0

Pogledajte kako PR menadžeri zaista provode svoje radne dane

Odnosi s javnošću su dinamičan i izazovan posao.

Tehnologija, Kompjuter, Marketing, Prodaja
Foto: Pixabay.com

Kao osoba zadužena za odnose s javnošću vi ste u svakodnevnom kontaktu sa ljudima, klijentima ili krajnjim korisnicima proizvoda i brendova koje zastupate. Neprestano razmišljate o ključnim porukama i informacijama koje imate. Uvek ste spremni na to da pravovremeno reagujete kako nijedno pitanje ne bi ostalo bez odgovora. Posao PR menadžera traje ceo dan, iako veći deo njega ne provodite u kancelariji.

Ukoliko vam opis ovoga posla zvuči zanimljivo i kreativno, pročitajte kako izgleda jedan dan u životu osobe koja ga obavlja i preduzmite neophodne korake da se i sami nađete na toj radnoj poziciji.

Buđenje

Pomislili biste da je buđenje vrlo slično u svim profesijama. Međutim, mnogi zaposleni u odosima s javnošću reći će da svoju prvu jutarnju kafu ispijaju listajući dnevnu štampu i u njoj tražeći svoje klijente i sve što se o njima piše.

To je takođe idealno vreme da se na miru pročitaju mejlovi pre dnevne gužve i zvonjave telefona, kako bi se pronašle sve neophodne informacije za dan koji je pred njima i za sve projekte na kojima rade. Iako veliki broj tih mejlova mogu da budu samo promocije, dok se svaki mejl detaljno ne pregleda u ovom poslu dan ne može da počne.

Prvi sat na poslu

Foto: Pixabay.com

Nakon ispijanja prve kafe kod kuće, uglavnom sledi i druga kafa na poslu, koja se pijucka dok se sastanči sa kolegama i saradnicima. Ovo su uglavnom neformalna okupljanja na kojima se prolazi kroz sve detalje prethodno urađenoga i onoga što je neophodno uraditi tog dana.

Liste obaveza su važne, ne samo zbog organizacije, već i zbog revizije i rezultata kako bi se pratio svaki segment aktuelnih poslova na kojima radite i na kojima su raspoređeni članovi vašeg tima. Zato je ovaj deo dana ključan za kvalitetno planiranje.

Operativni deo dana

Nakon organizacionog dela, veliki deo dana profesionalaca zaduženih za odnose s javnošću prolazi se u komunikaciji putem mejla ili telefona, bilo s medijima ili s klijentima.

U zavisnosti od aktuelnog projekta, neka od njihovih zaduženja bila bi pisanje saopštenja za javnost i formiranje liste novinara kojima će ga poslati, organizacija konferencije za štampu i istraživanje lokacija i idealnih prostora za ovaj događaj, kao i sastanci sa klijentima kako bi se usaglasili u vezi sa procesima i kampanjama na kojima se trenutno radi.

Ono što je posebno zanimljivo jeste i činjenica da se često deo ovih obaveza završava van kancelarije, pa PR menadžeri nisu vezani za svoje radno mesto.

Događaji

Foto: Pixabay.com

Nakon radnog dana, u velikom broju slučajeva zaposleni u odnosima s javnošću će jednostavno otići kući i odmoriti se za naredni dan. Međutim, nekada se dešava da moraju prisustvovati nekom od događaja u vezi sa klijentima ili konferencijama za štampu koje su sami organizovali.

Ovaj deo posla, iako jedan od najnapornijih, svakako je sjajan, jer je to trenutak kada možete videti kako se ostvaruje sve ono što ste planirali čitavog meseca pre toga.

Nakon događaja uglavnom sledi interno slavlje, a često i kasniji dolazak na posao.

Odnosi s javnošću su pre svega kreativan posao, a potom i dinamičan i izuzetno izazovan. Činjenica je da ne može svako uspešno da ga obavlja, jer je potrebno mnogo energije, spremnosti na žrtvovanje i posvećenost rezultatima.

Međutim, osećaj koji ćete imati nakon što uspešno završite projekat na kom ste radili ne može se meriti ni sa čim. Naravno, da biste mogli to da učinite, neophodno vam je znanje i veštine, pa zato upišite obuku za odnose s javnošću  kako biste napravili dobar i stabilan prvi korak ka svojoj novoj karijeri.

(Telegraf.rs)

Tagovi: Edukacija, event, Karijera, konferencija, Mediji, Odnosi s Javnošću, posao, PR, saveti

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Zašto su PR menadžeri zaljubljeni u svoj posao? Uspešni otkrivaju šta im ne da da napuste posao

Dođite na izložbu profesora i studenata FSU u Galeriji „X Vitamin” – ulaz je besplatan!

BESPLATAN WEBINAR: Naučite kako se kreiraju uspešne SEO kampanje

Značaj obrade informacija na tržištu kripto valuta

4 navike uspešnih pisaca marketinških sadržaja

Zašto je važno u koju će osnovnu školu ići vaše dete?

SRBIJI NEDOSTAJE 30.000 IT STRUČNJAKA – Sada je najbolje vreme da započnete IT karijeru

Decentralizacija platformi za trgovanje kripto valutama

Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu

U OVOME SMO NAJBOLJI: Srbija prva na svetu po broju frilensera!

Koliko su platforme za kripto valute osetljive na hakerske napade?

Kako postati glumac u Srbiji?

Živeti od umetnosti? Da, moguće je! Evo zašto bi trebalo da postanete grafički dizajner

IZUZETAN USPEH NAŠE DECE: Matija i Jana među 3% NAJBOLJIH KEMBRIDŽ učenika NA SVETU, a pored toga stižu da osvajaju medalje u veslanju i golfu!

Besplatna tribina za nastavnike i roditelje: Kako kontrolisati asocijalno ponašanje dece?

Kakva je budućnost blockchain tehnologije?

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Pripremite se BESPLATNO za prijemni!

Da li će svi Samsungovi telefoni narednih generacija biti prilagođeni kripto valutama?

"Zuki" se vrti na sve strane, čim mu priđu sa upaljenim blicem mobilnog telefona: Učenici osmislili kako da uštede energiju (VIDEO)

BESPLATNA RADIONICA: Baš sve što treba da znate kada tražite posao

Novi malware koji napada Mac i Chrome pretraživače i preuzima podatke o kripto valutama

BESPLATNO ZA SVE SREDNJOŠKOLCE: Zimska škola programiranja i dizajna

ZABORAVITE NA NEZAPOSLENOST: Ovaj plan vas vodi do odlično plaćenog IT posla

BESPLATNO U POZORIŠTE: Prijavite se i gledajte „Izbiračicu” u Narodnom!

Koliko je IOTA bezbedna?

Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama

Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

Da li su na pomolu novi koncepti digitalnog novca?

Konkurs FSU za prijem u radni odnos nastavnika

Zimski OPEN DAY u Code centru za IT obuke

Izaberite najbolji telefon za navigaciju uz pomoć koga ćete stići gde god zamislite

Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja

Interaktivne, kreativne i edukativne radionice za decu od 5 do 12 godina: Prijavite se za besplatan Porodični dan u Savremenoj

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

Kako Google kao najmoćnija IT kompanija utiče na bezbednost kripto valuta?

Zašto bi trebalo da postanete programer i kako da to postignete

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima