Mozilla ima novi logo: Lisica otišla u prošlost, novi znak vam se verovatno neće dopasti (FOTO)

Mozila i Džonson Benks su pregledali preko 3.000 komentara tokom pet meseci dugog projekta

  • 4
Mozilla stari logo Foto: Mozilla

Mozilla ima novi logo. Pobednički dizajn je bio jedan od nekoliko ponuđenih koji je pristigao u kompaniju tokom protekle jeseni. Svaki svoj korak kompanije je odlučila da podeli sa korisnicima, a eksperiment koji je sprovela je odgovor na onlajn kritike.

Oni su postavili predložene ponude novog logoa londonske firme Džonson Benks onlajn, gde samo može da napiše komentar.

Da internet nestane na 24 sata, ne bi se dogodilo ono na šta ste prvo pomislili

Mozila i Džonson Benks su pregledali preko 3.000 komentara tokom pet meseci dugog projekta.

Ovim komentari se na računaju kao glasovi ali su pomogli kompaniji da odluči koji dizajn treba da iskoristi, prenosi Wired.com.

Tim Marej, kreativni direktor Mozille je od novog logoa želeo sledeće.

1. Želeo je da poboljša javno razumevanje šta Mozilla radi. Kada se kaže Mozila većina ljudi pomisli na FireWork pretraživač, ali kompanije proizvodi i veliki broj proizvoda, od kojih svaki promoviše veb pismenost i online bezbednost.

Foto: Mozilla Foto: Mozilla

2. Marej se nada da će novi indentitet poboljšati rad u tandemu Mozilla zajednice. Članovi će biti u prilici da se igraju sa njim. Novi logo omogućava korisnicima da prilože fotografiju, grafiku ili gif. Neki od kandidata iz Džonson Benksa je predložio i nacrtanog dinosaurusa ili vatromet  ali to bi bilo jako teško prilagoditi. Ovako svako može tastaturom da ukuca "moz://a".

Najzanimljivija stvar u vezi sa eksperimentalim pristupom Mozile možda neće biti logo, već koliko dobro on radi posao.

- Ponekad su ljudi pisali čitave eseje o tome koje su prednosti i mane naših sedam pristupa. Kada prođete kroz sve komentare možete da vidite širok spektar ljubaznih, dobro obraziloženih, različitih mišljenja - kaže Majkl Džonson, kreativni direktor kompanije Džonson zadužene za Mozilla projekat.

Foto: Mozilla Foto: Mozilla

Neke od povratnih informacija su uticale na konačnu odluku. Neki su hteli da se zadrži veliko slovo "M", ali URL adresa koristi mala slova, pa je zato konačna odluka pala na malo slovo "m".

Marej i Džonson su pohvalili sve komentare koji su im pomogli da donesu odluku, ali su došli i do jednog važnog zaključka, a to je da kada je reč o ovakvom prijektu nikada nećete moći da zadovoljite sve strane pogoto ne na internetu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA