« Nazad

Šešelj: Srbijo, da li ćeš se odreći junaka zbog vašarskog zabavljača?

Vojislav Šešelj oglasio se na Tviteru povodom peticije da ulica u centralnom delu Šapca dobije naziv po Šabanu Šauliću

Pročitajte ceo tekst
Komentari (385)
Poređaj komentare:
  • g
    gaga vuk

    Konacno se vidi tvoja opsta kultura i obrazovanje, bio bi pametniji da cutis

  • S
    Stefan

    Ovi sto ovako napadaju coveka, koji tek sto je sahranjen, nisu intelektualci jer pravi intelektualci to ne rade. To, na ovaj nacin, rade zapravo samo iskopmleksirani i ograniceni ljudi, palanackog mentaliteta koji ne prastaju tudji uspeh i individualnost, a pokusavaju da se sakriju iza maske intelektualaca, jer opet pogresno misle da im ona pruza komociju za takvo ponasanje(sto je jos jedan veliki pokazatelj da se ne radi o intelektualcima). Srbija je puna takvih dokonih ljudi, dezurnih mrzitelja svega. Pored toga sto ih mnogo ima, oni su i jako glasni jer vremena i energije za tako nesto imaju samo ti mali, neostvareni ljudi i zbog toga nesrecni u zivotu.

  • S
    Sta reci

    Dzaba skola kad se u njoj nista ne nauci. "Skolovan covek" dan posle sahrane daje sebi za slobodu da komentarise nesto sto obican narod koji iz postovanja prema Sabanu Saulicu zeli da se njegovim imenom nazove ulica u kojoj je rodjen. To je zelja obicnog nepolitickog naroda-ljudi koji su cenili i cene pravu pesmu, pravog pevaca koji je ostavio dubok trag u narodnoj muzici Srbije, regiona, Evrope i sveta, posto je slusan i postovan svagde gde se culo za njega i njegovu pesmu, njegov glas. Seselj je ovim komentarom puno rekao o sebi.

  • L
    Lavica

    Pa više je za života dobrog uradio za taj narod od vas. Da nema politike i političara a da svi slušamo takve "vašarske pevače" život bi nam svima bio lepši.

  • R
    Roki

    Barem covek nije nikoga opljackao kao vi politicari sto ste opljackali ovu zemlju,jos imate obraza da se javite sram vas bilo .

  • R
    Roki

    Najvise na svetu mrzim politicare,to je najvece zlo ove planete .

  • Z
    Zagor

    Gospodine Šeselj. Reći ću par reči.. dzaba je vama to što ste vi doktor nauka, kada kako vi kažete jedan" vašarski pevač" pokupi više simpatija mrtav, nego vi za života.. malo je ljudi koje vest o smrti Šabana Šaulica nije istinski potresla.. ps i jos tri zivota da prozivite.. nikada necete doživeti počasti koje je ovaj vašarski pevač kroz svoju veliku karijeru doživeo.. a posle njegove smrti.. se samo dokazalo sve ono sto su ljudi za života osećali prema njemu.. ps on nije bio nikakav vašarski zabavaljac, već umetnik kakav se vise nece roditi.. verujem da vam sve ovo tesko pada.. zato što vi nikada nećete doživeti ništa slično ni sada a ni posle.. objavite mi komentar.

    • J
      jugović

      @Zagor

      @ Zagor- bravo zagore. Ja sam iz tebe. Hajd da mi popijemo koju i da slavimo život Šabana Šaulića.

    • M
      Max

      @Zagor

      Bravo!!!

  • y
    y

    Rađe slušam vašarske zabavljače nego političare u skupštini.

  • l
    lemi sapcanin

    evo, isprovocirao me indijanac. Pisem sto i ne mislim, nabedjeni, samozvani vojvodo, Avdo je tvoj zemljak, pa nek neka ulica u Modrici nosi njegovo ime.

  • L
    Luka

    Vojo sad si preterao...svaka tebi cast za doktorat znanje hrabrost ti si srski junak,ali zar da pokojnog gospodina Sabana nazivas vasarskim zabavljacem?Tacno svi pevaci su pevali po vasarima ali sta ime veze pre svega je bio veliki gospodin i svako u srbiji voli makar jednu njegovu pesmu i svi su ga znali cela drzava je za njim zalila...pa ako on nije zasluzio tu jednu ulicu nije niko ako narod tako hoce neka tako i bude

    • B
      bili_piton

      @Luka

      Svako u Srbiji ne voli makar jednu njegovu pesmu i ne pronalazi se u istoj. Gluposti o kojima je ovaj pevao sem posetilaca Vasara nikog ne doticu jer je za ozbiljne ljude ono sto je on radio bilo meketanje. Kraj

  • j
    jugović

    Vidim da se puno promenilo. Ljudi pljuju na svoje i vređaju jedno drugo. To je dno svega. Čitam kako su protiv Šabana i naše narodne muzike. Kako oni misle da su intelektualci i bolji nego drugi. Vidim da nema poštovanja. Za mene je važna harmonika , dobra domaća, dobre vesele ljude i naša narodna muzika. A ovo vređanje i pljuvanje meni netreba. Želim svima zbogom najbolje. Ja ću da živim na moj način. Harmonika , rskijica odobre ljude.

  • N
    Nije nego

    Da li ce Šaban dobiti ulicu u Šapcu, od Šešelja nece sigurno zavisiti. Ako ljudi koji tu žive tako hoće neka se svaka ulica zove po Šabanu, ovom ili onom.

    • 😎😴🤐

      @Nije nego

      Bas bi bilo lepo ziveti u ulici "Dare Bubamare" ili "Jece Ksrleuse"ili "Vesne Vukelic-Vendi"... daj nemoj zajebavati!!!

  • S
    Strasno

    Svaki komentar je suvisan. Zar vi gospodine Šešelju zaslužujete da dobijete ulicu jednog dana? Za sabana je znao ceo svet cela nacija,a ko za vas zna,. Odakle vam pravo da zavlacite nos ako narod tako želi. I ako neko zaslužuje ulicu onda su to, glumci, estradni umetnici, sportisti... a ne vi političari-obični lazovi i prevaranti. Novak Djokovic trebao bi ako ima zakona u ovoj državi još sa života da dobije ulicu. Jer da nije njega (koliko smo mala zemlja) niko ne bi znao gde se nalazi Srbija. Toliko od mene

    • P
      podbarac

      @Strasno

      taman tako , znaju ga naši gastarbajteri samo

    • R
      Radnaskela

      @Strasno

      Nije Šešelj ni rekao da on treba da dobije ulicu, nego da ne diraju uspomenu na Karabegovića, za koga mnogi nisu ni čuli, niti znaju šta je radio za srpski narod. Zar je problem da se po Šauliću nazove neka druga ulica?

    • S
      S

      @Strasno

      Koji bre ceo svet znao za Sabana?Jel ti dobro

  • v
    vuk

    bravo seselj..istina..boli jadna srbija..rudnik umreo niko ga ne sisa..!!

  • S
    Sapcanin

    A da pitam sve doticne hejtere sto se nisu oglasili kada su po Sapcu gradske vlasti izmenjali imena ulica,skola,ustanova svih tih heroja,naucnika,intelektualaca sa imenima osoba podobna danasnjem vremenu.Po evropi svaki grad ima imena ulica osoba rodjenim u tom mesto koja su nesto znacila,a samo kod nas hejteri isfrustrirani nadju da komentarisu i polemisu zasto gradjani hoce da daju ime jedne ulice po muzickoj legendi,ne zabavljacu kako ga nazivaju,nego muzickoj legendi kojoj se dive i stranci a samo kod nas se nipodostava svako ko je bio uspesan.Ipak se u Srbiji uspeh najteze prasta!

    • L
      lemi p.s.

      @Sapcanin

      a da zaboravio sam, dajem predlog da jedna ulica u busijama nosi ime ,,velikog'' (po gabaritu) vojvode

  • K
    Krlja

    Saban je bio pevac lepo je pevao ali zasto je vlada poslala avino po telo...mnogi umiru pa vlada to ne radi...cemu sve to?

    • Z
      Zic

      @Krlja

      Zato što je on bio Srpski "Elvis".

  • f
    fcrslj

    Covek je makar zaradijo posteno svoje pare i nije bio na teretu drzave...a sta vi politicari radite, mlatite praznu slamu primate dobru platu, pokradete narodna preduzeca obezbedite sebe i svoje potomke, dali to kroz politiku ili veze tako da jih ubacte u dobra preduzeca i odete u penziju i opet na teret drzave. Vise je taj vasarski pevac uradijo za svoj narod nego svi vi politicari zajedno. Da se je makar javijo neki doktor/kirurg, pisac, profesor itd a ne politicar. Ja sam da se na toj aleiji nikad ne sahranjuju lopovi poput politicara! A mozda je sekiju krivo sto nece biti za njega mesta tu na toj aleji.

    • Y
      y

      @fcrslj

      👏

    • B
      Boki

      @fcrslj

      UradiJo...to slovo "J" govori o tebi kao i oni "K" kod kirurg umesto hirurg. Ćuti bre i pokri se ušima

    • J
      Juli

      @fcrslj

      Svaka Vam cast na komentaru. Covjek koji je toliko godina uveseljavao ovaj narod,uz cije pjesme se zivjelo i slavilo,zasluzuje obiljezje velikana. Toliko mozemo,toliko zelimo. Velika je privilegija odrastati i zivjeti uz njegove stihove, njegove pjesme. Slava mu i veliko HVALA.

  • S
    Sax

    Nisam slušao Šabana ali po čemu se razlikuje od Glogovca. Obojica su bili zabavljači samo iz različitih sfera i obojica su bili uspešni i poznati u svom poslu. Što se poreza tiče sve ste u pravu, samo pitajte ove žive da li ga plaćaju, takođe sportiste, političare i mnoge druge... Šešelj je posebna priča. Neki dan sam ga gledao u duelu sa omraženim Čedom Jovanovićem. Čeda ga ja tako isprozivao da sam ostao zgranut a sveznajuci Šešelj nije znao šta da mu odgovori. Šeki je neosporno pametan čovek, ali znate onu staru: "Između genija i budale jako je tanka crta", posebno u njegovom slučaju.

  • T
    Tanče

    Aman bre ljudi, pustite legendu da počiva u miru :(:(:(

  • M
    Milan

    Preterao si Šeki Šaban je naš

  • L
    Ljubiša

    Šta je Šaban ostavio ''zapisano u vremenu'' u R.TV-Bgd-u?Ništa.Pevao za svoj džep,da li je plaćao porez?Ne verujem da je sve istinito prijavljivao,ako je i prijavljivao...druga je stvar što je imao dobre hitove...

  • S
    Stefan

    Ovi morbidni komentarui na racun tek preminulog coveka sa ovoliko zuci i niskih strasti, pokazuju samo koliko je jadno i bedno mentalno stanje u koje je dosao srpski narod i srpsko drustvo.

  • M
    Mirko

    Sta si ti ostvario u zivotu, njega ce da slusaju dok ima srba, a tebe?

  • D
    Dalibor

    Covjek je u pravu cim je on drzavu zaduzio ne razumijem

  • B
    Bogidelija

    Jer u Paracinu ima neka ulica po pilotu sto poginuo u NATO agresiji ili u Aleksincu ulica male Milice itd.Taj kralj kako ga zovete jer organizovao neki humanitarni koncert,pomogao neku operaciju za bolesnu decu.Ne nego je kockao milione za koje porez placao nije i sad treba da mu se klanjamo.

  • J
    Jaki

    Moj radni staz je moja karijera, izvela sam mnogo dece na put, poducavala ih gradivu i zivotu i za to primala kakvu-takvu platu. A gde je moja ulica? Doduse, samo nisam znala da pevam, i srecom svesna sam toga.

  • S
    SRPKINJA

    Bogami moj kralj nije ,njega su na romskoj svadbi krunisali oni čiji je on bio kralj.

  • S
    SRBOLJUB

    Bravo care Šeselju,da neko pametno kaže,nacija se zabavila oko pevca,a svoje generale i heroje u blato bacamo....umro čovek pevač,pa umrecemo svi....

  • A
    ACA

    IZVINITE, može li neko da mi objasni, čime je to Šaban zaduzio ovaj narod i ovu državu pa da bude sahranjen u Aleji zaslužnih gradjana???

  • M
    Maki mala

    Apel Vladi Republike Srbije i precedniku(da je ziv precednik i pnaj kuj ga glasa)da se izmene nazivi ulica i trgova.Recimo Bulevar Mihajla Pupina da bude BulevarKije Kockar,Trg Nikole Pasica da se preimenuje u trg Jelene Karleuse,aerodrom Nikola Tesla obavezno nszvati aerodrom Tijane Ajfon,muzicka skola Mokranjac preimenovati u Luna Djo,iz udzbenika muzicke kulture izbaciti Mokranjca, inickog i obavezno uvrstiti raskosan muzicki opus Mice trofrtaljle.iz udzbenika likovnog pod hitno izbaciti Mona Lizu,umesto nje moze DaraBubamara,Karleusa,ih umetnica koliko hoces i obavezno umesto odlaska u pozoriste deci pustati filmove Severine,Suzane Mancic,Lune Djo.Zaboravih,bolnica Laza Lazarevic,pod hitno da se nazove Miljana Kulic.

  • S
    Sx

    Sabanerija :)

  • S
    Sale1971

    Što da ne, ulica Šabana Šaulića-Cuce!

  • j
    jole

    Sramota od vlade sirotinja se nemoze dostojno lijeciti

  • S
    Ssx

    Bravo Seselju :))

  • v
    vuk

    neka mu laka zemlja..ali ulicu..sto heroj invaladi..

  • S
    Sale1971

    Da neko bude toliko slavan zbog zavijanja I arlaukanja,svašta!

  • K
    KOMSIJA 💥

    Zasto je umesana poltika u estradu i zasto je privatan zivot nasih politicara privilegija za ljude koji imaju i mogu,bolji servis je dobio Saban nego najveca svetska pop zvezda Michael Jachson,Srbijo tones u ambis !!!

  • Д
    Дрндафон

    Краљ шунда

    • G
      Goran

      @Дрндафон

      Sram te bilo!A šta drugo da ti kažem,nego možda takvi kao ti i ne znaju za sram!

  • y
    y

    Al si Šešelju zakuho tako vi radite i u politici.

  • G
    Grof Vronsky

    Ovaj Seselj veciti trol i stalno nekoga i nesto hejtuje. Jos nisam cuo da je nekoga pohvalio i da je rekao nesto lepo o nekome.

    • M
      Mitque

      @Grof Vronsky

      Ne piše se, niti se kaže “‘hejtuje” već mrzi!

    • Т
      Тодорић

      @Grof Vronsky

      Ето,похвалио је Марића.

    • S
      Samdzaklija

      @Grof Vronsky

      Fali on ove u Parovima 🥴🥴

  • P
    Pakistanac

    Dokle ce vise ovaj ispuseni radikal da lupeta?

  • V
    Vlajko

    Svi komentari su trebali dok je Šaban bio živ , ljudi pustite čoveka da počiva u miru zaradjivao i trošio nije ukrao ni oteo . Porodici saučešće .

    • S
      Srbin

      @Vlajko

      A ja se pitam odakle seselju tolike pare i dali placa porez

  • j
    jugović

    Čekaj! A ko je taj Šešelj?? Odakle je on i šta je on postigao za Srbiju . Osim da nas brukao i gluposti priča po Srbiji. Po njemu nebi ni buba švabu nazvao njegovim imenom. Ostani na tvom drvetu .

    • D
      dosebastijana

      @jugović

      sve jugovic do jugovica. On je od tamo gde nema ni struje ni interneta sto rece diva. Al zato ima Jovana Dučića pa da nista drugo nema. A tebi i divi nek je vazno samo odakle je ko

    • M
      miki

      @jugović

      Svaka cast seselju na ovom komentaru u svemu je upravu a velika je bruka za vladu Srbije uzeli su pare od sirotinje a daju onima koji imaju previše i porez plaćaju drugoj državi a bolesni nemogu da se lijeci A ovi sto kritikuju seselja pitam se dali imaju ista u glavi

    • X
      X

      @jugović

      A ko si ti ? Po cemu si ti poznat, je si li ti onaj sto si pun kao brod ,imas tezgu na pijaci, glumis siromaha i primas socijalnu pomoc ?

  • T
    Tirke

    Citam i nekapiram,do juce ste svi zalili Sabana a danas....nemam reci.

  • M
    Mima

    Slazem se da je Saban bio dobar pevac. Ali da se menja naziv ulice ,mislim da je suludo. Da li ste culi da je Saban odrzao neki humanitarni koncert za bolesnu decu,lli da je nekom detetu pomogao u lecenju.

    • V
      Viki

      @Mima

      On nije pomogao rodjenom sinu. Kako da pomogne nekom drugom detetu. Kaze nije rodjen iz ljubavi. Dete se radja posle se...a, a ne ljubavi. PS: Znam da ce mnogi dati minus,ali istina je brate.

  • B
    Boža zemunac

    Ej ljudi,pevao sam preko 600 svadbi . Daj te mi jednu ulicu u Zemunu,ali još za života.Da se malo kurčim. ( Ovo nije upereno protiv Šabana Šaulića,laka mu crna zemlja ). Mala digresija,i šala.

    • L
      Ljubiša

      @Boža zemunac

      Pevao si ti,ali kao gost...

  • S
    Salnce

    Cemu ici iz krajnosti u krajnost. Karabegovic I Saulic zasluzuju da Sabac ima ulice koje se zovu po njma. Oni su ziveli u druga vremena I radili u drugoj oblasti zivota. Zajednicko im je uspeh u tim oblastima i Sabac treba da sacuva uspomenu I na jednog I na drugog.

  • n
    nedeljko

    šaban je car i kralj. tačka>!

    • N
      Neznanka

      @nedeljko

      Saban jeste kralj i volim njegovu muziku.Licno mislim i da bi Sabac kao njegov rodni grad trebao dati naziv ulice po njemu ali i sa ulica Avde Karabegovica ostane.Isto samo da napomenem koliko je heroja dalo zivot u celoj Srbiji u poslednjem bombardovanju a njih tri cetiri dobise kao naziv ulica a sta je sa ostalima njihovi zivoti nisu bitni ili sta.Da li se iko upitao kako njihove porodice zive a ipak su dali svesno svoje zivote da bi njihova deca i.ala kakav takav mir.

    • C
      CUCA

      @nedeljko

      DA,KRUNISALA SU GA BRACA ROMI NA SVADBI,NJIHOV JE KRALJ!

  • Z
    Zasluzni gradjanin

    Ronaldo i Mesi su osudjeni na po dve godine zatvora zbog utaje poreza.Ovde ,vasarski pevaci zaradjuju milione bez dinara poreza.Ukazuju im se drzavnicke pocasti zbog velikih " zasluga" za narod.

    • P
      Profesor

      @Zasluzni gradjanin

      Ovo samo kod SRBA ima da podizu ovako nebitne ljude,a svoje heroje izdajemo,čik u Hrvatskoj ili Bosni da počast daju SRBINU.

  • M
    Marko

    Mozda ne treba bas ta ulica da se preimenuje, ali neka ulica cije ime nosi manji znacaj i te kako treba. Ljudi, ne budite zli. Saban je covek koji je ostavio neizbrisiv trag u Srbiji. Nosi titulu najboljeg nad najboljima. Njegove pesme ce se slusati godinama i nasa deca se slusati to. Takodje ce se slusati i u Becu, Cikagu, Melburnu....ma svugde gde ima Srba. Covek koji je bio tih, povucen, kulturan...bez skandala. Gradio je ime kao najbolji pevac...ne kroz rijaliti i ostala sranja. Naravno da ima velikog znacaja za nas. Ko god se napije od vas, setice se neke njegove pesme. Najmanje je to sto mu mi mozemo pruziti. Jednostavno legenda koja se jednom radja. Neka mu je laka zemlja

    • D
      Dule

      @Marko

      A zasto istices sam Srbe. Sabana su voleli I drugi. Eno u Bosni je takode velika zalost. Imate na YouTubu snimak koncerta Tri kralja u prepunoj Skenderiji, Saban, Halid I Miroslav. Haos od snimka.

  • M
    Mitar

    Promenite i ime države iz Srbija u Šabanija, puno bolje joj pristaje.

    • M
      Mux

      @Mitar

      U pravu si..

  • N
    Nesa

    Slazem se sa Seseljem ne bi trebalo menjati ime te ulice.Ne treba sada preterivati, neka mu je laka zemlja.Sahranjen je u aleji zasluznih gradjana i to je to.

    • M
      Milemko Velickovic

      @Nesa

      @mix: Mozda i nisu normalni ali si ti brale nepismen za deset.Bukvar u sake pa opleti.

    • V
      Vujo

      @Nesa

      @mix:Ali si ti zato nepismen.

    • V
      Vujo

      @Nesa

      Ali si ti zato nepismeni Bosanac.

    • M
      MIROSLAV ILIC

      @Nesa

      I to je previse.

    • M
      mix

      @Nesa

      Nije pjevo dzabe nidje i nikim i sta je to zasluzan.Neznam ovi ljudi nisu normalni

  • V
    Vu

    Kao prvo, ako ovako nastavimo da sahranjujemo u aleji zaslužni građana brzo će da ponestane mesta. Čovek je radio svoj posao, kao i svaki drugi radnik. Samo što svaki svoj radnik od svoje plate plati porez, a svi pevači ga ne plaćaju. Šaban je nesporno veliki pevač, ali po čemu je zaslužni građanin. Da li po tome što nekoliko miliona evra poreza nije platio. Momci su davali živote za Srbiju, a nisu u aleji i niko nezna za njih.

    • N
      neven

      @Vu

      kao prvo nije bio obican radnik ,covek je vrhunski umetnik koji traje 50 godina , daleko je on od obicnog radnika

    • M
      Mile

      @Vu

      свака Част

  • B
    Bgd

    Slazem se sa Sekijem da ne treba menjati ime ulice. Ali se ne slazem da je bio vasarski pevac. Ne treba omalovazavti Saulica za nesto sto su drugi ljudi podneli zahtev. Sapke je bio unikatan vokal i veliki umetnik.

  • s
    sveznalica

    prvo poginuo je i sabanov muzicar i nikom nista.on nije bio covek? drugo; zasto se ulice ne zovu :ulica lipe,ulica breza ulica narcisa,ulica zlatibor,ulica kopaonik,sljivik.. neka ljudi uce botaniku ,neka se niko ne vredja lepse zvuci i vidimo kako se politika menja ljudi i ljicnosti devalviraju i to svi bez premca.ulice treba da budu radost da imaju ime radosti a ne mucenika

  • M
    Mrki

    Svi veliki pomrese ,ostadose samo starlete,politicari i krimosi .

    • Т
      Тодорић

      @Mrki

      И Лепа.

  • Z
    Zola

    Glupost je davati ulici takva imena. Koliko je velikih glumaca,sportista,pjevača i umjetnika do sada umrlo trebalo bi hiljadu novih ulica preimenovati.

  • L
    Leontin Braun

    U pravu je dr. Vojislav Šešelj! I da se zna Šešelj nema ništa protiv pokojnog Šabana Šaulića kralja srpske muzike. Naš Vojvoda ne mrzi nikoga, pa čak ni Hrvate ni Muslimane, a vi koji vređate Šešelja neka vas bude sramota! Ja sam Slovak sa severa Srbije i muka mi je kada vidim neke Srbe koji više vole Nenada Čanka nego Vojislava Šešelja koji je branio srpski narod pred haškim tribunalom.

    • P
      Purger

      @Leontin Braun

      Cosava vojvotkinja.

    • G
      Goran

      @Leontin Braun

      Ovaj nije pevao srpsku muziku!

    • G
      Goran

      @Leontin Braun

      Umetnik? U ovoj zemlji je ovaj umetnik? Kukuuu

    • М
      Момчило

      @Leontin Braun

      Лажни војвода

    • X
      X

      @Leontin Braun

      Ne napadaju njega srbi ,razmisli malo !

  • G
    Goran

    Šaban jest bio dobar pjevač a ničim nije pomagao Srbiju i srpski narod da bih ga dizali u zvijezde . Ako nije plaćao porez mogao je da napravi humanitarni koncert za pomoć Srbiji poslije poplave ali gospodja Šaulić nebi nikad to dozvolila. Dovoljo je što je sahranjen na groblju zaslužnih gradjana a mjenjati nazive ulica to nebi trebalo. Koliko Estrada u Srbiji ima" umjetnika " onda bij svaka ulica nosila njihovo ime .

    • V
      Vujo

      @Goran

      Nepismen si bre,nepismen.

  • x
    xxxx

    Šabana sam volio kao pevača, sto kažu kralj narodne muzike, a sad dali zaslužuje ulicu??? Mislim da je to preterivanje, sahranjen na mestu gde ima dosta umijetika, sto glumaca, pesnika itd, mislim da je ostavio trag u našoj muzici tako da smatram da zaslužuje to mesto, od svega toga mi je najveća glupost sto je država dala avion da se prevozi njegovi telo, pa zašto?? Koliko ljudi umre ili pogine u inostranstvu pa država ne uradi ništa a kamoli da obezbedi prevoz avionom.

    • S
      Sasa

      @xxxx

      Druze svi ti ljudi koji umru ili poginu u inostranstvu, sta su oni postigli u svom zivotu, kakav trag su ostavili. Ovaj covjek ima 50 godina karijere, 20 albuma i preko 200 pjesama starih po 50 godina koje se i dan danas slusaju i slusace se ko zna jos koliko. Znaci neizbrisiv trag u srpskoj kulturi. Druga stvar, Saban je bio dobar covjek, nikad ni o kome lose nije govorio, covjek je uveseljavao ljude do poslednjeg dana svog zivota, uvijek nasmijan i prijatan. Tako da suludi su ti komentari, treba da budemo ponosni sto je vlada dala avion za ovakvog covjeka, to je najmanje sto su mogli uraditi za njega.

    • N
      natalija

      @xxxx

      Slazem se. Samo sledeci put napisi pravilno “da li”. Hvala.

  • B
    Baki

    Seselj je upravu,mogao je to reci na blazi nacin.

  • L
    Linz

    Zar nije Seso iz Bosne.

  • E
    Eni

    Vasarski zabavljac ,to me jedino na Seselja asocira ,on sluzi kao maskota i za sprdnju vec godinama.

    • B
      Brlja

      @Eni

      Jasta je, profesor doktor iz ONO i DSZ.

    • N
      Neven

      @Eni

      Seselj moze samo da ide u rijalitije Zadrugu ili Parove tamo mu je i mesto ,, to sto se politicari uvlace to nije kriv Saban ,on je bio apolitican nikada ni je bio ni za jednu stranku

    • Z
      zeka

      @Eni

      Svaka ti cast na komentaru! Kratko, ali apsolutno tacno! Najbolji komentar! Saban je pesmom unosio radost u srca ljudi, isti tih ljudi koje su politicari krali i sapom i kapom! Ako je Milan Mladenovic dobio ulicu, Saban treba bar 10!

    • D
      Dusanka

      @Eni

      Seselj je, htela ti ili ne profesor, sto ti nikada neces da budes. Ti pre, svojim komentarom, asociras na nekog ko gleda realiti program. Sustina njegovog komentara, koju ti ne vidis (zbog ispranog mozga programa koji gledas) je raskalasnos i ludost ljudi i vlade, zbog jednog vasarskog pevaca. Placati i slati avion Vlade Srbije i snositi troskove pevacu - milioneru je ludost. Sabanovi su svi dosli sa skupim bundama, skupim kolima i tasnama, crvenim noktima, besni od para a bedni narod im placa prenos i troskove. To tebi ne smeta, sto si platila sahranu Dacicevom prijatelju

  • C
    Ccc

    Jedini vasarski zabavljac si ti. Imao si vecu korist u zatvoru nego sada...!

  • K
    Kata

    U pravu je Sesoni...ovoga puta...

  • g
    goga

    Sto se tiče popularnosti, glasa i talenta za narodnu muziku gospodin Saulić je bio Kralj u toj branši. Ima li nekog ko zna šta je Šaban uradio za državu Srbiju? Osim humanitarnih koncerata ja ne znam za drugo. Ne razumem i odluku da se sahrani u Aleji zaslužnih građana čime je to zaslužio? Ima li neki vrtic, bolnica škola koju je finansirao? Lepo je pevao veliki Šaban pevao i uzimao pare narodu u državi a i van nje, od poreskih obveznika su dopremljeni posmrtni ostaci. Da, velike zasluge kod države. Prema tome može se i Šabac zvati Šaulićev grad

    • S
      Senida

      @goga

      Pa ruzno je tako govorit i pricat o nekom kojen tek umro ti ako ga nisi volila tvoja stvar njega citav balkan volijo ko pjevaca ko covjeka i postovala pjevacima je bijo uzor i ucitelj a ljudi su dolazili na njegove nastupe niotkog nije uzimao pare osim gdjeje je nastupo

  • C
    Cirih

    Ljudi ne idite predaleko. Seselj je na neki nacin i upravu

    • T
      Ta,ajte...

      @Cirih

      U pravu je 100%

  • m
    miki

    Šešelj je u pravu ali nije u redu da na Takav način ispolji nezadovoljstvo

  • Z
    Zoki

    Seselj i jeste u pravu

  • V
    Vlada

    Svaka ti čast gospodine Seselju

  • K
    Kad već predlažemo

    Muzička škola Zorica Brunclik

  • c
    cokan

    Šaban je bio dobar u svom poslu.Ipak je on zabavljač.

  • K
    Kosovo RS

    E Šešelju brate sad apsulutno nisi upravu i ako ti se divim...

  • y
    y

    Moj brat je dao život za RS pa niko ga nije ni spomeno.

    • P
      PETAR 1

      @y

      Zaomi je mladica poput Vaseg brata koji su zivote dali za srpsku veru, a kako im se vraca i sami vidite, pola Srbije tuguje za Sabanom, ako, videcem sta nas te ceka.

  • M
    Milutine

    Seselj je poslednji covek kojem bih dao za pravo.Kvalifikacija kakav je pevac bio Saban je nesuvisla. Ali , menjati ime ulice je zaista nedopustivo. Nek mu Sapcani daju ulicu ali nek ne menjaju naxiv postojece.

  • Z
    Zoran

    Gospodine Seselju,ja sam neko ko vas je godinama postovao,ali ocigledno vi ne postujete NIKOGA..... Sram vas biko vase izjave!!! Ne slusam tu vrstu muzike,ali ovaj covek definitivno zasluzuje postovanje,a vi..... Ocigledno polako gubite i od onih koje ste imali!

    • A
      Andreja

      @Zoran

      postovanje svojih obozavalaca je dobio ,bio je bogat i na pijedestalu.Sta je trebalo vise ,umrli za Srbiju imaju pravo da budu zaslužni ili neki doktor koji je radio u opasnim uslovima a spašavao narod.plata doktora je nula kad jedan fudbaler,pevac zaradi vise od onog sto spase zivot.preteravanje ljudi nas vodi u sukobe.nisu svi voljeli sve pesme od sabana imao je nekoliko lepih ali Toma,tozovac,negovanovic pa to su isto pesme za sva vremena.ko ce Miroslavu Ilicu objasniti da nije zaslužni građanin a zajedno pjevali pod satrom i Miroslav bio zvezda.

    • D
      Djole

      @Zoran

      Tako je sve si upravu i lepo si mu reko. Podrzavam te apsolutno.

  • G
    Gile

    Ima u Sabcu mesta da se ulici da ime Sabaha Saulica I ostavi ime ulici Avde Karabegovica.

  • N
    Nevena

    Zar se Srbija nije odrekla svojih junaka jos davno , kada je prica o SOLUNCIMA bila tabu - tema ? Kada su ustanici protiv Turaka osporavani vjerovatno i tada u interesu mira ? Kada su nas natjerali da zbog njima omrzenog "komunizma" na svoje djedove pljunemo ? Pitam zato sto taj" mir" i nije bio bas dugotrajan i nekako smo sto tim "mirom" postali slabiji i na granicu opstanka svedeni ? Pitam i zato sto opravdano sumnjam da ce mo opet isto dozivjeti ako ne budemo pametni i zato ne smijemo vise cutati , ZATO I BRAVO ZA OVU OPASKU GOSPODINE SESELJU !!!

    • D
      Dusanka

      @Nevena

      Sta vredi i kome pricas! Ljudi koji su citali knjige, sada gledaju jeftine realiti programe. To je i svrha tih programa, da zatupavi narod. Mislim, da smo na tom putu.

  • N
    Neša

    Covek se nije ni ohladio a vec drvlje i kamenje po njemu i jos ga nazivaju vasarskim pevacem.

    • V
      Vujo

      @Neša

      @Goran:Da nije oladio mozda,a?

    • G
      Goran

      @Neša

      Ohladio

  • C
    CH

    Lepo je pevao za ljude koji slusaju ovaj vid muzike..Da nije placao porez drzavama gde je ziveo u Jugslaviji i Srbiji i to stoji.Imao milione € a siromasna zemlja Srbija salje avio po njega?Kako smo dosli do ovakvih paradoksa to je pitanje?Pogledajte malo oko sebe pa vidite svu tu estradu da ne kazem elitu kako zivi.Milioni € ,skupi auti a niko ne placa porez drzavi.KAKO I DOKLE?

    • G
      Goran

      @CH

      Toooo!pravi komentar!!!!

    • C
      Cirih

      @CH

      Upravu si CH

    • D
      Djole

      @CH

      E znas dokle. Dok takvi kao ti posle prve casice pocnu da slusaju sabana, vericu i tako te a dotle su kao slusali zabavnjake. Dajte bre ljudi nemoj da se prenemazete pa svi smo odrasli uz njegove pesme pevali i krisom i namerno. Za takvog coveka i migovo su trebali kao pocasna pratnja da idu. Ma briga me za vase minuse koje cete da lupate. Bio i ostao KRALJ

    • B
      Bravo

      @CH

      Bravo !

  • J
    Junak

    Tvoje junastvo nam izgubi silnu teritoriju!!!

  • S
    Si

    ZIVEO_KRALJ_po_Seselju_se_nikad_nista_nece_zvati

    • V
      Vujo

      @Si

      @Mrmot:Vojvoda ti je doktorirao na ONO i DSZ,jednom recju strucnjak.

    • M
      Mrmot

      @Si

      Kada procitas deseti deo knjiga koji je on procitao, javi se, do tada tisina

    • X
      X

      @Si

      Ni po tebi se nikada,nista nece zvati !

  • K
    Ko to tamo peva

    1/3 stanovnika Srbije je nepismena a druga trecina polupismena.Normalno je u takvoj sredini da su vasarski pevaci vise cenjeni od naucnika,knjizevnika i umetnika!!!

    • S
      Stefan

      @Ko to tamo peva

      Elementarna kultura i vaspitanje nalazu da se o tek preminulom coveku, koji pritom nikome nije nista lose ucinio, ne daju ovako ruzni i ogavni komentari, kao da je neko jedva cekao. A to ne zavisi od stepena obrazovanja, vec vaspitanja koje poneses iz kuce ili ne. Ljudi se dele na dobre i lose, manje obrazovani ljudi nisu manje vredni ni gori od obrazovanijih. Seselj je, recimo, los covek bez obzzira na njegovu doktorsku diplomu. A kompleks vise vrednosti proizilazi iz kompleksa nize vrednosti, porazmisli malo o tome.

    • M
      Maverick

      @Ko to tamo peva

      Bravo za komentar!

  • A
    Andjela

    Ajde śedite s mirom i umjesto sto komentarisete ovo, uhvatite se nekog posla. Svi vi volite da slusate Sabanove pjesme i x puta ste se opijali uz njegove pjesme. Seselj svakako i ne zna nista od ovoga pametnije reci. Hvatate se za to "koliko je u Srbiji dece kojoj treba pomoc", a vi ste prvi koji za tu djecu niste nista uradili bez cekate priliku kako da dobacite nesto sa strane spominjajuci tu djecu za koju vi niste nikad nista uradili ali znate da pljujete drzavu. Sabanu neka je laka crna zemlja, i sve sto bude uradjeno za njega bice zasluzno.

    • N
      ns

      @Andjela

      Ne lupaj Anđela, decu leče doktori u bolnicama a ne mi sms porukama! Kad krene zakon o poreklu imovine videćete..

    • Е
      Екавица и ћирилица

      @Andjela

      Драга госпођо,не можете рећи да су се сви опијали уз овај кич и шунд,има и нас који нисмо. А то колико ко помаже болесној деци,о томе се не прича у јавности,ако је помоћ ос срца а не ради личне промоције. Лично помажем двоје деце који немају оца ,кроз школски прибор,одећу,џепарац,екскурзије,храну,једном речју преузела сам бригу о школовању,а то знају само њихови најближи и моја породица. О томе нико у селу,а не даље ништа не зна,о не треба да зна. То је моја добра воља.

    • M
      Marijana Bakov

      @Andjela

      Mi u Srbiji sedimo ne sjedimo,imamo decu a ne djecu.Gospodjo sto se vi brinete da li mi nesto radimo ili ne?Ne izdrzavate nas I ne hranite prema tome nije vasa stvar sta mi radimo.Uostalom nisam znala da treba da trubimo na sav glas , ako nekom detetu pomognemo.licno ja pomazem porodici sa tri deteta u vidu garderobe I skolskog pribora,ali smatram da to nije nesto sto mora svi da znaju.Pola ovih komentatora uplati neki sms za bolesno dete , pomaze na sve nacine.Da cujem vas kome ste vi pomogli?

    • .
      ...

      @Andjela

      Ti nemas veze sa zivotom...

  • S
    Sasa

    Saban je bio kralj ali ako pogledamo lica heroja sa kosara te mlade momke Saban ne zasluzuje ama bas nista pre svakog tog golobradog mladica.

    • 6
      63 PB

      @Sasa

      Saša respekt za odgovor!

  • J
    Ja

    Cenim Sabana, ali treba razmisljati o posledicama promene naziva ulica. Koliko je to zamenjenih licnih karata, pasosa, saobracajnih dozvola i drugih dokumenata.

  • b
    borisdelija

    Ako gradjani Sapca misle da treba, sta se vi svi mesate u to?!!! Ili ako ne misle da treba. Ustavno pravo je da misle.

  • R
    Rs

    Srbija lagano tone u AD

    • M
      Mrmot

      @Rs

      Lagano? Srbija je odavno potonula

  • B
    Bane

    Šta može vojvoda da kaze za kralja...

    • V
      VOJVODA

      @Bane

      A KO GA JE ONO BEŠE KRUNISAO?

  • R
    Rile

    Od danas Betoven i Mocart za one koji nisu sa ovih podrucja Za nas ce ostati i biti kralj .Saucesce porodici .

  • T
    Toma

    Kakav je to covekov obraz i smelost licemerje da pokojnog coveka naziva vasarskim zabavljacem!!!! On je bio Car ! Zapamti ! Svi su ga voleli i mlado i staro ko vas voli! ŠABAN ŠULIĆ ulica Naravno!!!!!

    • X
      X

      @Toma

      Ja nisam voleo njegovu muziku ,mene iskljucite iz tog pojma "svi" !

  • G
    Gagi

    Stidi se Seselju. Zasto takve reci o legendi kakav je Saban. Pre bi se o tebi moglo reci da si skupstinski zabavljac, jer te niko normalan ne shvata ozbiljno. O imenu ulice nek odluce Sapcani, ne trebaju im sugestije jadnika kakav si ti.

  • M
    Marijana Bakov

    Ovi sto su potpisali peticiju , trebali su prvo da se informisu ko je bio Avdo.Mozete me pljuvati ali jedan pesnik i vrsan intekektualac , ne moze biti u rangu sa covekom koga nije bilo briga za rodjenog sina. Pa ajde onda da svi menjamo nazive ulica kako nam se cefne.Ima li taj Sabac ulicu Dijane Dragutinovic,Sofije Jovanovic itd?

  • Z
    Zan Zak.

    Kakvi ste zajedljivi nedostojanstveni i odvratni.Nemate ni osecaj ni pijetet.Svi nas mrze i jos se pitamo zasto a sami sebe preziremo.

    • E
      Elena

      @Zan Zak.

      Pa...mogao je ovo da kaze malo pristojnije, ali mene interesuje zasto se ovako trosi novac poreskih obveznika. Realno je bilo da porodica Saulic sama organizuje prevoz pokojnika. Volela bih da politicari odgovore na ovo pitanje. Ako su tako humani sto nisu platili iz svog dzepa?

  • D
    Dragana

    Realno.. onda mozemo ocekivati i neku ulicu pod imenom "Jelena Karleusa" 😶

    • G
      g

      @Dragana

      Vidi,lutko, ako ti stavljas znak jednakosti izmedju Sabana i Karleuse, onda stvarno imas ozbiljan problem..

  • K
    Klipa

    Ja predlažem da se grand zove Šabanov grand.

  • p
    pajdo

    Duzno postovanje se pokazalo <Sabanu , al ne treba sad to pretvarati u mitologiju..milion drugih su zasluzniji da neka od ulica nosi ime ..saban je dobio dosta od srbije..iako je pjevao za svoj dzep a ne za narod srbije..kazem..postovan je i tako je sahranjen al ne treba to dizati u nebesa...

  • L
    Lux

    Bravo!

  • D
    Džoni

    Šta je manje zaslužan Šaban od Cuneta Gojkovića,koji je takođe sahranjen u aleji zaslužnih građana?

    • G
      Goran

      @Džoni

      Da imaš malo kulture i obrazovanja-znao bi i pravio bi razliku.

    • D
      Deks

      @Džoni

      I ti pominjes Cuneta i Sabana u kojoj zemlji ti zivis

    • B
      Boki

      @Džoni

      Nije problem gde je sahranjen nego menjanje imena ulica

  • P
    Pindo

    Bravo. Seki

  • R
    Realno

    Što se mene tiče ulica može dobiti i naziv Gargamelova,mene samo brine koja frka oko naziva ulice...

  • P
    Pindo

    Bravo. Seki

  • S
    Sanja

    👏👏👏👏👏

  • M
    Mare

    Ova Srbija ide u ponor bez zaustavljanja

  • D
    Dejan

    Šešelj je u pravu .

  • c
    cika jova

    I ovaj nesto pametno da kaze.

    • M
      Marina

      @cika jova

      Voji je krivo jer on nece biti sahranjen u aleji zasluznih gradjana.On ima kombi stranku i nema glasaca u Srbiji koliko je Daban imao ljufi na sahrani.

  • M
    Miki

    To je Srbija

  • L
    Lale

    Veca je zalost i tuga za onom jadnom trudnicom i njenom bebicom koja je umrla od gripa u Uzicu nego za Sabanom od skoro sedamdeset godina.

  • M
    Mile

    Ne razumem, cemu ovoliki publicitet? Covek je bio poznat i to je ok. Aleja zasluzni kao i aleja velikana su izgubile smisao postale su aleje poznatih.

  • R
    Rada

    Kada je Sabanu umoro otac on je bio na turneji po Australiji ,govorio je morao sam pjevati iako mi je otac umro ,plakao sam i pjevao .Mesto da je smesta odlozio nastupe i otisao on je morao da pjeva .Vi sto cete lupati minuse zapitajte se ,dali biste vi tako postupili .Seselj je upravu .

    • S
      SU

      @Rada

      Pare..

    • K
      Kole

      @Rada

      Hvala dragom Bogu, prošlo je vreme kad se smatralo da je Šešelj u pravu,a ovo je prvi put da se delimično slažem s njim. Šaban zaslužuje ulicu i spomenik, ali neka mu daju neku drugu.

  • L
    Logika

    Ima logike

  • K
    Komentar

    A tvoja vasarska pevacica Vendi.,to si zaboravio.

  • p
    pop

    Ja mislim još samo da damo porodici Šaulic nacionalnu penziju.... pa će onda biti sve uredu! Ova država nema za bolesnu decu ... nema ni materinski dodatak .... ali zato ima da šalje avion po njega ... sto ga nije porodica prevezla svojim sredstvima ... sramota za porodicu Šaulic ... o trošku nas građana sahranjuju muža i oca

    • L
      Ljiljana

      @pop

      Svaka Vam je na mestu,bravo za komentar!!!!

    • D
      Dixi

      @pop

      Otkud ti znas o cijem trosku je prevezen i da li su oni platili drzavi prevoz.Samo ste spremni osudjivati i pokazati skrivenu mrznju .Poredite bolesnom decom ovaj slucaj sram da vas bude .Koliko ste vi pomogli kao savesni gradjanin toj deci kad stalno tako komentarisete i druge prozivate !Ljubomora je neizleciva bolest !

  • Z
    Zoo Cuvar

    Ne znam sta bih rekao na ovaj komentar. Ruzno je otimati neciju ulicu, Avdo ce se u grobu prevrnuti. Bolje je sacekati novoizgradjenu ulicu u Sapcu i njoj dati Sabanovo ime. I ja teskog srca delimisno podrzavam Seselja...

  • O
    Ovo sedi u parlamentu

    I ne zna da mora proci najmanje 3 godine od smrti da bi se razmatralo da li ce neka ulica dobiti necije imne. Prouci zakon Seselju.

    • Z
      Zoo Cuvar

      @Ovo sedi u parlamentu

      U kojem to zakonu pise???

  • d
    desanka devic tomic

    sa postovanjem sabanu smatram da je on bio dobar pevac ali ima ih jos koji su bili dobri glumci ili pevaci pa smatram da nebi imalo smisla sabanua dizati u te visine .volim njegove pesme i iskreno saucesce njegovoj porodici ali sve treba imati u granicama.slazem se sa gospodinom seseljom da netreba brisati ime jednog junaka .

  • J
    Ja_zemun

    Svi sad pljujete po Sabanu,a veselite se uz njegove pesme. Sram vas bre bilo. Ma neka se zovu ulice po nasim ljudima ,a ne po pticama, drvecu, strancima...

    • L
      Lux

      @Ja_zemun

      BRAVO.

    • G
      Glupost

      @Ja_zemun

      Pa sta sad, treba i kafanska pevacica kojoj sam platio pesmu sto evra i koja me zbog toga uveseljava da dobije ulicu ili da bude sahranjena u aleji....ma daj bre

    • X
      X

      @Ja_zemun

      Ne veselim se uz njegovu muziku ,daleko od toga. Meni nije do muzike , ja lecim i skolujem ljude. Od plate se prvo plati porez, da bi drzava imala od cega da zivi. Vas Kralj kako ga nazivate , naplacivao je za jedno vece , koliko ja ZARADIM za godinu dana ! Mislim da to nije u redu ! Molim Telegraf da mi objavi komentar.

  • G
    Gvozdeni

    Naš narod je uvek spreman za svađu.Nije bitno o čemu se radi.Sada su Šaban i Šešelj,sutra će neko od političara,preko sutra neka sasvim ne bitna stvar.Ali je važno da su komentarisali nešto i da su učestvovali.Ovaj put se mešaju babe i žabe.Svaka čast Šabanu na polju muzike i neka mu je laka zemlja.A Voja Šešelj je doktor nauka to je opet neko drugo polje.To što neki u našem narodu više cene ovo a ne ono to je stvar pojedinaca.Šešelja proglašavaju zločincem što je pružio otpor onim drugim zločincima, a gori od njega se u komšijskim državama heroji i imaju i ulice i trgove.Ako je to ispravno, onda se nema šta komentarisati.Takav smo mi narod zato nam se svašta i događa.

    • R
      Realno

      @Gvozdeni

      Razumniji komentar nisam skoro pročitala. Bravo!

  • 9
    937

    Covek je apsolutno u pravu, nesporno je da je Saban bio veliki pevac narodne muzike ali ovo je stvarno preterivanje! Salje se vladin avion a zemlja u rasulu, bolnice nam se raspadaju, koliko bolesne dece sto.im je potrebna pomoc, itd...Saban je lepo zaradjivao svih ovih godina, radio je za sebe i svoju porodicu a ne za sboju zemlju sem ako nije bio neki spijun a da mi obicni smrtnici to ne znamo..

    • Т
      Тодорић

      @937

      Да ли су послали авион и за Борку? Или за Даниног брата? Или за Слобу?

    • K
      ko je ovde ko

      @937

      U koliko su samo slučejeva porodice skupljale novac za transport posmrtnih ostataka najmilijih iz inostranstva...

    • M
      Max

      @937

      Zasto toliko potenciranje oko slanja aviona vlade? Stvarno ne razumijem! Sta je tu toliko lose? Jedan let da dostavi telo? Ljudi stvarno ste jadni!. To je minimalan gest koji je drzava mogla da napravi za ovog coveka. Zasto ne ukljucite mozak i razmisljate koliko je to pomoglo bar malo ubrzati i onako spor proces i dostaviti telo u Srbiju sto pre. Ali vi ocigledno nemate kapacitet da vidite tu stranu kovanice. Tuzna Srbijo!! Rip Kralju muzike

    • P
      pop

      @937

      Brate sve si lepo rekao u svom komentaru .... svaka ti čast.... cenim Šabanov rad ... ali ta preterivanja .... avion vlade, ulica i ostale gluposti ........da nećemo možda i Šabanovoj udovici nacionalnu penziju da damo? Sramota!

  • I
    Ivangm

    Bravo Seki sve si upravu...

  • V
    Vučko

    Šešelj je 100% u pravu! Zemlja seljaka na brdovitom Balkanu! Dno dna!!

  • F
    FANTOM

    Nis ima ulicu Sabana Bajramovica koga svrstase u dzez pevace ali istina sa razlogom i dobi neimenovanu i jos nedovrsenu . Sabana Saulica sahranise u Beogradu u aleji zasluznih gradjana i red je da dobije ulicu u tom gradu. Smanjite tenzije i nesvadjajte se zbog bilo kog razloga jer sve manje imamo tolerancije i morala a vreme je sve teze i teze. Moj predlog je da ni jednom pojedincu ne uzimamo ulicu vec da racionalno i obostrano delujemo. Zalazem se da ulica Sabacka u Beogradu koja spaja ulice Dimitrija Tucovica i Milana Rakica preraste u ulicu Sabana Saulica. Pa zar nije posteno da pevac spaja borca za socijalnu pravdu i velikog pesnika i sve bude elegijsko. Mislim da i Sapcani a i Beogradjani nebi bili protiv jer Saban menja ime ulice iz grada odakle je potekao a u Sapcu bi izbegli medjusobne konflikte.

  • I
    Igor igy

    Ne volim ovog seselja. Ali sada kapa dole. Svaka cast.pa dosadise vise sa njim.

  • M
    Marko

    Po prvi put se slazem sa njim !!

  • K
    KONTRA LUDILO

    VOJVODO

  • P
    PETAR 1

    Pa ako moze Saban Bajramovic da ima svoj sokak, zasto ne i Saban Saulic. I onako nas statisticki u Srbiji cekaju Sabani kao vecina.

    • U
      Uki

      @PETAR 1

      Ovaj Petar1 narocito mi ide na zivce za sam da dobije ulicu Saban on je legenda a ti setaj sa Djikijem!

    • A
      Acq

      @PETAR 1

      Bitno ti Hrvatu da si pametan idi u svoju lepu!

  • J
    Jovan

    Ako se ovako nastavi predviđam uskoro Osnovnu školu Kristijan Golubović ili Kneletov trg ili Bolnički centar Jelena Karleuša.

  • y
    y

    Šešelj je dao svoje mišljenje.

    • P
      Pindo

      @y

      Bravo. Seki

    • D
      Danijel

      @y

      Ko ga je pitao za mišljenje?

  • B
    BlaBlaBla

    Retko kada se slazem sa Seseljem ali mu je ova na mestu...

    • P
      PDJONI

      @BlaBlaBla

      Ima puno ulica nazvane kao NOVA ili po onom Titu pa menjajte te nazive a ne postojece,svaka cast Sabanu ali porez je placao u Austriji.

    • S
      Sara

      @BlaBlaBla

      Upravo tako!

  • Ж
    Жарко

    Погинуо човек саучешће породици, али почетком шабачке народне музике је почео крај српској народној музици!

    • V
      Vaske

      @Жарко

      Citaj malo o muzici u Sabcu. Tamo je I kralj odlazio da slusa legendarne Cicvarice. To su bila vremena. Toliko su Cicvarici bili deo naroda koji se postuje da su ih ustase pokupile I pobile u logoru.

    • F
      FANTOM

      @Жарко

      Ipak si ti nepismen i neobrazovan. Uvek ce Sabac biti " Mali Pariz " . Zbog cega je dobio takvo priznanje moraces da pronadjes kod Obrenovica a Karadjordjevice u snicli. Putuj neobrazovani.

  • Н
    Н. С.

    Е, ПРЕТЕРА ГА ЗАИСТА. АВДИ УЛИЦА ПРИПАДА У МОДРИЧИ ИЛИ У ЛОЗНИЦИ ГДЕ ЈЕ УМРО, И ТАМО НЕКА ЈЕ ДОБИЈЕ. ШАБАЦ ЈЕ МЕСТО ГДЕ СЕ. ШАБАН РОДИО,. А И ЗА ДВЕ ЗБИРКЕ ПЕСАМА БАШ И НИЈЕ ЗА ГЛАВНУ УЛИЦУ.

    • N
      Nole

      @Н. С.

      Ima mesta za obojicu. Nije pitanje jedan ili drugi. Svako je ostavio neki trag ali u razlicitim oblastima. E, kada bi imali vise Karabegovica I Saulica. Bilo bi lepse.

    • K
      Krle

      @Н. С.

      Ako imas tu logiku onda ni u Banja Luci ne treba ulica Nemanjica koji nikad nisu tamo bili.

    • A
      Andi

      @Н. С.

      Bravo!

  • D
    Drvce

    Nedaj se vojvodo!!!!!

  • M
    Mex

    U mediokritetskoj drzavi svs su cuda moguca,ovaj kao od 18...g.ratovao za Srbiju i dobio posmrtno status ikone,tr avion vlade,te komemoracija u skupštini td...Alo bre a ,onih mucenika sa Kosara ili slicnih njima drzava se ne seca.Srbijo zaboravila svoju decj koja su dala zivote za tebe.SRAMOTA.

    • G
      Gagi

      @Mex

      Zasto mesas babe I zabe?

    • D
      Da

      @Mex

      Slazem se. Zao mi je njega kao svakog drugog coveka. Pri tom govorimo o osobi cija porodica u mogucnosti sama to da isfinansira i da ne oseti. A njemu u kucu na saucesce vucic,vulin, dodik....stavrno preterano i bespotrebno

  • Т
    Трећи Српски Устанак

    По коментарима и лајковима види се о каквом бирачком телу се ради.

  • E
    EL...

    Zameniti ime ulice velikog junaka ? I do sada su odlazile velike muzičke zvezde , ali ovo je preterano ! Svaka čast Šabanu i saućešće familiji , , počivao u miru ! Imali smo , Miki Jevremovića , Dragana Stojnića , Tomu Zdravkovića , Boba Stefanović , Duško Jakšić i slavne ženske vokale , LOLU , Oliveru Marković itd . I nije bilo prašine . Kemal Monteno , Arsen Dedić ...

    • A
      Andi

      @EL...

      Jesi otisao na google da vidis ko je bio Avdi...Jer sudeci po tvom odgovoru jesi i da se tamo obrazujes.Verujem da nisi procitao nista u zivotu sem rubrike o poznatima u novinama.Mani se laprdanja.Izadji napolje lepo je.

  • M
    Mila

    Au Šeki zato nam je kako nam je, zbog nepismenih nam se sve i ovo događa. Svaka čast Šabanu na njegovim pesmama, ali ovaj cirkus koji gledamo nedelju dana je totalni fijasko ove naše države.

  • C
    Ccc

    Kad mogu glumci dobijati ulice,moze i Saban.

    • C
      Crni

      @Ccc

      Da ali ne preuzimati od heroja iz prethodnog perioda sigurno oostoji neka bezimena ili 5 nova i sl

  • N
    Nikola

    Srbija je nesnađena država u bilo čemu, Srbija ne zna odrediti pravu mjeru u bilo čemu. Ama baš sve dovede do apsurda i sve gluposti ovog svijeta prigrli do bola, a bježi k'o đavo od krsta od svega smislenog i iole pametnog. Bilo kako bilo Šešelj je donekle u pravu... estradnjaci, narodnjaci se ne sahranjuju kao državnici i ne nazivaju se ulice, trgovi, javni objekti po njima ma koliko ih narod vulgaris volio.

  • A
    Aleksandar

    A gde je Toma Zdravkovic... Sve cemo ulice nazvati pokojnim pevacima. To Srbijo!

  • A
    Aca

    Nek mu je laka zemlja, i sigurno je bio dobar covek i vrstan u zvom fahu. Ali ljudi imamo li mi u Srbiji jos nesto osim zvezda granda, parova, farme i sl. Pa hocemo li sve geandovce u aleju velikana i imena ulica da im damo. Da ih u stopu pratimo, herojima nazivamo, decu vaspiravamo na njihovim tekovinama. Hajde da iselimo i uklonimo iz Srbije sve naucnike, lekare, umetnike, profesore, knjizevnike. Ko je bre taj Jeroric i kome on u Srbiji uopste treba i ko ga se seca kad mi imamo Grand i reality heroje. Divna nam je Srbija.

  • M
    Milika

    Seselj je upravu

  • C
    Crni

    Ma kako grubo Šešelj zvučao u pravu je i slažem se sa njim ker prvo promena naziva ulice kosta drugo verovatno ako sam dobro shvatio, hoce da promene naziv ulice koja ima ime po nasem borcu, heroju. Nisam upoznat cime je zasluzio ali pretpostavljam da je opravdano ali moze neka druga ulica npr ako postoji americka kenddijeva britanska i sl a ne nasih heroja a siguran sam da ima neka 135 nova ulica ili slicnih glupih naziva koji nista ne znace. Principijelno sam protiv menjanja naziva ulica trgova isl a nisam bas siguran da bi pevaci trebaloi imati svoje ulice ali neko drugi na moju zalost odlucuje

  • 1
    1999

    Šaban je bio dobar pevač i saučešće njegovima ali stvarno se preteralo kao da je Tito!!!!!

  • S
    Srbin do koske

    Mislim da ljudi pretjeruju,bas kao i u slucaju Davida Dragicevica,traze naziv ulice po njemu a toliko heroja iz zadnjeg rata a da se za njih i nezna. Sabanu veliki naklon i kapa dole kao covjeku i pjevacu ili umjetniku ali mislim da se pretjeruje sa tim da neke ulice ili trgovi nose njegovo ime. S postovanjem

    • S
      Stefan

      @Srbin do koske

      A jel Saban kriv sto ti heroji nisu dobili ulice? KO je branio drzavi da im da ulice, ko je branio Seselju da se bori za to? Ali tako je to kad postoji neki koji su Srbi do koske samo deklarativno.

  • k
    kiki

    vasar je za ljude veseljake,vasarski pevaci uveseljavaju ljude svojom pesmom i muzikom a politika je postala mesto za ludake jer sem mrznje i lopovluka nemate sta drugo da ponudite ovom narodu

  • a
    ana

    Sram te bilo! Ti si cirkus!!!!!

    • X
      X

      @ana

      Cirkuzant u 21.veku , je svaki onaj koji ne placa poreze, a vas Kralj, nije placao poreze !!! Zato se i obogatio !!!

    • B
      Bdkkl

      @ana

      Pa zbog cega, sta je pogresno rekao?

  • D
    Dis

    Ma jok o tebi i tebi slicnima cemo da pisemo,moras da shvatis da su ga ljudi voleli sto se za vas politicare to ne moze reci ,ha na primer ne mogu ocima da vas gledam jer ste vi najvece zlo ovog naroda i ove zemlje .

    • C
      Crni

      @Dis

      Inace Šešelj je najmladji doktor nauka u SFRJ i nesporno izuzetno pametan i inteligentan i dobio je priznanje iz EU za odbranu u Hagu da je jedan od najboljih pravnika na svetu. Inače i Ivica Dačić je najbolji student do danas bar na BGD univerzitetu. A gde si ti u toj prici? Najbolji džabalebaroš ili sl.

    • B
      Bbb

      @Dis

      Seselj je nas ponos! Razbucao je haski tribunal, nista mu nisu mogli. To je heroj i mi treba da ga slavimo!

  • n
    nije nego

    Nikada nama nece biti bolje!!Jedino smo bili slozni kad je krenulo bombardovanje a onda je progovorio Draskovic i razjedinio nas!Kao ovce smo, nemamo svoje misljenje!

    • C
      Crni

      @nije nego

      Gresis imamo nego su najglasniji i verovatno dokoni i najglasniji pa se cini da drugih i nema.

  • l
    lemi

    ajde cirkuzantu, vrati se odakle si dosao u Srbiju, pa ma gde to bilo.

  • ⭐️Iggy CZV⭐️

    U pravu je covek

  • M
    Mimi

    Ne mora ta,ali neka bi trebala tako da se nazive po njemu,tamo gde se rodio.. Ne slusam ru vrstu muzike ,ali eto obelezio je i ulepsao nam zivot!

  • A
    Aca

    Ovi što daju negativne komentare za našeg kralja muzike su većinom omladina koji znaju samo za fejs.i instagram,za ništa drugo i neznaju.

    • X
      X

      @Aca

      Saban i ovi sa estrade ,nisu i ne placaju porez,zato i jesu bogati ! Uprava prihoda ne radi svoj posao . Oni jure sirotinju !Njih nema ko da pozove na odgovornost ,onaj ko moze , on je poslao avion .

  • C
    Ceca

    Saban zasluzuje ulicu.E kada bi svi bili kao Saban ne moraju biti umtnici, ali da budu ljudi dobri i posteni kao sto je Saban bio.Nka mu je vecna slava i hvala mu za sve. Neka ga andjeli cuvaju.Pocivaj u miru.

  • A
    Aca

    Šta će jadnik mora nešto da priča jel on i onaj Trifunović nikad neće zasluziti takve počasti.

  • V
    Vranjes

    Hocemo trg JK...

    • V
      V

      @Vranjes

      Ma bulevar.

  • м
    митар пфк

    Лака земља Шабану , али вјероватно Шешељ негрјеши...Има неких безимених сокака , па нек носе име Шабана , али постојеће нетреба мјењати ...Шешељ као и увјек , јасно , гласно и истинито !!! Један је Војо....

  • M
    Mira

    Gospodin Seselj je u pravu, a jos strasnije je sto su telo pokojnika dovezli vladinim avionom u kakvoj je misiji bio gospodin Saulic u ime drzave Srbije pa tako da se ponasa. Jeste zaboravili momke koji su bili vozaci ,a nastradali isto u saobracajnu nesrecu pa njihove porodice nisu imali pare da ih dopreme otuda toliko o tome svi treba malo da razmislimo.

  • P
    Poison

    80% ljudi u Srbiji nema pojma ko je bio Avda Karabegovic.100% ljudi u Srbiji zna ko je bio Saban Saulic. Vremena se menjaju tako i imena ulica.Covek je bio pevac legenda i zasluzuje bar ulicu. Ne znam dal Seselj ista zasluzuje od naroda koji je samo patio zbog njega, nek se zapita.

    • M
      Mrmot

      @Poison

      Sta vama odgovoriti na ovaj komentar.., bolje ne trositi reci.

    • N
      Nskka

      @Poison

      Jel to znaci da nam u buducnosti trebaju dati imena ulica JK, bulevar Lune Djogani, Trg Beki Bekica i sl? Svaka cast Sabanu i hvala mu za sve i to je to.

    • Z
      Zajk

      @Poison

      A sto je to narod patio zbog Seselja???

    • H
      Horus

      @Poison

      E upravo je tuzno to sto znamo samo za jedne a ne i za druge. Znamo ko su starlete a ne znamo ko su nam npr humanisti volonteri. Iskrivljene su nam vrednosti.

  • s
    srbIN

    U pravu je seselj ni ja nisam za radikale al ova mu na mestu....svaka cast sabanu nije da se razumem u muziku al kazu da ima dobar glas... neka neka nova uñica nosi naziv zasto menjati ovo junaka ko god bio... neka nosi iñi nova ilica ili neka oragizuju neka vasarski festival pa neka se prenosi godinama...bolje to nego uñica...

  • M
    Mitar

    Ne najbolje da dobije naziv po nekom ratnom zlocincu optuzenim pred medjunarodnim sudom a imamo ih vala dost iza Saulica je osta trag umetnosti a ne zlocina !

    • M
      Mitar

      @Mitar

      Bolja je secati se Šabana Šaulica i njegovih dela nego dela istih koji su decu i narod sokolili na rat i na oruzije aaa da vadio je pistolj pokazivao studenima

    • C
      Crni

      @Mitar

      To ne znači po automatizmu da ako nekoga Haski tribunal osudi da je ratni zlocinac da on to i jeste. Pocev od naseg suda odnosno jos bi tuzilastvo pa i mnogi drugi sudoviodbacili optuznicu protiv Lazarevica, Pavkovica pa i Seselja i nnogih drugih jer uglavnom nema osnova ni zasta a kamoli tuhbu. Sila boga ne moli.

    • C
      Ceca

      @Mitar

      Svaka cast za odgovor.

    • V
      Valjevo

      @Mitar

      A PDV? Da li i to ostaje pole takvih?

  • L
    Licemerka

    G-din Šešelj je najpametniji čovek u Srbiji. (nisam u Radikalima).

  • D
    Dija

    U pravu si Vojislave Š.Treba zadenuti za pojasom!Što je mnogo mnogo je.

  • I
    Ivana

    Boze nmg da verujem da ovakvi Foslii zive u Srbiji...Vecna ti slava Kralju 👑💔

    • .
      ...

      @Ivana

      Daj majketi cuti...

    • H
      Horus

      @Ivana

      U Srbiji se govori srpskim a ne "nmg" jezikom! Zato i nisu poznati daleko zasluzniji gradjani. Poznatost je ostvaruje kroz medije a to kosta.

    • F
      Fosil

      @Ivana

      Slava u redu...ali ulica, vladin avion, cirkus u trajanju vec 7 dana...pa preterano sestro.

  • b
    baki

    Ajde ostavi se rdjava posla vojo seselju nisi bitan ni zanimljiv vise nikome idi u penziju cuvaj unuke saban je bio veliki covjek sa velikom dusom i jedan veliki pjevac narodne muzike a ti si dosadan vise

    • B
      baki

      @baki

      Nesam se skolovao ali znam ko je veliki a ko mali ni tacku ne umem da turim di treba

    • M
      Marko

      @baki

      Baki, stavi barem veliko slovo kada pises imena.

  • Д
    ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА

    Људи без икакве љутње и бјеса Част Шабану сли Др Војислав Шешељ 100 посто у праву!

  • G
    Gg

    A zasto je bolji taj Avdija? Saban je iza sebe ostavio kulturno nasledje u vidu muzike i pesama.. sta je bio Betoven za Austriju?? Sarlatan? Saban je nas..greska je samo sto se previse zuri sa svim tim... zamislite da jedan alojzije stepinac(namerno malim slovima) krvnik teski, bude slavljen u hr. I ulice i trgovi nose njegovo ime pa se jos i ponose sa tim.. Covek(Saban) je zasluzni gradjanin ,heroj na svoj nacin... nek pociva u miru..

    • B
      Baki

      @Gg

      Ali BETOVEN i saban !!!

    • I
      Idemo...dokle?!?

      @Gg

      Gospodji udovici nacionalnu penziju odmah dati, da bude cirkus kompletan.

    • G
      GE

      @Gg

      Jeli Gg hoćeš li da predložiš i Karleušu da dobije ulicu,a Mica Trofrtaljka,... ?

    • D
      Dusanka

      @Gg

      Mora da si na vreme poludeo ako uporedjujes Betovena i Sabana. Jedan je genije a Saban vasarski pevac..

    • B
      Bg

      @Gg

      Ako ne znas ko je bio Avdija onda nemoj pisati gluposti. SESELJ je potpuno u pravu!!!

  • X
    X

    Lud narod, slave Sabana ,u mesto da slave Gospoda Boga, koji je stvorio Sabana, i sve nas . Jer je On tvorac svega vidljivog i nevidljivog ......

    • D
      Danijel

      @X

      A ti se mani interneta, i idi slavi Boga.

  • N
    Nele

    Šeki kao i uvek bez dlake na jeziku. U pravu je

  • 1
    1999

    ŠEŠELJU SVAKI TI ČAST!!!!! AKO POČNEMO DAVATI IMENA ULICAMA PO ŠATORSKIM PEVAČIMA PROMENIĆU DRŽAVLJANSTVO JER SRBIJA IMA TOLIKO ZASLUŽNIH GRAĐANA,NAUČNIKA I DRUGIH PO KOJIMA SE TREBAJU NAZVATI ULICE A NE PEVALJKAMA I ONIMA KOJI NI DINARA NE DAJU U BUDŽET VEĆ KUPUJU KUĆERINE I LUKSUZNE AUTOMOBILE A PRIJAVLJENI NA MINIMALAC !!!!SRAMNA PETICIJA!!!

    • Z
      zlatana

      @1999

      menjaj brate odmah drzavljanstvo i idi sto dalje iz ove zemlje., da sd nadisemo cistog vazduha i ocistimo od tolike negativne energije i zlobe. Vi.. ako ti je naziv godiste rodjenja, nista i ne cenite, vi i nemate ideale i idole, jedino sto radite je da blejite po kaficima, sa ne znam cijim parama i visite na fejs buku. Pustite coveka da pociva u miru. Nije on nista oteo.. samo je pevao a ljudi voleli njegovu muziku. Ja ne volim pevanje i stil Jelene Karleuse, ali to nije razlog da je vredjam,svako radi kako misli da je najboje.

    • S
      Stan

      @1999

      Tako je potpuno ste u pravu

    • A
      Aca

      @1999

      Promeni ga odma i ti pod hitno jel takve Srbija ne treba.

    • L
      Levi

      @1999

      👍👍👍

    • B
      baki

      @1999

      Saban ima najbolje pjesme narodne muzike i najbolji glas ikada pjesme za dusu pjesme za sva vremena

  • A
    Au,Šeki

    Mora da se zadovolji i nepismena narodna masa kojoj je pevač važniji od junaka i intelektualaca,a takvih je u Srbiji najviše. Osim toga takvi su i vladajuća elita.

    • C
      Cici

      @Au,Šeki

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • n
    nije nego

    Retko inteligentna osoba ali od kako se vratio iz Haga stvarno preteruje izjavama, ulaskom u rijalitije da tu pamet prosipa kao krava kad sutne kofu sa mlekom! Zato ga je Toma i pobedio!

  • c
    cccc

    Pogunuo je i mirsad Pa niko ga nepominje. To me malo muci. Svi smo isti

    • M
      mina

      @cccc

      Meni je njega vise zao

    • S
      Strsljen

      @cccc

      Varas se, nismo svi isti.

  • H
    Hana

    Nemam kom samo toliko da si seselju ispusena mustikla

  • T
    Tina

    Prvi put u zivotu se slazem sa Seseljem!!! Srbijo ne dozvoli!!!!

  • .
    ...

    To traze uglavnom nepismeni koji ni ne znaju ko je bio Avda. Pitanje dali znaju i pet pesama od Sabana?!!!

  • J
    Ja...RS

    Imena najvecih bulevara u buducnosri bi mogla da budu poput bulevar JK, Kije, Lune, Sergeja...

  • V
    Valjevo

    Tačno tako. Celodnevni program, predsednik sa svitom, vladin avion o našem trošku, gradske prostorije, aleja.... Stvarno preterasmo. U svakom slučaju saućešće porodici Šaulić.

  • I
    Intelektualac

    Znam da se nekima neće svidjati moj komentar ali Voja je u pravu

  • B
    Bojan

    Ovaj put je Seselj u pravu, i ako ga ne volim. Saban jeste legenda, i sve to razumem sto ljudi traze ulicu po njemu.

  • G
    Gidri

    Nisam simpatizer Seselja, ali i ja mislim da je u pravu. Pri tom volim pesme pok. Sabana.

  • S
    Siempre sombra

    Znam da si pametan covek, jer ne bi bio doktor nauka da nisi, ali ovo ti je glupo...

    • R
      Realno

      @Siempre sombra

      A šta je glupo? Čovek je pametno rekao, a što ti ne razumeš to je već druga stvar.

    • .
      ...

      @Siempre sombra

      Nije glupo totalno ke upravu...

    • A
      Ana

      @Siempre sombra

      Ne gotivim Seselja, ali je ovog puta u pravu.Pa ljudi, u skorije vreme je pomrlo toliko mladih glumaca, ali se nisu ispracali kao drzavnici.Svaka cast Sabanu, ali je sve ovo previse.

  • S
    Sibin

    Po meni je Seselj u pravu

    • M
      Mima

      @Sibin

      Ajde sad polako pa ispravno napisi to sto si zeleo da kazes.Upravo je zbog takvih nepismenih Dr.Seselj u pravu.

    • V
      Veso

      @Sibin

      Ucemu je upravu,? Danije mozda utome sto degradira sve stoje ljudsko i normalno.

    • X
      Xy

      @Sibin

      Baš tako...