Najmoćnija influenserka na svetu nosi torbu od 432.000 $: Stvorila je imperiju, a ima samo 33 godine

– Moja tajna je u tome što sam uvek bila svoja. Nikad se nisam previše trudila – izjavila je jednom najuticajnija influenserka

  • 6
Chiara Ferragni Kjara Ferenji; Foto: Instagram/chiaraferragni

Italijanka Kjara Feranji (33) najuticajnija je blogerka na svetu.

Ova lepotica koja je, pored toga, i modna dizajnerka i TV lice, uslikana je u Milanu, vidno raspoložena i nasmejana za poziranje i fotkanje sa fanovima.

Naime, ova modna ikona i njen suprug Fedez (31) su nedavno primili "Ambrogino d'Oro" nagradu zbog posvećenosti u prikupljanju sredstava tokom vanredne situacije Covida-19, a sada je na ulicama Milana uslikana sa "Hermes Birkin" tašnom koja košta kao jedna luksuzna kuća - čitavih 432.000 dolara, odnosno 355.600 evra.

Torba je napravljena od krokodilske kože, belog zlata i dijamanata.

Ko je Kjara Feranji?

Lepa plavuša poreklom iz Italije je 2009. godine pokrenula blog koji je prerastao u modnu imperiju i tako je postala poznata širom sveta, dok se njeno mišljenje i te kako ceni u modnoj industriji.

Njen blog "The Blonde Salad" je zamišljen kao zbirka putopisa koje je pisala dok je boravila u Americi usavršavajući engleski jezik, a vremenom se pretvorio u blog posvećen isključivo modi.

Do 2011. godine je postala omiljeno lice među svetskim modnim blogerkama, a njen blog je već imao preko šest miliona poseta mesečno i iste godine je dobila brojne nagrade kao jedna od uticajnijih figura u modnom svetu.

Ona se 2013. godine preselila iz Milana u Los Anđeles, gde je otvorila svoju kompaniju u kojoj je zaposlila 10 ljudi.

Studirala je Međunarodno pravo na Bokoniju, koje i dalje nije završila, a osim blogovanjem bavi se i dizajnom. Cipele sa njenim potpisom uspešno se prodaju širom Evrope, a Kjara insistira da svi materijali od kojih se proizvode budu iz Italije.

Njena pojavljivanja na modnim događajima se "debelo" plaćaju, reklamiranje brendova na Instagramu ima posebno visoku tarifu, a cifru od 8 miliona dolara godišnje zarađivala je pre 30. godine.

Sarađivala je sa modnim kućama kao što su Dior, Luj Viton, Maks Mara, Šanel, Guči i tu se lista ne završava.

Moja tajna je u tome što sam uvek bila svoja. Nikad se nisam previše trudila – izjavila je jednom Kjara.

Već dve godine je u braku sa slavnim italijanskim reperom Fedezom, a njihovu vezu od samih početaka prate milioni na društvenim mrežama.

Pred 13 hiljada ljudi na svom koncertu u Veroni, Fedez ju je izvukao na binu, otpevao pesmu napisanu samo za nju, a onda je izvadio i prelepi dijamantski prsten i zaprosio ju je. Venčanje Kjare i Fedeza je bilo veoma glamurozno, a par je kao mesto venčanja odabrao Siciliju.

Inače, Kjarin poslovni uspeh se analizira i na Harvardu. Pored toga, 2017. godine osvojila je titulu najuticajnije svetske influenserke, a godinu dana ranije ugledni "Forbs" ju je uvrstio na listu 30 uspešnih osoba ispod 30 godina.

Postala je i muza poznatoj kozmetičkoj kući "Lankom", zaštitno lice brenda donjeg veša "Intimissimi", a može da se pohvali i lutkom "Barbi" koja je napravljena po njenom liku.

Na Instagramu je prati 22,2 miliona obožavatelja, dok njenog supruga prati 11,4 miliona pratilaca, a oboje objavljuju fotografije svog preslatkog sinčića Leona Lucija, koji ima 2 godine.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Zanimanje...blogerka

    15. decembar 2020 | 16:06

    Iliti influenserka....cekaj sta?...zanimanje sta?...imas ti bogatog sugar daddy-a da te dobro osamari po zadnjici kad mu se hoce a ti trosis njegovu american express gde hoces....

  • Lepo lepo

    15. decembar 2020 | 17:19

    Popularisanje zanimanja ,,hvatača magle" ,popularisanje plastičnih operacija, društvenih mreža i rijaliti programa,da bi bilo ko mogao da bude popularan najčešće zbog nemoralnih, skaradnih, tupavih sadržaja , vodi ispiranju mozga širokih narodnih masa, njihovom pretvaraju u stado kojim se lako manipuliše! To je cilj svih medija! Glupim i povodljivim ljudima je najlakše upravljati.

  • iskreno

    15. decembar 2020 | 17:58

    hvala Bogu nikad cuo. a vala nece ni moje dete

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA