0

Kako da kreirate sadržaj koji će ljudi čitati?

O kreiranju sadržaja se priča mnogo i danas možete pronaći veliki broj saveta koji će vas pri tome usmeriti

Kompjuter, Internet, Marketing
Foto: PIxabay.com

Lako možete da saznate kako možete da osmislite i formirate priče i objave koje su relevantne za vaš brend i koje pokrivaju potrebe vaše ciljne grupe. Međutim, jedan od osnovnih problema svih oglašivača jeste proces „navođenja” ljudi da te sadržaje zapravo i vide, odnosno pročitaju.

Ukoliko je vaša strategija – što više, to bolje – ne očekujte uspeh, jer je vreme kvantiteta odavno prošlo i kvalitet je ono što će presuditi. Zato je uvek dobar savet da učite od najboljih i da pratite šta je to što najveći brendovi sveta rade svakodnevno, a što navodi ljude da zapravo zastanu, odslušaju, pogledaju, pročitaju sve to što oni kreiraju.

Ako ne znate odakle da počnete, napravili smo izbor nekih od najboljih primera koje možete da pratite.

TED

foto:youtube.com/Tedex talks

U slučaju da do sada niste čuli za TED, reč je o pokretu koji će se uvek naći pri vrhu rezultata pretrage ukoliko želite savet u vezi sa raznim vrstama samounapređenja.

Tako možete pratiti njihove savete za kreiranje sadržaja koje ljudi žele da pročitaju. Tu ćete, pre svega, naučiti kako da osmislite „veliku ideju” koja će se provlačiti kroz svaki segment komunikacije koji plasirate.

TED će vas naučiti da uvek budite relevantni i aktuelni u pričama koje formirate i da pre svega zapamtite – početak vašeg izlaganja je ono što će zadržati pažnju.

Netflix

Foto: Tanjug/AP

Da li znate za izraz binging?

Moglo bi se reći da je Netfliks (Netflix), servis koji publici nudi da gledaju serije, filmove, koncerte i različite nastupe, izmislio ovaj temin. Reč je o gledanju epizode za epizodom, što oni i nude, budući da im je praksa da objavljuju celu sezonu odjednom.

Ali pitanje je – šta je to što ljude navede da zapravo i pogledaju celu sezonu, čim bude objavljena? Ovaj brend nudi dva odgovora koja se mogu primeniti na sve modele: kreirajte kvalitetan sadržaj i kreirajte originalan sadržaj, onaj kog se do sada niko nije setio.

Wikipedia

Foto: PIxabay.com

Ukoliko želimo da nešto saznamo, danas ćemo se prvo obratiti Vikipediji, ili će nas Gugl pre svih drugih uputiti na ovu adresu.

Ovo je baza znanja kojoj se ljudi iznova vraćaju i zapravo je pretražuju.

Ko će vam onda dati bolji savet na pitanje kako da zadržite korisnike i navedete ih da se vraćaju?

Ono što je jedinstveno za ovaj servis jeste to što svaka objava ima koncept, odnosno „drvo” koje se grana kroz ceo tekst od korena do vrha i koje vodi čitaoca kroz priču, otkrivajući mu deo po deo ideje i poruke koje bi trebalo da usvoji na kraju.

BuzzFeed

Foto: Wikimedia

Iako tradicionalni mediji imaju mnogo toga da zamere ovom portalu, ono što je neporecivo jeste činjenica da je njegova vrednost na tržištu nedavno premašila 1,5 milijardi dolara.

Jasno je da bi od ovakvih sistema trebalo učiti, a ono što je sigurno jeste da ljudi svakodnevno čitaju sadržaje na BuzzFeedu. Njihov pristup je takav da uvek veruju podacima koje imaju i na osnovu njih formiraju svoje priče.

Skromnost je vrlina, pa iz ovog primera takođe možete zaključiti da je važno da uvek pričate o onome što ljude zanima, a ne o vama samima.

Ako učite od najboljih, daleko ćete stići, zato pročitajte ove savete i pregledajte primere kako biste znali o čemu se radi i kako ovi brendovi uspešno stvaraju magiju već godinama. Naravno, da biste na osnovu njih mogli da kreirate sadržaje koji će ljudima biti zanimljivi i kojima će se vraćati, neophodna su vam i teorijska znanja koja će sve to podržati. Zato upišite obuku za vođenje marketinga i počnite da radite na svojoj karijeri.

(Telegraf.rs)

Tagovi: buzzfeed, Content, Edukacija, marketinški menadžment, Netflix, posao, sadrzaj, saveti, TED, Uspeh

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Želite da postanete programer? Stručnjak iz Majkrosofta savetuje šta treba znati pre nego što počnete da učite

Dizajnerski trendovi koji će obeležiti 2019. godinu

Pripremite se BESPLATNO za prijemni!

Da li će svi Samsungovi telefoni narednih generacija biti prilagođeni kripto valutama?

"Zuki" se vrti na sve strane, čim mu priđu sa upaljenim blicem mobilnog telefona: Učenici osmislili kako da uštede energiju (VIDEO)

BESPLATNA RADIONICA: Baš sve što treba da znate kada tražite posao

Novi malware koji napada Mac i Chrome pretraživače i preuzima podatke o kripto valutama

BESPLATNO ZA SVE SREDNJOŠKOLCE: Zimska škola programiranja i dizajna

ZABORAVITE NA NEZAPOSLENOST: Ovaj plan vas vodi do odlično plaćenog IT posla

BESPLATNO U POZORIŠTE: Prijavite se i gledajte „Izbiračicu” u Narodnom!

Koliko je IOTA bezbedna?

Evo kako da najlakše personalizujete komunikaciju na društvenim mrežama

Internet marketing: Kako znati da li ga radite dobro

4 trenda u dizajnu logotipa za 2019. godinu

Da li su na pomolu novi koncepti digitalnog novca?

Konkurs FSU za prijem u radni odnos nastavnika

Zimski OPEN DAY u Code centru za IT obuke

Izaberite najbolji telefon za navigaciju uz pomoć koga ćete stići gde god zamislite

Četiri načina da iskoristite veštačku inteligenciju za kreiranje sadržaja

Interaktivne, kreativne i edukativne radionice za decu od 5 do 12 godina: Prijavite se za besplatan Porodični dan u Savremenoj

Ovo se ne uči na fakultetu – šta sve posle obuke rade uspešni programeri!

4 pravila kojih morate da se pridržavate ako želite da budete uspešan samostalni programer

Comtrade System Integration i Microsoft postali partneri i u regionu

Kako Google kao najmoćnija IT kompanija utiče na bezbednost kripto valuta?

Zašto bi trebalo da postanete programer i kako da to postignete

Sve što bi trebalo da znate o programiranju pre nego što počnete da učite

Ovo su veštine koje morate da savladate ako želite da postanete softverski developer

Ovo je pet najboljih programskih jezika za IOT

Kakav tehnološki napredak donosi razvoj specijalizovanog hardvera za rad sa kripto valutama?

Vreme za promene? Otkrijte da li ste prerasli svoj posao

Da li znate koja je razlika između softverskog inženjera i developera?

Želite da poboljšate marketing na Instagramu? Evo kako!

Kakvi će biti izazovi bezbednost kripto valuta u 2019. posle godine rekordnih hakerskih napada?

Poklonite svom detetu najbolji novogodišnji poklon: Kembridž obrazovanje za sigurnu budućnost

ZAPOČNITE 2019. NA PRAVI NAČIN: Upišite ITAcademy po najnižoj ceni i usavršite se za najplaćenija zanimanja

8 razloga zbog kojih bi trebalo da naučite programski jezik C#

Evo šta nas sve novo očekuje u web dizajnu 2019. godine

Saveti za žene programere. Evo kako da počnete da učite zanat

ZA NJU NE POSTOJE GRANICE: Nataša Kovačević nakon dva fakulteta upisala i ITAcademy

Programer za kripto valute najtraženije zanimanje u 2018. godini

Želite da radite kao programer frilenser? Ovo su sve prednosti i mane takvog posla

Odbrana doktorskog umetničkog projekta na Fakultetu savremenih umetnosti

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima