YouTube uvodi audio oglase u pozadini videa

Nova usluga, koja je trenutno u beta verziji, cilja na kompanije koje žele da "efikasno prošire doseg i povećaju svest o brendu"

  • 0
YouTube Logo Foto: Pixabay.com

YouTube je najavio planove za uvođenje audio oglasa koji će biti dizajnirani da povežu brendove sa publikom koja redovno sluša muziku i podkaste.

Trenutno u beta verziji, YouTube novo oglašavanje cilja na kompanije koje žele da "efikasno prošire doseg i povećaju svest o brendu".

Prema Melisi Hsieh Nikolić, menadžeru grupnih proizvoda u YouTube Ads-u, više od 75 procenata izmerenih kampanja zvučnih oglasa na YouTube-u povećalo je svest o brendu. Nikolić je rekla da je jedan klijent, Shutterfly, primetio 14 odsto povećanja opoziva oglasa i 2 odsto povećanja pogodnosti nakon prikazivanja audio oglasa.

Najnovija funkcija namenjena je onima koje YouTube prvenstveno koristite kao uslugu po izboru za slušanje muzike i podcasta. Smatrajte da je doživljaj oglasa sličan onome na koji biste naišli sa besplatnim nalogom na Spotify-u. Oglasi će trajati oko 15 sekundi i iako su prvenstveno usredsređeni na zvuk, i dalje će sadržati vizuelnu komponentu, poput statične slike ili kratke animacije.

Nikolić je pružila neke smernice za stvaranje ubedljivog sadržaja:

- Kada pripremate kampanju za audio oglase, imajte na umu da bi audio trebao da igra vodeću ulogu. Razmislite: Ako zatvorim oči, i dalje mogu jasno da razumem o čemu se radi u ovom oglasu. Budite jasni i precizni sa porukom i odaberite prijateljski, autentičan glas da biste je preneli.

Kako bi zadovoljila one koji redovno posećuju YouTube da bi slušali muziku, platforma je otkrila da pokreće dinamične muzičke line up-ove, koje su zapravo namenske grupe kanala usmerenih na muziku u popularnim žanrovima. Iako zvuče sjajno za korisnike, napravljeni su po meri za audio oglase. YouTube je naveo da će brendovi lako moći da ih ciljaju i poboljšaju rezultate vašeg poslovanja.

Nikolić je rekla da kada brendovi koriste i video i audio oglase, mogu da dosegnu više ljudi nego ikada ranije. Brendovi će imati priliku da licitiraju audio oglase na Google Ads-u i Display & Video 360 po principu CPM sa istim opcijama ciljanja.

(Telegraf.rs/Benchmark.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA