Evo zašto NIKAKO NE VALJA da ostanete ULOGOVANI na Facebooku!

Kompanija na ovaj način prikuplja podatke o svojim korisnicima i plasira im oglase u skladu sa njihovim interesovanjima, a na osnovu "surfovanja"

Komentari

  • aleksandar

    24. jun 2016 | 07:28

    Samo Adblock+ + Gostery + Disconnect I nema pracenja reklama i slicno tome

  • Marketing stručnjak

    18. jun 2016 | 10:59

    A dobro što se od svega pravi panika.Pa šta je tu loše ako dobiješ oglase za stvari koje te zanimaju? Bolje nego da dobijaš one koji ti ne trebaju.Ovako ljudi lakše nalaze ono što im treba.

    • 18. jun 2016 | 18:26

      LiQuiD

      @Marketing stručnjak

      Nije uposte problem sa onim sto ti prikazu, vec sa onim sto ti ne prikazu, odn. isfiltriraju, a zanimalo bi te. Ogranicavaju te.

    • 21. jun 2016 | 08:18

      Miša Zemun

      @Marketing stručnjak

      Potpuno ste u pravu. To je samo podsetnik svega onoga što ste gledali, a nije vas zaintrigiralo da ga kupite i sl. (kao ne ebay) ili vam daje ideju šta bi trebalo pogledati sledeće na osnovu interesovanja prethodnih posetioca sajta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA