Četiri najbolja softvera za zakazivanje objava na društvenim mrežama

Kako se broj društvenih mreža povećao, vreme je postalo veliki problem menadžera društvenih medija. Nije jednostavno pratiti istovremeno više kanala komunikacije koje svaki brend mora da pokriva

  • 0
Instagram, telefon, kompjuter Shutterstock

Digitalni marketing doneo je korist, ne samo brendovima koji su počeli da se oglašavaju na ovaj način, već i ljudima koji su pronašli svoje novo zanimanje u ovoj oblasti. Zahvaljujući takvom razvoju, veliki broj agencija je otvorio vrata mladim ljudima, koji danas održavaju društvene mreže velikih brendova.

Kako se broj društvenih mreža povećao, vreme je postalo veliki problem menadžera društvenih medija. Nije jednostavno pratiti istovremeno više kanala komunikacije koje svaki brend mora da pokriva.

Srećom, postoji veliki broj alata koji služe upravo za to – automatizaciju, zakazivanje i praćenje, kako biste mogli neometano da radite svoj posao. Evo nekih od najboljih takvih alata.

Smart Queue

Smart je potpuno nov alat. Iako upravo izlazi iz beta verzije, što znači da je tek prošao testiranja, ovaj alat preti da izuzetno brzo osvoji tržište.

Pored mogućnosti zakazivanja objava za Facebook, Twitter, LinkedIn, pa čak i Instagram, što je donedavno bilo nemoguće, ovaj softver vam nudi i veliki broj drugih opcija.

Pored toga što ćete automatizovati proces praćenja objava koje ste planirali, takođe možete dobiti i detaljan analitički pregled kroz koji ćete saznati sve što vam je potrebno da prilagodite i razvijete nove planove.

Later

Iako je reč o softveru koji se može koristiti i za Fejsbuk i za Pinterest, Later daje najbolje rezultate na Instagramu, čime se ponosno hvali. Ova mreža ranije nije dozvoljavala da zakazujete objave. Nedavno je to dozvolila poslovnim stranicama i to samo onim objavama koje sadrže jednu sliku.

Bilo da vodite privatni ili poslovni profil, uz Later, zakazivanje možete završiti vrlo jednostavno, uz samo jedan klik dugmeta. I to nije sve. Kroz ovu aplikaciju možete videti svoj plan objava upravo onako kako biste ih videli objavljene na Instagramu, što znači da možete i vizuelno planirati svoj kalendar.

Sendible

Ukoliko planirate da otvorite agenciju i upravljate različitim brendovima, sarađujete sa njihovim menadžerima i vodite nekoliko različitih kanala za svakog od njih, Sendible je prava opcija za vas.

Pored toga što ćete na raspolaganju imati vrlo jednostavan panel za zakazivanje i praćenje objava na svim mrežama, Sendible će vam dati mnogo više. U njemu ćete pronaći moćan alat za automatizaciju procesa, komunikaciju sa klijentom, kao i unutar tima i, što je možda najvažnije, za kreiranje izveštaja i eksportovanje tih izveštaja u nekoliko klikova.

Hootsuite

Primarna funkcija ovog kompleksnog alata nije samo zakazivanje.

Ovaj potpuno besplatan alat za korišćenje možete instalirati i dodati nekoliko svojih naloga na nekoliko društvenih mreža, kako biste pratili sve novine, analitičke analize i ponašanje vaše ciljne grupe.

Pored njegovog intuitivnog interfejsa, mnogi frilenseri se opredeljuju upravo za Hootsuite, jer ga je moguće koristiti duže vreme besplatno, pa ne predstavlja dodatni agencijski trošak.

Naučite kako

Zakazivanje i objavljivanje planiranih vizuelnih objava i tekstova samo je jedan od aspekata strategije digitalnog marketinga. Kreiranje ove strategije nije nešto što se radi preko noći,  takođe se ne može ni naučiti tek tako. Potrebno je vreme i iskustvo da bi se ovladalo svim tehnikama kreiranja i upravljanja sadržajima.

Da u ovom segmentu poslovanja postanete profesionalac nećete uspeti na kratkim kursevima od nekoliko meseci. Posvetite barem jednu godinu usavršavanju uz pomoć kompetentnih mentora.

Upišite obuku za internet marketing i napravite najbolju odluku za svoju karijeru.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA