• 0

Evo kako da u 5 koraka napravite marketinšku strategiju za Pinterest

Ako vam je potrebna bilo kakva vrsta inspiracije, jedno od prvih mesta koje ćete posetiti biće Pinterest. Ova mreža pogodna je, kako za ljude koji nemaju dizajnerske sklonosti, tako i za profesionalce kojima je svakodnevni posao da kreiraju vizuelno atraktivne sadržaje, bilo za klijente ili za svoj posao

  • 0

Donedavno je Pinterest bio baza ljudi koji su želeli da podele svoju kreativnost i ideje, i da onima koji ih prate daju konkretne savete i preporuke kako da započete projekte završe ili neke probleme reše.

Odskoro je ova zajednica postala meta zaposlenih u marketingu. Tako se sve više brendova okreće oglašavanju na ovoj platformi.

Ako želite da se i sami oprobate u oglašavanju na Pinterestu, pratite sledećih 5 koraka.

Razmislite o ciljnoj grupi

Prvi korak koji morate napraviti jeste detaljna analiza vaše ciljne grupe i njihovih potreba.

Tek kada ustanovite ko su osobe koje su zainteresovane za vaš brend ili usluge, možete pristupiti korisnicima ove platforme. Sa znanjem o ciljnoj grupi, locirajte svoju nišu i pokušajte da shvatite kakve sadržaje bi trebalo da im ponudite.

Odredite vizuelni identitet

Vaš vizuelni identitet proističe iz karaktera konkretnog brenda, odnosno iz načina na koji se obraćate javnosti. Boje i oblici će najpre biti slika vašeg logotipa, pa u skladu sa time osmislite i dizajn objava, odnosno pinova koje ćete „kačiti”.

Pitnerest je platforma orijentisana na vizuelno, pa je estetski momenat od velikog značaja. Zato testirajte svoje ideje pre nego što rešenje konačnog dizajna plasirate u javnost.

Optimizujte pinove

Za razliku od objava na Instagramu i Fejsbuku, na Pinterestu korisnici mogu da kliknu na fotografiju i odu na neki drugi sajt. Zato se potrudite da dobro optimizujete ove objave. Obavezno ubacite link, koristite ključne reči koje će ljudi kucati kako bi vas našli, koristite tarabe (hashtagove), pišite snažne pozive na akciju kako bi ljudi znali šta od njih očekujete i pratite dešavanja.

Uvek redovno i revnosno odgovarajte na sve komentare i poruke. U suprotnom, ljudi će prestati da vam pišu, misleći da je reč o automatizovanom profilu.

Pravite info-grafikone

Pokazalo se da korisnici Pinteresta vole da vide dobru grafiku, posebno onu edukativnog karaktera. Takođe, mnogo njih koristi info-grafikone kao izvore prilikom kreiranja sopstvenih sadržaja. Zato ponudite zanimljivi info-grafikon koji bi mogao i nove ljude da dovede do vas.

Kakav grafikon da napravite? Prođite kroz istraživanja koja ste pravili i definišite zanimljivosti koje biste mogli da predstavite vizuelno. Sigurno postoji još neko kome bi to bilo korisno. Iskoristite materijale koje već imate, ovoga puta u drugoj formi i dođite do novih pratilaca.

Pravite posebne vizuelne sadržaje

Ukoliko želite da koristite neke od svojih postojećih objava na sajtu, nemojte to raditi tako što ćete podeliti objavu na Pinterestu. Nije dobro mešati različite vizuelne karaktere. Zato za Pinterest napravite poseban pin i kreirajte objavu sa originalnim vizuelnim rešenjem, koje će se uklopiti uz vaš celokupni identitet i umetničko usmerenje na vašem profilu.

Od presudnog je značaja da zadržite vizuelnu konzistentnost, jer je na platformi koja ceni estetiku nekada to ključni faktor, koji će odlučiti da li će vas ljudi pratiti ili će od toga odustati.

Naučite kako

Pinterest je samo jedna od mnogo platformi na kojima možete promovisati svoj brend. Iako je, kao i Instagram, on pretežno vizuelna platforma, ove dve platforme znatno se razlikuju po konceptu. To je zato što Pinterest nudi mnogo detaljniji vid pretrage i mogućnosti za direktnu komunikaciju sa ciljnom grupom koja je u potrazi za vama.

Ako želite da se bavite marketingom, na kursevima koji traju nekoliko meseci nećete moći da savladate sve društvene meže i digitalne kanale. Izuzetno je važno da posvetite barem godinu stručnom usavršavanju kroz koje će vas stručno voditi mentori sa ozbiljnim iskustvom i znanjem iz ove oblasti.

Zato upišite internet marketing i opredelite se za jednu od najisplativijih karijera današnjice.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima