koji su pratili Netflix znaju da sam protiv oglašavanja i veliki sam obožavalac jednostavnosti pretplate. Ali koliko god ja to voleo, više volim izbor potrošača i omogućavanje onima koji bi želeli nižu cenu pretplate i koji su tolerantni na reklame da dobiju ono što žele. Mislim da to ima smisla”, rekao je Hejstings.

Ovo će sasvim sigurno biti jedna od najvećih promena koja se desila na Netflix-u, prvenstveno zato što je servis postao toliko popularan upravo zbog toga što nije imao reklame.

Ipak, još uvek nije jasno kako će sve to izgledati i funkcionisati, tako da nam ostaje da vidimo.

Video: Netflix serije koje bi trebalo da gledate prema horoskopskom znaku

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA