• 7

Pogledajte tačan jelovnik po kojem je Bekuta za 3 meseca uspela da skine 12 kilograma!

Ana je uspela da skine višak kilograma, jer se pridržavala obroka prema određenom jelovniku

  • 7

Pevačica Ana Bekuta (60) uspela je da smrša i svoju liniju dovede do savršentva, a za samo tri meseca je izgubila čak 12 kilograma!

Ako i vi želite da smršate kao Bekuta, ovo je njen jelovnik po danima i obrocima.

DAN 1

Doručak: musli. Potrebno je: 30 g ovsenih pahuljica, 250 ml jogurta ili mleka (Ana zbog alergije ne koristi mlečne proizvode sa laktozom), 2 komada suvih kajsija, 50 g banane, 100 g višnji.

Priprema: iseckati voće, staviti u činiju, preliti mlekom ili jogurtom. Jesti odmah ili sačekati 10 minuta.

Užina: 200 g bobičastog voća, 20 g badema.

Ručak: piletina sa kelerabom. Potrebno je: 150 g pilećeg belog mesa, 1 keleraba, čen belog luka, ¼ veze mirođije, 3 kašike maslinovog ulja, biber, kurkuma.

Priprema: kelerabu očistiti i iseckati na kockice. Staviti u šerpu sa posoljenom vodom i kuvati oko 10 minuta dok ne omekne. U međuvremenu zagrejati tiganj i u dve kašike masinovog ulja ispeći file isečen na kockice ili šnite. Zatim u oceđenu kelerabu dodati meso, iseckan beli luk, biber, kukurkumu mirođiju i još jednu kašiku maslinovog ulja. Poklopiti šerpu i vratiti na ringlu još nekoliko minuta , promešati kako bi se ukusi izmešali.

Krem supa od povrca

Krem supa od povrca, Foto: Shutterstock

Večera: krem supa od kukuruza i 2 ražana dvopeka. Potrebno je: kašika maslinovog ulja, komad praziluka ili belog luka, 100 g krompira, 100 g kukuruza šećerca, 300 ml bistre supe od povrća, 4 kašike pavlake, crni biber, malo vlašca za dekoraciju.

Priprema: zagrejte ulje, propržite praziluk i beli luk. Dodajte kukuruz, krompir, kocku za supu i 300 ml vode. Dovesti do ključanja. Smanjite toplotu i kuvajte, uz povremeno mešanje, 30 minuta ili dok krompir ne omekne. Izblendirajte, pa dodajte pavlaku.

DAN 2

Doručak: parfe od jogurta sa borovnicama i ovsenim pahuljicama. Potrebno je: ¾ šolje (170 g) jogurta, šolja (150 g) zamrznutih borovnica, 30 g šolje ovsenih pahuljica, ¼ kašičica cimeta, malo stevije (po želji). Priprema: sastojke sipati u činiju i dobro promešati. Zasladiti cimetom i stevijom.

Užina: nekoliko kolutova ananasa.

Ručak: 200 g dinstana boranije i 150 g ispečenog pilećeg belog mesa. Za boraniju je potrebno: 200 g boranije, pola glavice crnog luka, nekoliko čenova belog luka, 1 paradajz, malo mlevenog bibera, vegete, mlevene crvene paprike, sode bikarbone i maslinovog ulja, peršun za dekoraciju.

Priprema: boraniju oprati i ocediti. Zagrejati ulje i staviti luk da se dinsta 10 minuta. Na luk staviti celu boraniju i paradajz koji je prethodno oljušten i iseckan na sitne kockee. Posudu poklopiti i na langanoj vatri dinstati pola sata. Posuti sa malo sode bikarbone. Kad boranija omekša, dodati iseckan beli luk, mleveni biber, vegetu i crvenu mlevenu papriku. Nastaviti dinstati na laganoj vatri 20 - 30 minuta uz povremeno mešanje. Dekorisati sa malo peršuna.

boranija

Boranija, Foto-ilustracija: Pixabay.com

Užina: 2 kivija, 20 g badema, šolja jogurta.

Večera: potaž od bundeve i šargarepe i 3 ražana dvopeka. Za dve porcije je potrebno: 1/2 praziluka, kašika maslinovog ulja, 1/4 šolje celera, čen belog luka, 2 srednje šargarepe, šolja miksa bundeve i šargarepe (ili povrća po izboru), 2 šolje supe od povrća (kocka), biber, 3 kašike kisele pavlake, čaša vode.

Priprema: zagrejte ulje u loncu na srednje visokoj temperaturi. Dodajte praziluk i celer, propržite 4 minuta ili dok povrće ne omekša. Dodajte beli luk, pripremajte sve zajedno minut. Dodajte iseckanu šargarepu i povrće po izboru (brokoli, spanać, karfiol, bundevu, grašak, crvenu papriku). Dodajte bujon i vodu, kada proključa smanjite toplotu, poklopite posudu i kuvajte 20 minuta ili dok se povrće ne skuva. Gotov potaž izblendirajte (u više tura). Dodajte crni biber. Ukrasite pavlakom (ako ne postite ili kada niste na postu) i svežim biljem po vašem izboru.

DAN 3

Doručak: čia puding sa borovnicom i kokosom. Potrebno je: 3 supene kašike (30 g) čia semenki, 3 supene kašike (30 g) ovsenih pahuljica, ½ šolje (120 ml) bademovog ili kravljeg mleka, supena kašika (5 g) ljuspica kokosa, ½ šolje (115 g) zamrznutih borovnica i stevija po želji.

Priprema: pomešati pahuljice, čia semenke i mleko, staviti da odstoje 10 minuta, pa dodati borovnice, kokos i steviju.

Puding, pudding, kolaci, poslastica, slatkisi, kuhinja, recept

Puding, Foto: Pixabay

Užina: 2 kivija.

Ručak: ćuspajz od šargarepe. Potrebno je (za više osoba): kg šargarepe, veća glavica crnog luka, 4-5 čena belog luka, maslinovo ulje, kašika brašna, limun, biber, vezica peršuna.

Priprema: na zagrejanom ulju propržiti sitno iseckanu glavicu crnog luka, dodati očišćenu i na tanke kolutove isečenu šargarepu, pobiberiti. Dinstati uz povremeno dodavanje malih količina tople vode, dok šargarepa ne bude mekana. Dodati sitno iseckan beli luk i brašno, promešati i dodati još malo vode. Iseckati peršunov list, iscediti sok od limuna i dodati u ćušpajz. Jesti toplo.

Užina: 2 kivija, 20 g badema.

Večera: 2 porcije potaža od karfiola i brokolija. Potrebno je: pola glavice karfiola, pola glavice brokolija, 4 šargarepe, glavica crnog luka, 3 čena belog luka, vezica peršunovog lišća, dl pavlake, maslinovo ulje, vegeta, biber.

Priprema: oprati karfiol i brokoli i razdvojiti ga na cvetove. Šargarepu očistiti i iseći je na štanglice. Staviti karfiol, brokoli i šargarepu da se kuvaju u vodi. Kad se skuvaju, izvaditi nekoliko cvetova brokolija i karfiola, nekoliko štangli šargarepe i staviti u blender. Luk iseckati i propržiti na maslinovom ulju. Ubaciti u blender i luk zajedno sa uljem i sve zajedno izblendirati. Kada je gotovo, vratiti u čorbu i ostaviti još nekoliko minuta da se kuva. Pred kraj začiniti po ukusu, ubaciti peršun i pavlaku.

ovsena kaša

Ovsena kaša, Foto: Pixabay.com

DAN 4

Doručak: ovsena kaša sa voćem i jezgrastim voćem.

Potrebno je: 30 g ovsenih pahuljica, ⅔ šolje (150 ml) vode, ¼ jabuke, 2 supene kašike (18 g) miksa suvog grožđa i oraha/badema. Priprema: skuvati pahuljice, pa dodati iseckanu jabuku i orahe, bademe.

Užina: 2 kivija, 20 g badema, šolja jogurta.

Ručak: zimska salata i 200 g grilovanog pilećeg belog mesa. Potrebno je: 2/3 šolje brokolija, 2/3 šolje karfiola, 20 ml vode, 15 ml limunovog soka, beli luk u prahu, origano, prstohvat šećera, biber, 15 g maslina bez koštica, 2 sušena paradajza.

Priprema: kratko prokuvati brokoli i karfiol dok ne omekne pa ocediti. U većoj činiji pomešati limunov sok, ulje, beli luk u prahu, origano, šećer i biber. Dodati povrće u činiju pa sve promešati. Staviti u frižider i ostaviti da se ukusi pomešaju 20 minuta uz povremeno mešanje. Neposredno pre jela dodati paradajz i masline.

Užina: kivi, 20 g badema, šolja jogurta.

Večera: 2 porcije potaža od tikvica. i 3 ražana dvopeka.

belo meso

Belo meso, Printskrin: Facebook/Tasty

Potrebno je (za više osoba): 500 g (2-3 komada sveže tikvice sa korom), glavica crnog luka, 2 kašike maslinovog ulja, kašika putera, kašika brašna, 250 ml mleka, 250 ml vode, sveža ili suva mirodjija, kašičica bibera.

Priprema: očistiti luk, isprati ga pod vodom i sitno iseći. Oštrom četkom ili oštrim, čistim, kuhinjskim sunđerom istrljati tikvice i dobro isprati pod vodom. Iseći ih zajedno s korom na krupnije komade. Bilo bi poželjno da tikvice nemaju velike semenke, a ukoliko ih imaju - odstraniti. U šerpi na tihoj vatri zagrejati maslinovo ulje, pa dodati iseckan luk i pržiti (uz mešanje) nekoliko minuta. Dodati isečene tikvice, biber i sušenu mirodjiju. Ako imate svežu mirođiju, dodajte je na samom kraju kuvanja. Poklopiti šerpu, pa dinstati tikvice 10 minuta. One će pustiti svoje sokove i dinstaće se u njima. Dodati kašiku putera i kašiku brašna. Promešati, pa dodati mleko i vodu. S obzirom da će brašno zgusnuti čorbu i hvataće se za dno šerpe, potrebno je često mešati. Kuvati desetak minuta na tihoj vatri, pa skloniti čorbu s ringle. Štapnim mikserom je izmiksati.

DAN 5

Doručak: musli. Potrebno je: 30 g ovsenih pahuljica, 250 ml mleka ili jogurta, 2 komada suvih kajsija, 50 g banane, 100 g višnji. Priprema: ubaciti sastojke u činiju i dobro promešati.

Užina: 2 kivija i 20 g badema.

Kupus

Kupus, Foto: Pixabay.com

Ručak: piletina sa kupusom. Potrebno je: 150 g mesa, ½ kašike maslinovog ulja, 20 g slanine (mesnate), 20 g praziluka, 150 g kupusa, biber.

Priprema: ispeći meso na maslinovom ulju, propržiti slaninu da bude hrskava, dodati luk, propržiti pa dodati i iseckan kupus (prethodno blago izdinstan). Sve zajedno ostaviti u tiganju (na vatri) još 10 minuta, začiniti.

Užina: krastavac.

Večera: 2 porcije potaža od spanaća. Potrebno je (za više osoba): 500 g spanaća, glavica crnog luka, 2 čena belog luka, kašika maslaca, 3/4 l supe od kockice, 125 g kisele pavlake, biber, malo neutralne pavlake

Priprema: opran i očišćen spanać sitno iseckajte. I beli luk sitno iseckajte, a crni luk izrendajte, pa propržite na maslacu. U tiganj dodajte spanać, pa nalijte supom od kocke. Pustite da čorba provri, po ukusu pobiberite, a kad se čorba prohladi, dodajte pavlaku. Pre nego što stavite pavlaku, čorbu izmiksujte u blenderu ili štapnim mikserom.

Video: Ana Bekuta: Iz Zvezda Granda ću otići kad im dosadim

(Telegraf.rs/Žena)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima