≫ 

Srbi prave fatalne greške u vožnji, pa izazovu jezive nesreće: Svaki treći alkoholisan, a tek deseti veže pojas na zadnjem sedištu!

Zabrinjavajući podaci Agencije za bezbednost saobraćaja

  • 9

Trećina vozača u Srbiji seda za volan pod dejstvom alkohola, a čak 80 odsto redovno vozi preko dozvoljene brzine, pokazalo je najnovije istraživanje Agencije za bezbednost saobraćaja. Prema rezultatima koje su dobili, Srbe najviše nervira što ne smeju da koriste mobilni telefon tokom vožnje. Posebno loše navike imaju kada je u pitanju vezivanje sigurnosnog pojasa, naročito na zadnjem sedištu.

PRODAJU NAM OPASNA AUTO-SEDIŠTA ZA DECU: Obavezno obratite pažnju na nekoliko stvari i ovu važnu oznaku! (FOTO)

Od danas ponovo mogu da se registruju polovna vozila: Pat pozicija trajala 18 dana zbog nedostatka jednog papira

Takva neodgovornost vozača ima za posledicu da je svaki peti udes sa smrtnim ishodom posledica vožnje u pijanom stanju, dok se svaki treći dešava zbog neprilagođene brzine.

Istraživanje je pokazalo da su vozači u Srbiji nemarni.

Čak 90 odsto učesnika u saobraćaju ne vezuje pojas na zadnjem sedištu, dok se ta navika popravlja kod vozača i suvozača, piše Informer.

Ipak, da nismo baš najgori, dokazuje činjenica da su vozači u Srbiji značajno oprezni kada je u pitanju vožnja motociklom u zimskim uslovima. Koriste zaštitne kacige i zimske gume.

Kazne:

- 3.000-120.000 za prekoračenje brzine

- 10.000-120.000 dinara za vožnju pod dejstvom alkohola

Daljinac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dejan

    7. novembar 2017 | 10:11

    I u Nemackoj pozadi niko ne vezuje pojas sem dece,pa nikad niko kaznu nije napisao...

  • Milan

    7. novembar 2017 | 18:57

    Za alkohol bi bio maksimalno riholozan, kao sto se radi u svetu. Dokazano je da pojas pomaze samo u direktnom tj frontalnom sudaru. Takvih je sudara u mikro procentima u praksi. U svim ostalim sudarima, pojas vise odmaze nego li pomaze. Zna i da blokira cesto. Sta je sa rupama, ispupcenjima,udubljenima, kontra nagibima u krivinama i vodi na putu. Saobracajnim znacima koji su neadekvatni uslovima puta i cesto zbunjuju. Kontradiktorni su jedan drugome. Izvrse se radivi na putu znakovi odtanu godinama. Putari ostave soder na putu po par dana, rupu obeleze motkom koja viri iz rupe. Gde zavrsavaju pare od registracije vozila namenjene za odrzavanje puteva? Po ovom ispada da je drzava neki covek koji brine o nasim zivotima represijom prema gradjanima.

  • Paja patak

    7. novembar 2017 | 09:20

    Ma bitno da je Okanovic pametan i odgovoran a mi smo svi budale...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA