0

Želite da poboljšate marketing na Instagramu? Evo kako!

Želite da poboljšate svoj marketing na Instagramu koristeći najbolje SEO strategije za društvene medije?

Smartfon, telefon, Instagram
Foto: Pixabay.com

Instagram postaje sve popularniji, ali to ne znači da vam jednostavno objavljivanje sadržaja može doneti stopostotni uspeh. Predstavljamo vam četiri saveta Gaja Šitrita, izvršnog direktora kompanije „Over The Top SEO”, koji će vam pomoći u poboljšanju vašeg marketinga na Instagramu.

Sakrijte svoje haštagove

Haštagovi su najbolji način širenja svesti o vašem sadržaju.

Na Instagramu, sedam od deset haštagova su brendirani, pokazuju istraživanja platforme „Clickz“. Međutim, Instagramova publika je postala inteligentna. Zbog toga, iako vam brendirani haštagovi donose dosta prednosti, oni nisu uvek najbolja ideja. To je zato što su brendirani haštagovi dosadni i publika ne može uvek da se s njima identifikuje.

U tom slučaju, skrivanje vašeg haštaga je dobra ideja. Možete ih sakriti dodavanjem drugog komentara sa oznakom. Ili jednostavno sledite navedene korake:

Kliknite na 123 na mobilnoj tastaturi.

Foto: Pixabay.com

Kliknite na dugme za povratak i dodajte crticu, bulet ili tačku. Ponovo kliknite na dugme za povratak i ponovite ceo proces dok se oznaka ne sakrije.

Obratite pažnju na sadržaj vaših konkurenata

Analiza konkurencije je veoma važna kako bi se povećalo prisustvo vašeg brenda na Instagramu.

Stoga se uvek pobrinite za to da znate šta rade vaši konkurenti. Ovo će vam dati ideju o različitim vrstama sadržaja koji privlače pažnju na ovoj platformi, a zauzvrat će vam omogućiti da improvizujete u svom planu.

Nije teško da pratite rad vaše konkurencije. Sve što treba da uradite jeste da uključite obaveštenja.

Evo kako da to radite: Idite na post vašeg konkurenta i kliknite na tri tačke u gornjem desnom uglu. Kliknite na „Uključi obaveštenje“ (Turn On Notification).

Regramiranje i označavanje

Ako želite da izgradite odnose na društvenim mrežama, deljenje sadržaja drugih korisnika je dobra ideja. To se na Tviteru zove retvitovanje, na Pinterestu repinovanje, a na Instagramu regramiranje.

Međutim, Instagram nema ugrađenu funkciju koja vam omogućava regramiranje, kao što na primer Tviter ima.

To ne znači da se ovo ne može uraditi. Postoji mnogo aplikacija kao što su Repost i Websta, koje vam omogućavaju da objavite fotografije koje su objavili drugi korisnici bez potrebe da slikate svoj ekran, pa da to postavljate regularnim putem.

Geotagujte svoj sadržaj da biste dobili veći angažman

Foto-ilustracija: Profimedia/Alamy

Dopunite svoje video-materijale i slike sa geografskom oznakom, jer je to svakako jedna od najpouzdanijih tehnika koja omogućava da vaš sadržaj stigne do većeg broja korisnika.

Obično korisnici društvenih mreža označavaju malu oblast da bi dobili sledbenike u toj određenoj oblasti. Ali zašto ne biste označili više oblasti za različite sadržaje i tako širili mrežu društvenih mreža?

Geotagovan sadržaj na Instagramu dobija oko 80% više pažnje od onog koji nije označen, pokazuju istraživanja kompanije „Clickz“. Međutim, nemojte jednostavno da označite neke slučajne lokacije.

Koraci su jednostavni:

Uključite aplikaciju i kliknite na opciju „Check In“ na postu.

Počnite da kucate prilagođenu lokaciju u polju „Where Are You?“

Postavite ispravnu lokaciju.

Kliknite na „dodati“ (add) za kreiranje lokacije i odaberite odgovarajuću kategoriju za svoj brend.

Kliknite na dugme „Home“.

Unesite adresu svoje lokacije.

Koristite prelome u biografiji i natpisima

Uopšteno govoreći, kad ljudi vide Instagram feed sa veoma dugačkim naslovom, oni će nastaviti da skroluju dalje bez mnogo zadržavanja.

Veoma je teško čitati ili obrađivati ogromne blokove teksta na platformi kao što je Instagram.

Međutim, postoji trik koji možete koristiti kako biste delove teksta pretvorili u dobro organizovane paragrafe. Korisnicima Androida je lakše.

Oni jednostavno mogu da dodirnu taster za povratak i kreiraju paragrafe jednostavnim razmacima ili enterom. IOS korisnici će, međutim, morati da pišu tekst u drugoj aplikaciji.

Ali to nije težak posao. Idite u aplikaciju Notes i unesite naslov ili biografiju onako kako želite da izgleda. Prekopirajte i nalepite tekst u određeno polje u aplikaciji. Prelom redova teksta se prikazuje automatski.

Ako ste zaljubljenik u društvene mreže, raznovrsne online platforme, zanima vas interakcija u digitalnom svetu, onda ćete na programu PPC & Digital Channels Manager svoja interesovanja pretočiti u isplative veštine. Više o ovom edukativnom programu možete da saznate na ovom linku.

Tagovi: Digitalni marketing, Edukacija, Instagram, ppc, saveti, Trikovi

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Dođite na izložbu profesora i studenata FSU u Galeriji „X Vitamin” – ulaz je besplatan!

BESPLATAN WEBINAR: Naučite kako se kreiraju uspešne SEO kampanje

Značaj obrade informacija na tržištu kripto valuta

4 navike uspešnih pisaca marketinških sadržaja

Zašto je važno u koju će osnovnu školu ići vaše dete?

SRBIJI NEDOSTAJE 30.000 IT STRUČNJAKA – Sada je najbolje vreme da započnete IT karijeru

Decentralizacija platformi za trgovanje kripto valutama

Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu

U OVOME SMO NAJBOLJI: Srbija prva na svetu po broju frilensera!

Koliko su platforme za kripto valute osetljive na hakerske napade?

Kako postati glumac u Srbiji?

Živeti od umetnosti? Da, moguće je! Evo zašto bi trebalo da postanete grafički dizajner

IZUZETAN USPEH NAŠE DECE: Matija i Jana među 3% NAJBOLJIH KEMBRIDŽ učenika NA SVETU, a pored toga stižu da osvajaju medalje u veslanju i golfu!

Besplatna tribina za nastavnike i roditelje: Kako kontrolisati asocijalno ponašanje dece?

Kakva je budućnost blockchain tehnologije?

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Pripremite se BESPLATNO za prijemni!

Da li će svi Samsungovi telefoni narednih generacija biti prilagođeni kripto valutama?

"Zuki" se vrti na sve strane, čim mu priđu sa upaljenim blicem mobilnog telefona: Učenici osmislili kako da uštede energiju (VIDEO)

BESPLATNA RADIONICA: Baš sve što treba da znate kada tražite posao

Novi malware koji napada Mac i Chrome pretraživače i preuzima podatke o kripto valutama

BESPLATNO ZA SVE SREDNJOŠKOLCE: Zimska škola programiranja i dizajna

ZABORAVITE NA NEZAPOSLENOST: Ovaj plan vas vodi do odlično plaćenog IT posla

BESPLATNO U POZORIŠTE: Prijavite se i gledajte „Izbiračicu” u Narodnom!

Koliko je IOTA bezbedna?

Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama

Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

Da li su na pomolu novi koncepti digitalnog novca?

Konkurs FSU za prijem u radni odnos nastavnika

Zimski OPEN DAY u Code centru za IT obuke

Izaberite najbolji telefon za navigaciju uz pomoć koga ćete stići gde god zamislite

Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja

Interaktivne, kreativne i edukativne radionice za decu od 5 do 12 godina: Prijavite se za besplatan Porodični dan u Savremenoj

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

Kako Google kao najmoćnija IT kompanija utiče na bezbednost kripto valuta?

Zašto bi trebalo da postanete programer i kako da to postignete

Sve što bi trebalo da znate o programiranju pre nego što počnete da učite

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima