Vreme čitanja: oko 1 min.

YouTube Spotlight Moments na platformu donosi reklame koje će birati veštačka inteligencija

Vreme čitanja: oko 1 min.

Na ovaj način, oglašivači će moći da postave svoje reklame na odabranim video materijalima koji su aktuelni u određenom trenutku

  • 0
YouTube kompanija logo Foto: Tanjug/AP

YouTube, u vlasništvu kompanije Google, predstavio je novu inicijativu namenjenu oglašivačima. Spotlight Moments je novi oglasni paket koji će prikazivati reklamne video snimke specifične za brend pored najrelevantnijeg i najzanimljivijeg sadržaja povezanog sa određenim trenutkom.

Na ovaj način, oglašivači će moći da postave svoje reklame na odabranim video materijalima koji su aktuelni u određenom trenutku, kao što je Noć veštica ili neki veliki sportski događaj.

Agencija za marketing GroupM već je najavila svoju podršku ovom novom proizvodu, postajući prva koja će svojim klijentima ponuditi pristup.

Iako je većina korisnika već imala priliku da se susretne sa raznim Google-ovim AI alatima kroz proizvode kao što su Bard četbot ili integrisano AI pretraživačko iskustvo SGE, veštačka inteligencija tiho pokreće niz drugih proizvoda koji su usmereni na krajnje korisnike, uključujući i vrstu reklama koje vide, gde i zašto.

Ovaj paket je samo jedan u nizu AI inovacija koje je lansirao YouTube, zajedno sa kampanjama kao što su Video Reach i Video View, koje takođe koriste Google AI.

Iako veštačka inteligencija nije nova u svetu oglašavanja, gde se redovno koriste algoritmi i tehnologija mašinskog učenja za postavljanje i ciljanje oglasa, Google gleda prema "novoj eri" u kojoj će napredak generativne veštačke inteligencije pomoći u transformaciji načina na koji kompanija prodaje i postavlja oglase.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA