Evo šta nas sve novo očekuje u web dizajnu 2019. godine

Industrija web dizajna je dinamična i komplikovana. Ona kombinuje mnoga područja znanja.

  • 0

Ako želite da web stranica izgleda moderno, morate uzeti u obzir njen dizajn. Ne radi se samo o vizuelnom delu, već i o upotrebljivosti, a navike korisnika se stalno menjaju. Da vidimo koji nas trendovi u web dizajnu očekuju 2019. godine.

Nestandardni pristup web dizajnu

U narednoj godini na web sajtove će u velikoj meri uticati haotična priroda i slučajnost vizuelnih informacija. Tako, na primer, nestandardno postavljanje vizuelnih blokova može da poboljša apetite korisnika za vaš brend, robu ili usluge.

Video-materijal preko celog ekrana je informativni element

Foto: Pixabay, ilustracija

Video-snimak preko celog ekrana će zauzeti vodeću poziciju u web dizajnu.

Razlog je to što je ovakav sadržaj informativan i koristan za čitaoce, a s njime nema potrebe da se čitava stranica pomera i da se čita dugačak tekst. Umesto toga, možete da odvojite manje vremena i gledate ili slušate samo informacije koje smatrate korisnim.

Geometrijski oblici mogu očistiti vaš sajt

Upotreba geometrijskih oblika u web dizajnu nije nova stvar.

Ovaj trend se pojavio 2016. godine i pretpostavlja se da će dobiti najveću popularnost 2019. godine. Web stranice dizajnirane na takav način izgledaju prijateljski, tako da privlače sve više korisnika.

Sinemagrafi će zameniti gifove

Ljudi često misle da su sinemagrafi isto što i gifovi, ali su to zapravo dva različita efekta.

Sinemagrafi (cinemagraphs) su statične slike koje sadrže samo jedan dinamički element.  Stručnjaci za marketing se sve više bave i smišljanjem ideja za sinemagrafe.

Ali tradicionalna animacija i dalje dobro funkcioniše. Svi ovi web efekti privlače više korisnika i motivišu korisnike da pogledaju ostatak sadržaja na vašem web sajtu.

Svetle boje ostaju aktuelne

Foto: Pixabay.com

Svetle boje će ostati aktuelne i 2019. godine.

One mogu učiniti vaš web sajt elegantnijim i bogatijim. Gradijenti se takođe mogu koristiti da bi web stranica delovala sveže i jedinstveno. Zanimljive inovacije su treptanje i vibriranje boja.

Jednostavan dizajn i jedinstveni fontovi

Jedinstveni fontovi su veoma traženi u industriji web dizajna. U minimalističkom dizajnu, neobični fontovi poboljšavaju web sajtove i naglašavaju važnost sadržaja.

Nestandardni fontovi će svoju popularnost steći 2019. godine.

Minimalizam i prozirni tasteri

U današnjem užurbanom svetu, ljudi ne žele da obraćaju previše pažnje na dugačke smernice ili članke na internetu.

Verovatno će pročitati nekoliko reči. Dakle, sve više vlasnika web stranica ima za cilj isporuku vrednog sadržaja. Zato se sve više web dizajnera odlučuje za minimalistička rešenja.

Filozofija minimalizma, uz devizu – manje je više – postaje sve popularnija.

Fotografije ljudi

Foto: Pixabay.com

Ljudi postaju centralne figure u reklamama koje proizvode brendovi. Razlog tome je što ljudi žele da vide druge, stvarne ljude u reklamama da bi razumeli kako će neka stvar zadovoljiti njihove potrebe u stvarnom životu.

Realne marketinške kampanje izazivaju emocije i asocijacije stilom i estetikom.

Prirodni i ekskluzivni oblici

Ljudi preferiraju prirodne linije, oblike i prave linije.

„Prirodni“ dizajn čini korisnike mirnim i istovremeno ih ohrabruje da pogledaju sadržaj. On privlači korisnike i pomaže u isticanju glavne misli i poente.

Ne morate pratiti sve trendove u web dizajnu, ali je korisno da ih budete svesni. Ako ste kreativni, privlači vas dizajn i želite siguran posao, onda je web dizajn karijera za vas.

Veštine i znanja koji su potrebni za ovo zanimanje danas možete steći putem edukativnih programa i obuka – fakultetska diploma nije obavezna da biste se zaposlili. Međutim, budite oprezni prilikom odabira obuke – kratki kursevi, iako zvuče primamljivo, ne mogu da vas osposobe za rad. Za to je potrebna obuka od najmanje 12 meseci. Više o jednogodišnjim sertifikovanim obukama kod nas možete da saznate ovde.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA