• 0

Svaki treći Srbin jednom mesečno plaća preko interneta: Evo šta najviše kupujemo online!

Iako je plaćanje pouzećem i dalje najčešći metod plaćanja, njegova upotreba je opala sa 47 procenata na 43 posto

  • 0

Građani Srbije u sve većoj meri vide internet kao praktičan kanal za kupovinu, pa 77 odsto njih već šopinguje onlajn, pokazuje najnovije istraživanje MasterIndex Srbija 2017, studija o finansijskim navikama i potrebama aktivnih korisnika kartica u zemlji.

KAKO DA KUPUJETE PREKO INTERNETA: Možete uštedeti dobre pare, samo pratite ova uputstva!

Prema rezultatima studije, sprovedene u aprilu 2017, svaki treći kupac u Srbiji plaća onlajn makar jednom mesečno.

Generalno, muškarci su za nijansu aktivniji onlajn kupci od žena - 51,5 posto u poređenju sa 48,5 procenata, dok se ispitanici starosti između 45 i 59 godina najčešće opredeljuju za veb prodavnice (29 odsto), navodi se u saopštenju kompanije Masterkard.

Artikli koji se najčešće kupuju su odeća (54 odsto ispitanika), električni uređaji (30%) i knjige (24%). Ove godine je dostava hrane takođe dospela na listu (8,0%), zajedno sa pretplatom na medijske usluge (6,0%) i plaćanjem onlajn kurseva (6,0%).

Interesantno je to da su građani prepoznali internet kao dobru zamenu za čekanje u redovima, pošto je 51 posto ispitanika izjavilo da mesečne komunalne račune plaća onlajn, a to je značajan skok sa nivoa od 18 procenata iz 2016.

Iako je plaćanje pouzećem i dalje najčešći metod plaćanja, njegova upotreba je opala sa 47 procenata na 43 posto. Platne kartice koristi 41 odsto ispitanika, dok su e-banking i m-banking preferirana metoda plaćanja za 29 procenata ispitanika.

Foto-ilustracija: Profimedia

Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Masterkard, kaže da onlajn kupovina nosi sa sobom neprevaziđen nivo komfora i praktičnosti, što je jedan od razloga zašto ona svake godine postaje sve popularnija.

- MasterIndex Srbija je pokazao da je 70,7 odsto onlajn kupaca uvereno u sigurnost onlajn kupovine, a kada se uporedi sa prošlogodišnjih 28 odsto kupaca koji su izjavili isto, verujemo da imamo izvrsnu platformu i motivaciju da nastavimo da pružamo sigurno i pojednostavljeno iskustvo kupovine korisnicima kartica putem rastuće mreže internet prodavnica kako u zemlji, tako i u inostranstvu - navela je ona.

Daljinac

(Telegraf.rs / Tanjug)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima