Zašto je Deni Bojl snimio "28 godina kasnije" ovom bizarnom mašinom koju čini 20 iPhone telefona

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Režiser Deni Bojl je za svoj kultni post-apokaliptični film "28 Days Later" koristio Canon digitalne kamere, što mu je omogućilo da lakše uhvati jezive scene napuštenog Londona i da brzim zombijima da zastrašujuću neposrednost.

Za nastavak "28 Years Later" koji je premijerno prikazan ovog vikenda, Bojl se okrenuo drugačijoj potrošačkoj tehnologiji - iPhone telefonima.

Bojl je za Wired magazin objasnio da je korišćenjem aparature koja može da drži 20 iPhone Pro Max kamera, filmski tim kreirao "u osnovi siromašnu verziju bullet time efekta", snimajući brutalne akcione scene iz različitih uglova.

Danny Boyle, Deni Bojl, Oskar Foto: s_bukley / Shutterstock.com

iPhone kao glavna kamera za snimanje filma

Čak i kada nije koristio ovu aparaturu, Bojl (koji je jednom režirao biografski film o Apple-ovom osnivaču Stivu Džobsu) kaže da je iPhone bio "glavna kamera" filma, naravno nakon što su isključena podešavanja poput automatskog fokusa i dodati specijalni dodaci.

"Snimanje sa iPhone-ima nam je omogućilo da se krećemo bez ogromnih količina opreme", rekao je Bojl, napominjući da je tim snimao u delovima Nortambrije koji izgledaju kao da "bi tako izgledali pre 1.000 godina", pa im je iPhone omogućio "da se brzo i lako kreću do područja na selu za koja smo želeli da zadrže svoj nedostatak ljudskog traga".

(Telegraf.rs)

Video: Srpska informatička olimpijada u Visokoj školi za IT: Počela žestoka borba za prestižna takmičenja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA