• 0

"Ako vas virus ne zadrži u kući - spojler sigurno hoće!"

Oni koju budu često izazili na ulice ili koristili veće stanice javnog prevoza, želeli to oni ili ne, saznaće nešto bitno iz svojih omiljenih serija što će im pokvariti uživanje u neodgledanim epizodama

  • 0

Kao većina pružalaca najrazličitijih internet i kablovskih TV usluga, američki striming gigant Netflix se trudi da svoje korisnike, u jeku globalne pandemije korona virusa, što je duže moguće zadrži u njihovim domovima.

Upravo zbog toga, Netflix se odlučio da u celu priču unese dozu provokacije, tačnije - da isprovocira gledaoce da ne izlaze iz svojih domova.

Sa tim na umu, Netflix je lansirao globalnu kampanju "spojlovanja" sopstvenih serija, odnosno oglašavanja bitnih informacija o likovima i događajim iz svojih popularnih serija na bilbordima širom svetskih metropola.

Tako će, oni koju budu često izazili na ulice i trgove ili koristili veće stanice javnog prevoza i podzemne železnice, želeli to oni ili ne, saznati nešto bitno iz svojih omiljenih serija što će im pokvariti uživanje u neodgledanim epizodama.

Ovo neobičnom "anti-korona" kampanjom obuhvaćene su neke od najgledanijih originalne Netflixovih serija, kao što su: "Narkos" (Narcos), "Čudnije stvari" (Stranger Things) i "Ljubav je slepa" (Love is blind).

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima