Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sibin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ksnađanin

    22. jul 2018 | 14:43

    Imam i koristim sve vrste uređaja, kako telefona tako i laptop-a, Apple, Samsung i ostalih proizvoda sa iOS, MacOS, Android, Windows, Linux i QNX operativnim sistemima. Apple proizvodi uopšte nisu bolji i imao sam i i dalje imam iznenađujuće mnogo problema sa njima, kako kvarova tako i grešaka (bagova) kakve niko nebi prihvatio ni na kojoj drugoj platformi. Problem je i u tome što Apple proizvodi često ne rade dobro sa ne-Apple uređajima, ne zbog kvaliteta već zbog svoje zatvorenosti i ograničenosti. Ispostavlja se da korisnici Apple proizvoda previše praštaju a malo poznaju stvari oko sebe. U razloge neću da ulazim.

  • andro80

    22. jul 2018 | 14:30

    Da moze biti ali činjenica je da usluge/service Apple mnogo bolja . Mom Iphon 6s plus oslabila baterija nakon 45min cekanja dobio sam nov isti telefon bez ikakvih peoblema i iz I-Cloud mi je telefon sinhronizivan jedan prema jedan sa svim mojim podacima.. moja zena je imala Samsung S8 i poslat je na service i cekala je 3-4 nedelje da bi ga vratili na fabricka podešavanja i opet isti problem se pojavio i tako jos dva puta p tek onda je stigla zamena za nov isti model telefona. Moj telefon se za dve godine korišćenja jednom zakočio i zabagovao kad sam u lift usao telefonirajući i izgubio sam mrezu u liftu i morao sam da ga resetujem ... kod moje zene cim se SD kartica napuni sa slikama i apovima telefon počinje da koči i da blokira .. tako da rado plaćam 200-300€ po telefonu vise i imam dobar service i kad ga prodajem ima veću vrednost od Android telefona ... tako da ja definitivno ostajem kod Apple ...

  • Sibin

    22. jul 2018 | 14:17

    IPhone kanta!!!!simbol nekog prestiza,naravno za budale

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA