≫ 

Instagram želi da “uguši” sve naloge koji dele sadržaj sa konkurentskih platformi

Promena će obeshrabriti naloge koji, recimo, dele sadržaj sa TikToka

  • 0
Instagram Reels Foto: Instagram / Promo

Novi dan, nova promena Instagram-ovog algoritma. Aplikacija sada prilagođava način na koji rangira sadržaj u aplikaciji kako bi “više vrednovali originalni sadržaj”, kaže šef Instagrama Adam Mozeri.

Mozeri je o promeni govorio na Twitteru, rekavši da je ona usklađena sa širim ciljevina Mete da osnaži originalne kreatore.

“Ako nešto kreirate od nule, trebalo bi da dobijete više zasluga nego ako preoblikujete nešto što ste pronašli na drugom mestu”, rekao je Mozeri.

U naknadnim komentarima, dodao je da Instagram već pokušava da da prioritet originalnom sadržaju, ali da “postaje sve važnije da [mi] ne precenjujemo naloge koji dele sadržaj sa drugih mesta”.

Nije jasno koliko će ova promena biti efikasna ili kakav će biti njen uticaj. Mozeri je rekao da kompanija daje sve od sebe da “predvidi” da li je neka fotografija ili video originalan sadržaj, ali da “ne mogu da znaju sa sigurnošću”.

Ovaj potezi dolazi nakon prethodnih inicijativa Instagrama da podstakne kreatore da dele originalni sadržaj na ovoj platformi, umesto da dele klipove sa TikToka ili drugih aplikacija.

Ali čini se da je poslednja promena takođe usmerena ka obeshrabrivanju naloga koji jednostavno agregiraju i distribuiraju popularne mimove i drugi sadržaj koji je prvo zaživeo u aplikacijama konkurenata.

Video: Ovo su najjače društvene mreže u svetu trenutno: Koje od njih imate vi?

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA