0

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

O kreiranju sadržaja se priča mnogo i danas možete pronaći veliki broj saveta koji će vas pri tome usmeriti

Kompjuter, Internet, Marketing
Foto: PIxabay.com

Lako možete da saznate kako možete da osmislite i formirate priče i objave koje su relevantne za vaš brend i koje pokrivaju potrebe vaše ciljne grupe. Međutim, jedan od osnovnih problema svih oglašivača jeste proces „navođenja” ljudi da te sadržaje zapravo i vide, odnosno pročitaju.

Ukoliko je vaša strategija – što više, to bolje – ne očekujte uspeh, jer je vreme kvantiteta odavno prošlo i kvalitet je ono što će presuditi. Zato je uvek dobar savet da učite od najboljih i da pratite šta je to što najveći brendovi sveta rade svakodnevno, a što navodi ljude da zapravo zastanu, odslušaju, pogledaju, pročitaju sve to što oni kreiraju.

Ako ne znate odakle da počnete, napravili smo izbor nekih od najboljih primera koje možete da pratite.

TED

foto:youtube.com/Tedex talks

U slučaju da do sada niste čuli za TED, reč je o pokretu koji će se uvek naći pri vrhu rezultata pretrage ukoliko želite savet u vezi sa raznim vrstama samounapređenja.

Tako možete pratiti njihove savete za kreiranje sadržaja koje ljudi žele da pročitaju. Tu ćete, pre svega, naučiti kako da osmislite „veliku ideju” koja će se provlačiti kroz svaki segment komunikacije koji plasirate.

TED će vas naučiti da uvek budite relevantni i aktuelni u pričama koje formirate i da pre svega zapamtite – početak vašeg izlaganja je ono što će zadržati pažnju.

Netflix

Foto: Tanjug/AP

Da li znate za izraz binging?

Moglo bi se reći da je Netfliks (Netflix), servis koji publici nudi da gledaju serije, filmove, koncerte i različite nastupe, izmislio ovaj temin. Reč je o gledanju epizode za epizodom, što oni i nude, budući da im je praksa da objavljuju celu sezonu odjednom.

Ali pitanje je – šta je to što ljude navede da zapravo i pogledaju celu sezonu, čim bude objavljena? Ovaj brend nudi dva odgovora koja se mogu primeniti na sve modele: kreirajte kvalitetan sadržaj i kreirajte originalan sadržaj, onaj kog se do sada niko nije setio.

Wikipedia

Foto: PIxabay.com

Ukoliko želimo da nešto saznamo, danas ćemo se prvo obratiti Vikipediji, ili će nas Gugl pre svih drugih uputiti na ovu adresu.

Ovo je baza znanja kojoj se ljudi iznova vraćaju i zapravo je pretražuju.

Ko će vam onda dati bolji savet na pitanje kako da zadržite korisnike i navedete ih da se vraćaju?

Ono što je jedinstveno za ovaj servis jeste to što svaka objava ima koncept, odnosno „drvo” koje se grana kroz ceo tekst od korena do vrha i koje vodi čitaoca kroz priču, otkrivajući mu deo po deo ideje i poruke koje bi trebalo da usvoji na kraju.

BuzzFeed

Foto: Wikimedia

Iako tradicionalni mediji imaju mnogo toga da zamere ovom portalu, ono što je neporecivo jeste činjenica da je njegova vrednost na tržištu nedavno premašila 1,5 milijardi dolara.

Jasno je da bi od ovakvih sistema trebalo učiti, a ono što je sigurno jeste da ljudi svakodnevno čitaju sadržaje na BuzzFeedu. Njihov pristup je takav da uvek veruju podacima koje imaju i na osnovu njih formiraju svoje priče.

Skromnost je vrlina, pa iz ovog primera takođe možete zaključiti da je važno da uvek pričate o onome što ljude zanima, a ne o vama samima.

Ako učite od najboljih, daleko ćete stići, zato pročitajte ove savete i pregledajte primere kako biste znali o čemu se radi i kako ovi brendovi uspešno stvaraju magiju već godinama. Naravno, da biste na osnovu njih mogli da kreirate sadržaje koji će ljudima biti zanimljivi i kojima će se vraćati, neophodna su vam i teorijska znanja koja će sve to podržati. Zato upišite obuku za vođenje marketinga i počnite da radite na svojoj karijeri.

(Telegraf.rs)

Tagovi: buzzfeed, Content, Edukacija, marketinški menadžment, Netflix, posao, sadrzaj, saveti, TED, Uspeh

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Tražite posao? Evo kako da pokažete svetu da ste stručni

Najsavremenija osnovna škola u regionu otvorila upis za učenike II, III, IV i V razreda

Kako će blockchain tehnologija uticati na međunarodnu trgovinu?

Srednjoškolci, učestvujte na kreativnim vikend-radionicama na Fakultetu savremenih umetnosti (BESPLATNO)

Učenje na daljinu: Evo kako da uspešno učite onlajn

Kako da dobar prodavac postane uspešan menadžer?

Kompletan vodič za buduće preduzetnike: Pet koraka za započinjanje sopstvenog posla

ŠTA JE BOLJE ZA KARIJERU - master diploma ili međunarodno priznati sertifikat?

Da li su insajderski napadi najveća pretnja po bezbednost sistema?

POČINJE PORODIČNI VIKEND: Roditelji, dovedite svoje mališane u Beograđanku da se dobro zabavite i učite kroz igru

PORODIČNI VIKEND U SAVREMENOJ: Dobra zabava i nova znanja za celu porodicu

DOBRO DOŠLI, PRVACI: Otvoren je upis u prvi razred u Savremenoj osnovnoj školi

Kakve su najnovije promene u bitcoin tehnologiji i zašto je rudarenje sve manje efikasno i skuplje?

FINSKI MODEL OBRAZOVANJA DOSTUPAN JE I U SRBIJI: OŠ Savremena počinje sa radom

Doktor Nestorović otkriva: "Siromaštvo izaziva stres, a stres smanjuje inteligenciju" (VIDEO)

Ovako izgleda testiranje za upis budućih prvaka u školu

Kako zaštititi pristup kripto novčaniku?

Evo kako da najlakše započnete uspešan biznis iz sopstvenog doma - i jedna greška koju nikako ne smete da napravite

Apple Heart Study ili jedna jabuka na dan

Talentovani ste i kreativni? Učestvujte na konkursu FSU i osvojte vredne nagrade!

Evo kako da najlakše koristite "srpska" slova na vašem Android telefonu

Evo kako da se nosite sa strahom od poslovnog neuspeha ako ste rešili da postanete preduzetnik

Otkrivamo kako funkcioniše najnovija tehnika napada na bitcoin „Dust Attack“ - i kako da ga sprečite

Uskoro će svaki vaš CV prvo čitati veštačka inteligencija i određivati da li ste dovoljno dobri za određeni posao, ali i govoriti vašem šefu da je došlo vreme da vas nagradi

Zašto su PR menadžeri zaljubljeni u svoj posao? Uspešni otkrivaju šta im ne da da napuste posao

Dođite na izložbu profesora i studenata FSU u Galeriji „X Vitamin” – ulaz je besplatan!

BESPLATAN WEBINAR: Naučite kako se kreiraju uspešne SEO kampanje

Značaj obrade informacija na tržištu kripto valuta

4 navike uspešnih pisaca marketinških sadržaja

Zašto je važno u koju će osnovnu školu ići vaše dete?

SRBIJI NEDOSTAJE 30.000 IT STRUČNJAKA – Sada je najbolje vreme da započnete IT karijeru

Decentralizacija platformi za trgovanje kripto valutama

Ovih 8 marketinških taktika će obeležiti 2019. godinu

U OVOME SMO NAJBOLJI: Srbija prva na svetu po broju frilensera!

Koliko su platforme za kripto valute osetljive na hakerske napade?

Kako postati glumac u Srbiji?

Živeti od umetnosti? Da, moguće je! Evo zašto bi trebalo da postanete grafički dizajner

IZUZETAN USPEH NAŠE DECE: Matija i Jana među 3% NAJBOLJIH KEMBRIDŽ učenika NA SVETU, a pored toga stižu da osvajaju medalje u veslanju i golfu!

Besplatna tribina za nastavnike i roditelje: Kako kontrolisati asocijalno ponašanje dece?

Kakva je budućnost blockchain tehnologije?

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima