Evo zbog čega ne treba verovati društvenim mrežama

Internet generalno ne pruža uvek najnovije informacije, često su izvučene iz konteksta, a neke su i čiste laži. U nastavku pročitajte činjenice koje će vas uveriti da ne treba verovati društvenim mrežama

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Neko

    12. april 2014 | 12:20

    Zasto Youtube!?

  • Tek toliko

    11. april 2014 | 14:49

    A pored toga i vi iz telegrafa umete da pisete lazi ne bi li privukli ljude,imali bolju posecenost i citanost i cesto uskracujete pravo na komentar ljudima.To radite selektivno ako vam se nesto ne svidi,prava glasa i izrazavanja na nivou nema sta.Kako bi se to moglo nazvati hmm,razmislite...

  • Bojanica

    11. april 2014 | 12:13

    Pa i Telegraf pise naslove koji treba da privuku paznju i pise lose o poznatima i kao i svi mediji uzimate reci van konteksta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA