DIGITAL DAY: Godišnja konferencija o digitalnom marketingu 2013

Konferencija će biti održana 14. maja u velikoj sali beogradskog Doma omladine, a IAB Serbia je kao temu odabrao "Oglašavanje u multiskrin okruženju" kako bi domaćim oglašivačima, medijskim agencijama i predstavnicima onlajn medija predstavili trendove koji nas očekuju u bliskoj budućnosti

  • 0

Stručnu konferenciju Digital Day asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga IAB Serbia u Beogradu organizuje treću godinu za redom. Celodnevni program će obuhvatiti prezentacije domaćih, ali i svetskih stručnjaka u oblasti digitalnog oglašavanja koji će posetiocima iz zemlje i regiona preneti iskustva, trendove i najbolje prakse sa razvijenijih tržišta, koja vrlo jasno ukazuju u kom pravcu se i Srbija kreće kada je u pitanju oglašavanje putem savremenih digitalnih medija.

Digitalni mediji na globalnom nivou preuzimaju dominaciju od tradicionalnih, a tome govori u prilog i podatak da preko 52% srpske populacije aktivno koristi internet, dok više od 92% domaćih korisnika interneta uzrasta od 16-24 koristi društvene mreže kao što su Fejsbuk, Tviter i sl.

U svetu je veoma prisutan trend tzv. medijskog multitaskinga - istovremenog praćenja više medijskih platformi od strane jednog korisnika (npr. televizor, laptop ili tablet računar i mobilni telefon). Ovaj trend je prisutan i kod 36% internet korisnika u Srbiji, a sa povećanjem broja korisnika smartfona i porastom korišćenja interneta sa mobilnih uređaja, ovaj trend će postati sve značajniji i za domaće oglašivače.

Digital Day 2013 pruža mogućnost da čujete neke od najvećih svetskih stručnjaka digitalnog oglašavanja, kao što je Tom Bowman, potpredsednik BBC Worldwide za globalnu prodaju, Alison Fenna, kao i potpredsednica IAB Europe za istraživanja i marketing, Andy Chen, CEO Preview Networks i Caroline Henne, koja je ispred kompanije GfK zadužena za razvoj Digital Market Intelligence u CEE-META regionu.

To su samo neki od stručnih predavača koji će gostovati na ovogodišnjoj konferenciji, dok će centralni panel sna temu"Stručnost u vođenju digitalnih kampanja u Srbiji" okupiti najveće stručnjake domaćeg digitalnog tržišta, predstavnike kompanija kao što su:  Telegraf, Httpool, Direct Media, Ringier Axel Springer, Fastbridge, Color Press Group, ERSTE Bank itd.

Ulaznice za događaj godine u oblasti digitalnog oglašavanja mogu da se poruče preko sajta IAB Serbia po pretprodajnim cenama od samo 3.950,00 dinara do 17. marta, nakon čega će moći da se kupe u redovnoj prodaji.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA