≫ 

Netflix je počeo da naplaćuje deljenje lozinki. Za sada su uspeli da stvore samo ogromnu zbrku

Mnogi pretplanici su zbunjeni i nemaju pojma šta se dešava

  • 0
Netflix kompanija logo

Foto: Tanjug/AP

Striming gigant je počeo sa testiranjem svog programa suzbijanja deljenja lozinki u Peruu, Čileu i Kostariki, zbog čega su tamošnji pretplatnici morali da plate dodatno kako bi omogućili da i drugi ljudi van njihovog domaćinstva koriste isti nalog. Ali prema novim izveštajima, ovo je u praksi stvorilo ogromnu zbrku, a mnogi pretplatnici ostali su potpuno zbunjeni.

Šta je zapravo bio problem?

Većina pretplatnika u Peruu uopšte nije zvanično obaveštena o promeni politike kompanije, ni putem ni mejla niti bilo kakvih drugih notifikacija – čak ni dva meseca od prvobitne Netflix-ove najave. Takođe, Netflix je izgleda pravila primenjivao "odokativno", da tako kažemo. Neki korisnici koji nisu ispunili upite za validaciju su odmah blokirani i nisu mogli da korsite servis, dok su drugi samo ignorisali upite i nastavili da koriste kao do sada, bez bilo kakvih problema.

Zbunjujuća je i Netflix-ova definicija domaćinstva

Neki mogu smatrati članove svoje uže porodice delom domaćinstva, čak i ako ne žive u istom domaćinstvu, a čini se da je i Netflix svestan te dvosmislenosti.

Anonimna predstavnica korisničke podrške u Peruu je rekla za portal Rest of the World da je od nje zatraženo da pruži verifikacione kodove pretplatnicima čiji članovi domaćinstva koriste njihov nalog sa druge lokacije. Ovo, opet, dozvoljava pretplatnicima da nastave da koriste naloge čak i ako nisu u istoj kući.

"Otkako smo pre 18 meseci počeli da najavljujemo ove izmene, jasno smo naglasili da se domaćinstvo odnosi na ljude koji žive na istoj lokaciji“, rekli su iz Netflixa i dodali da su zadovoljni dosadašnjom primenom novih pravila.

Članovima porodice koji ne žive zajedno naplaćuje se dodatnih 2 dolara u ovim zemljama.

Podsetimo, Netflix gubi pretplatnike. U aprilu je gigant iznenadio sve objavom da je izgubio 200.000 pretplatnika u prvom kvartalu ove godine, i upozorio da bi u narednom mogao ostati bez čak dva miliona.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA