Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Milos Marković

    19. januar 2022 | 09:33

    Totalne nelogicnosti. Kocenjem se samo malo dopunjuju baterije, tj kineticka energija kretanja vozila se transformise u potencijalnu elektricnu, tako i tramvaj koci, a tek od 20-0 k/h koci paknovima. Prilikom punjenja automobila postoje znacajni gubici, tako da bi kw/h iz automobilskih baterija bio mozda i duplo skuplji nego onaj iz gradske mreze.

  • Zoran

    18. januar 2022 | 22:43

    Veću glupost u životu nisam pročitao...

  • Dragan

    17. januar 2022 | 14:55

    Nije bilo komentara? Čudi me.....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA