
Jedan tebi, jedan meni - kako deljenje može da vam olakša život
Danas nam preporuke ljudi kojima verujemo znače više nego ikad. Kada nam prijatelj otkrije mali trik koji štedi vreme ili novac, prirodno želimo da ga podelimo dalje, da i drugima olakšamo život. I tako počinje lanac u kom svi dobijaju: ti preporučiš meni, ja preporučim dalje i tako redom, dok svi ne osete vrednost uzajamne podrške.
U digitalnom dobu delimo ono što volimo: fotografije, plejliste, aplikacije, savete, a to potvrđuje i stalni rast količine prenetih podataka. Prema zvaničnim podacima RATEL-a korisnici su u prvom kvartalu 2025. ukupno preneli više od 325 miliona gigabajta putem mobilne mreže, što znači da je prosečan korisnik mesečno trošio oko 14,5 GB. Rast prenosa podataka je konstantan iz godine u godinu što ne govori samo o sve intenzivnijim digitalnim navikama, već i o sve većoj potrebi da budemo povezani, da razmenjujemo i delimo ono što nam je važno.
Deljenje preporuka je način da pokažemo da mislimo jedni o drugima. A kada uz preporuku dolazi i obostrana ušteda, nastaje igra u kojoj nema gubitnika. Zajedno delimo, zajedno štedimo i gradimo zajednicu u kojoj se svi osećamo dobro.
Upravo na toj ideji zajedništva zasniva se nova A1 ponuda koja povezuje – svaki A1 postpejd korisnik koji preporuči prijatelja ili člana porodice dobija 20% popusta na mesečnu pretplatu do kraja svoje ugovorne obaveze, dok nova osoba – bilo da prelazi iz druge mreže, prenosi broj sa pripejda na postpejd ili uzima novi broj – uživa takođe 20% popusta tokom čitava 24 meseca.
Praktično sve funkcioniše tako što svi postojeći postpejd korisnici dobijaju vaučer kod kroz Moj A1 aplikaciju, koji mogu da poklone dragoj osobi. Kad se vaučer iskoristi, oboje dobijaju po 20% popusta na mesečnu pretplatu.
U sezoni kada se mnogi vraćaju u radne i školske obaveze, A1 nastavlja da pruža konkretnu podršku koja doprinosi porodičnom budžetu. Ova ponuda je deo kontinuirane strategije kompanije da korisnicima pruži dugoročnu vrednost i predvidive uslove. Svi A1 korisnici koji zaključe postpejd ugovor ili obnove ugovornu obavezu, mogu da budu bezbrižni da tokom trajanja ugovorne obaveze neće biti promene cena tarifnih paketa, pa mogu da planiraju budžet sa sigurnošću i bez iznenađenja.
U prilog tome govori i sve veća spremnost građana Srbije da menjaju operatora u potrazi za boljim uslovima i da svoja pozitivna iskustva rado preporučuju drugima. Prema najnovijim podacima RATEL-a, samo u drugom kvartalu ove godine u A1 je prenelo svoj broj gotovo 18.000 novih korisnika - najviše među svim operatorima na tržištu.
A dok ovo čitate, sigurno ima mnogih koji još nisu čuli za A1 ponudu i zato ne čekajte – podelite dalje i uključite se u igru popusta: pomozite drugima da uštede, a pritom i sami ostvarite svoj popust i uštedu koja uvek dobro dođe.
(Telegraf.rs/PR)
Video: HONOR 400 je telefon koji nudi nešto što za ovu cenu nećete videti nigde
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.