EKSKLUZIVNO "Sad imam dozvolu Lanetovog sina da kažem - ovo je istina o nasledstvu, ćerkama je ostavio 25%..."

Glumac se ponovo oglasio za Telegraf i izneo do sada nepoznate detalje

Komentari

  • Ana

    28. mart 2024 | 00:10

    Ko nije video koga? Ja ih lično u gradu videla. Slikala se sa Lanetom i Milicom. Baš mi je bilo simpatično koliko liče.

  • Jovan

    28. mart 2024 | 00:07

    Ti divni sinovi su posle smrti oca orobili njegove bankovne račune i ispraznili kuću. Njihovu majku Biljanu Knežević je otac izbacio iz kuće i isplatio je velikom sumom novca. Nije smela da pređe njegov prag! Pazite koga branite i ne zalećite se sa zaključcima.

  • Nedox

    15. mart 2024 | 08:04

    Nevjerovatno!?...Pa ovaj čovjek je Tika Špic ( čitaj : Tihomir Stojkovic iz "Porodicnog blaga " i u realnom životu....leleee

  • xy

    14. mart 2024 | 10:52

    A sinovi nemaju usta nego im je ovaj glumcic portparol?! Sve ovo ipak lici na neku namestaljku ali ni Lane nije dobro uradio, trebao je lepo napisati testament pa da se deca ne svadjaju posle i ne razvlace ga po medijima. Srpska posla

  • Bez veze

    14. mart 2024 | 09:25

    Loš glumac bio i ostao, i odkud on u ovoj priči, bez veze se upliće, bolje da je ćutao

    • 14. mart 2024 | 11:10

      Sale

      @Bez veze

      Tri dana izlazi sa pricom koja je svaki put razlicita. Prilagodjava je u hodu po potrebi. Los glumac, lose laze

  • Bibi

    14. mart 2024 | 08:42

    Al' se raspricaooooo ... Ko je pa on da sudi i politicari? Bas ispade upucen u sve i svasta, ili koristi priliku da se i on ovajdi od nasledstva, pa ce pricati sve sto mu se kaze! Sram ga bilo! A i za sve ljude vazi, vanbracna, bracna, zeljena, nezeljena, sinovi, cerke..deca su deca, i imaju prava na nasledstvo, ali pre svega na brigu, paznju i ljubav!

    • 14. mart 2024 | 11:00

      BB.

      @Bibi

      Dok nije imao dozvolu Lanetovog sina da priča, govorio je da je Lane bio u komi na respiratoru i da nisu ništa pričali sa njim. Sad kad ima dozvolu da priča, sad nije on jedan od tih svedoka, već neka druga dvojica ljudi. Da i ne govorim o tome da je čas poznavao Lanetove ćerke, čas nije, čas im ostavio kuću, čas stan... Stvarno strašno čime se ljudi bave i koliko lažu.

  • petar

    14. mart 2024 | 06:57

    Za dobrog advokata ove tvrdnje nemaju nikakvu vrednost prd sudom, koliko vredi njegova rec toliko vredi i rec cerke nestalog

  • Branka

    14. mart 2024 | 06:24

    Dobar otac ne zaboravlja decu posle razvoda . Otac treba da se trudi oko dece posle razvoda , a ne da se razvede od žene i zaboravi zajedničku decu. On čak nije pričao da ima ćerke. Strašno.

    • 14. mart 2024 | 09:33

      Jao

      @Branka

      Kako ostavio? Pa ostavio im je stan, plaćao alimentaciju. Da li ste vi ljudi stvarno realni. Svako od nas ono što je njegovo može da da kom želi. Divne ćerke, nisu ga videle 20 god. Sramota je njihova

    • 14. mart 2024 | 16:55

      Saska

      @Branka

      Ne mora da znaci da je on zaboravio decu. Mozda su deca, zaboravila njega... Da ne vidis oca 20 god i onda da se javljas za nasledstvo. Sta je bitnije otac ili nasledstvo? To su strasne stvari...

  • rudi

    14. mart 2024 | 00:47

    Neko ovdje masno laže. Prije 2 dana bila je Tikina drukčija priča. Sad - kontra varijanta! Nije u kontaktu bio sa ćerkom Milicom? Bilježe to telefoni, Tiko lažove a Milica ima sliku sa respiratora koju je poslao.. Tika puko si, i lako si provaljen!

    • 14. mart 2024 | 11:12

      Sale

      @rudi

      Bas tako. Prvo je rekao da nije znao da Lane ima cerke, to jest saznao je da ih ima tek pre koju godinu, a sada kaze da je saznao tek kad je Lane bio u komi.

  • Nana

    13. mart 2024 | 22:39

    Priča drugara glumca je mnogo šuplja. Te jeste, te zapravo nije svedok, te bio čovek u komi, te nije bio kad ga je polednji puta video. Još sumnjivije ovo oko usmene izjave. Sve u svemu, to što on nije poznavao ćerke iz prvog braka, to jesu li one ili nisu posećivale oca, kakvi su divni momci deca iz drugog braka, sve to nema nikakve veze sa pravičnom podelom. Zna se šta po zakonu sleduje svako dete, bilo ono iz prvog, drugog, trećeg ili ne bilo uopšte iz braka, ako je priznato. Sve ostalo je samo tračarenje i nema nikakvu pravnu težinu. Ćerke treba da dobiju šta ih po zakonu sleduje i ne treba da odustaju od svog prava na deo.

  • Renatita

    13. mart 2024 | 22:37

    Kakva god da su mu deca njegova su, niko ga nije terao da ih pravi, sva deca treba da dobiju nasledstvo kolika god da su, mala, velika,nijedno tvoje dete ne treba da bude vaznije od drugog i da ga odvajas, svo cetvoro bi trebalo da mu zauzimaju po cetvrtinu srca……

  • Ja

    13. mart 2024 | 21:39

    Aloooo ljudi zasto sve gledate iz perspektive svojih zivota?

  • Tihi

    13. mart 2024 | 19:04

    A sta kaze Djosa?

  • Ljilja

    13. mart 2024 | 18:58

    To nije neki kapital,sta bi ste rekli za muzej automobila?Reditelj Petkovic je Lanetov kolega.Tu bi tek bilo interesantno deliti old tajmere.Ovo Lanetovo ke kao kap u more..

  • Ljilja

    13. mart 2024 | 18:51

    Koliko bruke oko male zaostavstine.Cudno je da je cerka tako kamenog srca da oca nevidi 20 god.Bez obzira na odnos majke i oca.Cerkr su veoma vezane za oceve.Sada se setila da deli to malo jada , sramota.Povlace ga po novinama,jadno i bedno....

    • 13. mart 2024 | 22:49

      Nensi

      @Ljilja

      Pa ovde se čuje jedna strana,ovaj "glumac" koji mu je kao bio blizak prijatelj,pre par dana je izjavio da nije ni znao da Lane ima ćerke,toliko o tome,i on je baš bio otac za primer🥴

  • Vera

    13. mart 2024 | 17:50

    Kako je ovo sve ruzno i tužno da se razvlači po novinama.

    • 13. mart 2024 | 19:04

      Tihi

      @Vera

      Kad ne smeju da pisu o pravim problemima moraju ovako

  • Milan

    13. mart 2024 | 17:40

    Ja sam mu poveravao kada je rekao da su slučajno njih dvojica u vreme korone došla u posetu (kada su posete bile izricito zabranjene). Isto mu verujem kada je rek’o da je Lane rekao daj da napravim usmeni testament pa su oni setili da za to treba tri svedoka i ‘sva sreca’ tu je bila sestra sa drugog odeljenja! Da li znate kako se pravi usmeni testament i da vam trebaju tri svedoka za to? Oni su eto znali :) pričam ti pricu

  • Šojić

    13. mart 2024 | 16:55

    Tiko , tanka ti je to priča. Nešto tu smrducka.

    • 13. mart 2024 | 22:39

      Nije njegova priča

      @Šojić

      To mu je rekao sin, od Gutovića, a na kraju teksts I on izražava sumnju u to, jer kaže da je pokojnnik u tom period bio u besvesnom stanju.

  • Radovan

    13. mart 2024 | 16:52

    Eto cak Lane nije da nije nista ni sada ostavio cerkama 25% od autorsih prava, a pre toga svoju kucu. A cerka ga provuce kroz medije, zato sto hoce pola svega, pa ga nazivase ljudi losim ocem. A razmislite iskreno, da imate 2 jedva punoletna sina od 20 godina, i 2 odrasle starije udate obezbedjene cerke od preko 40 godina, iz prvog braka, sa kojima ne razgovarate, zar ne bi i vi zastitili momke, ko i Lane? Ne ostavice nereseno, pa da mu cerke iz prvog braka odmah daju kucu na dobos i isteraju momke na ulicu, da bi uzele pare. Covek je pametno postupio, zastitio je one koji su ranjiviji.

    • 13. mart 2024 | 19:49

      aman bre

      @Radovan

      Sta god, sva deca imaju pravo na nuzni deo...

    • 14. mart 2024 | 09:29

      Biljana

      @Radovan

      Ne, ne bih "zaštitila" sinove jer i čerke od preko četrdeset godina treba da žive negde. Šta znači "zaštititi"?Znači oduzeti jednoj deci jer su ženska a dati drugoj jer su muška? Znači žene su sposobne da se snađu a muškarci nisu pa treba da im se ostavi? Lane nije ništa uradio niti je "zaštitio" sinove, čovek je u bolnici bio u komi na respiratoru, nije tu bilo nikakve usmene oporuke jer on nije bio u stanju za to, sve ovo je očigledna laž.

    • 14. mart 2024 | 11:06

      Biljana

      @Radovan

      Njegovi sinovi nisu jedva punoletni već su to dva odrasla muškarca koji su završili fakultete i rade.

    • 15. mart 2024 | 10:51

      Hmmm...

      @Radovan

      Biljana, kako sam razumeo, vec je tim kcerkama ostavio davno taj stan ili kucu kad se razveo od njihove majke, placao im je alimentaciju i ostavio im je 25 % autorskih prava... Nije bas da ih nije obezbedio. I ja bih slicno uradio kao i Lane, imam troje dece, ali ako bi neko od njih mene zaboravilo 20 godina i ne bi zelelo kontakt sa mnom za zivota, bez ikakvog razmisljanja bi bilo izbaceno iz moje zaostavstine, odnosno, nasledstva nakon moje smrti... Amen

    • 19. mart 2024 | 10:22

      Marija

      @Radovan

      Ne znam gde je primenjivana ta tradicija da ćerke ne dobiju ništa?Imam testament mog pradede, pisan 1952. god, nekih godinu dana pre njegove smrti. U testamentu kaže da svojim dvema ćerkama ostavlja po livadu i određenu sumu novca svakoj kao miraz. Unuci od sina poginulog u ratu, ostavlja njivu i takođe istu sumu novca. Dvojici sinova da ostalu imovinu i kuću podele na ravne časti, odredio šta kome. Inače je u pitanju selo u severozapadnoj Srbiji. Taj nakaradni običaj da ženska deca ne treba da dobiju ništa je u skorije vreme počeo da se praktikuje a sve pod patronatom pohlepe braće da sve otmu sestrama.

  • Lara

    13. mart 2024 | 16:49

    Izvinjavam se ,pogrešila sam kao i mnogi koji su na prvu loptu kritikovao sve a zalili njegove "brizne" ćerke. Brizne pod znacima navoda je su brizne sami na imovinu na pare,a za tatu dok je bio živ ih je bolelo d.pe!!!! I to sto ste dobili je PREMNOGO,PREVISE!!!!!!!

  • Duska

    13. mart 2024 | 16:47

    Mene bi bilo sramota da sa ocem nemam kontakt 20 god i onda javno kukam kako me nema u deobi. Kako, zasto, nije moje da znam, ali ako je mogla da zivi bez oca, moze i sad bez njegovih para.

    • 13. mart 2024 | 18:15

      Milica Mitić

      @Duska

      A dal bi te bilo sramota da sa svojom decom nemaš kontakt, da se razvedeš, osnuješ novu porodicu i praviš se kao da deca iz prvog braka ne postoje?

    • 13. mart 2024 | 19:09

      Milan

      @Duska

      Očigledno ne bi, čim može ovoliko gluposti da nalupata

  • Ds

    13. mart 2024 | 16:46

    Zene ne uximeju nasledstvo,sve ostaje muskim potomcima.Tako je barem gde zene nisu pohlepne

    • 13. mart 2024 | 18:17

      Milica Mitić

      @Ds

      Znači kad žene uzmu ono što im po zakonu pripada, onda su pohlepne, a kad muškarci misle da su bogom dani i da im baš sve pripada samo zato jer su muškarci i otimaju od svojih sestara ono što im po zakonu pripada, onda ti muškarci nisu pohlepni, nego tako treba i tako je normalno? Sramota.

    • 14. mart 2024 | 07:44

      Ćerka

      @Ds

      Sin mojih roditelja sa punim pravom očekuje da se ja odreknem svog dela kuće a ne razgovara samnom, nikad i nije prihvatio da ima sestru, i sa ocem ne razgovara a sad kad je bespomoćan i ne obilaze ga, ni on ni njegova deca. A taj isti deda je davao i kapom i šakom njima, svojoj ćerki, meni, je dolazio u posetu kod unuka sa rukama u džepovima. i ja sad trčim i letim oko svog oca, koji ima izričitu želju da se ja slučajno ne odreknem svog dela(koji će biti manji, neće se deliti na pola pola) u njegovu korist. E to je tuga, ljudi moji. Treba deliti naslestvo obavezno na ravne časti. Ti ne znaš kakvi su ti odnosi, i ko koga gleda ili ne gleda. Kako imaš pravo na nasledstvo imaš i obavezu da gledaš te roditelje kad dođu u tu fazu života. Sve je do čoveka. Svako dobro

    • 15. mart 2024 | 11:44

      Guest

      @Ds

      Milice Mitic, mislim da je vas komentar otisao u pogresnom pravcu. Mislim da ovde nije u pitanju odnos muskih i zenskih naslednika, vec deca naslednici iz prvog braka i deca iz naslednici iz drugog braka, odnosno odnos dece prema ocu. Koliko vidim odnos Milana i njegove dece iz prvog braka nije ni postojao. Naravno, kad to vec nije klapalo kako treba, trebao je za vreme svoje svesnosti i razboritosti napisati pravi testament i ne dozvoliti da do ovakve situacije i dodje.

  • Radovan

    13. mart 2024 | 16:16

    U svrhu rodne ravnopravnosti, zbog stereotipa da roditelji imovinu ostavljaju samo muskim potomcima, hajde sada da ovu imovinu oduzmemo ovoj dvojici tek punoletnih sinova od po 20 godina, koji su ziveli sa ocem u zajednici do njegove smrti, i damo je udatoj ostvarenoj cerki od 45 godina, koja 20 godina ne prica sa ocem, i uz to je vec dobila kucu od oca kroz majcin razvod. To je posteno

    • 13. mart 2024 | 16:49

      sdfgh

      @Radovan

      Koju kucu je dobila? Je li on placao alimentaciju tih 20 godina? Kako ste zakljucili iz obskurnih podataka sta je pravedno u ovoj situaciji?

    • 13. mart 2024 | 17:23

      Shampita

      @Radovan

      Kao sto je prva zena dobila kucu tako ce druga zena dobiti 1/2 ukupnog nasledstva. Po zakonu udovica dobija 1/2. Dakle polovina imetka se deli na 4 dece sto znaci da ce pravednom podelom imovine ta ostvarena zena od 45 god naslediti po zakonu 1/8 nasledstva,njena sestra iato toliko dok ce udovica zajedno sa sinovima 3/4. Ako mislite da je to nepravedno i da joj ne treba dati ni tu 1/8 onda nemojte praviti/radjati zensku decu.

    • 13. mart 2024 | 18:22

      Milica Mitić

      @Radovan

      Odakle ta konstatacija da ONA nije pričala sa ocem? Možda je otac taj koji nije pričao sa ćerkama 20 godina, što je mnogo verovatnije. Što se i iz kon+mentara da zaključiti da je vama normalno - kad se muškarac razvede od žene, on se odrekne i dece, posebno ako su ta deca ćerke. Jer se ovde podrazumeva da su ćerke nebitne, da im ne treba ništa dati i da imaš decu samo ako imaš sina. A opet, kad omatorite i treba neko da vas gleda, tad to ne očekujete od svojih sinčina, nego od tih nebitnih ćerki. Jadno.

    • 13. mart 2024 | 18:23

      Radovan

      @Radovan

      Zakljucio sam tako sto umem da zakljucujem. Cuj da Lane ugledni glumac nije placao alimentaciju?! To se kao ne bi saznalo do sada? Pa kako bi ova cerka postala balerina i glumila u filmovima u mladosti, da Lane nije placao alimentaciju i da je nije podrzavao?

    • 13. mart 2024 | 18:57

      Tihana

      @Radovan

      Pravedno bi bilo cutati. Dobio si sta si dobio i ne raspravljas. Mi ne poznajemo njegov zivot sa prvom, a i drugom zenom, o njegovom privatnom zivotu se nikad nije pisalo, stoga ova tema vise nije ni zanimljiva. Sad mozemo da citamo jedno te isto u raznim varijantama.

    • 13. mart 2024 | 19:48

      lex

      @Radovan

      Al ste iskucali...Nema jednog reda u skladu sa nasim propisima...

  • Ja

    13. mart 2024 | 16:11

    Sumnjivo.. sumnjivo..

  • Radmila

    13. mart 2024 | 16:08

    Laka zemlja Lanetu, ali da ne vidi ćerke 20 godina?!? Pa da, muskarci kada se razvedu od žene oni se uglavnom razvedu i od ćerki, sinova. Sramotno je i tužno. One su njegove.

    • 13. mart 2024 | 18:22

      dg

      @Radmila

      Pvo što ti objašnjavaš je dvosmjerna ulica. Može on htjeti koliko hoće, ali ako neće one, tu se onda sve mijenja.

    • 13. mart 2024 | 19:54

      Pera

      @Radmila

      Ja sam svoju ćerku upoznao posle 18 godina, jer se majka borila kao besna životinja da je nikada ne upoznam. A sve zato što sam je ostavio pre nego što sam i saznao da je ostala u drugom stanju. Začudo, nije joj smetala ogromna alimentacija, nisu joj smetali pokloni mojih roditelja, moje sestre, ali samo ako ih ona uzme, a ne ako ih dete lično primi. A ko jednom proživi odvođenje deteta na silu da bi se videlo sa ocem, taj više nikada to neće ponoviti detetu koje voli. To nije viđanje to je isterivanje i šteti više nego da dete uopšte ne vidi oca. E sad, posle 20ak godina nije situacija dobra ali je bolje, ide na bolje. Ne znam za Lanetovu priču, ali ovo je moja iskrena priča. Ne kažem ni da je istinita, za istinu je potrebna i druga strana. Svakom na čast postupci u životu, kad dođemo pred Boga, svako je za sebe.

  • Zoran

    13. mart 2024 | 15:54

    Kakvi prevaranti. Pravda za Milicu.

    • 13. mart 2024 | 16:18

      Radovan

      @Zoran

      Tako je! Pravda za Milicu da dobije jos jednu kucu od oca, uz prethodnu koju je vec dobila.

  • Kole

    13. mart 2024 | 15:51

    Na poligraf

  • Rajko

    13. mart 2024 | 15:41

    Moji ljudi i dijeca znaju biti kako netreba.

    • 13. mart 2024 | 16:40

      Da

      @Rajko

      Da, ova M.G nije dete kako treba...davno su izbacile njih tri Laneta iz Lanetovog stana...kad vec filozofira, mogla se resiti ispranog mozga i potraziti oca. U stvari, trazila ga je, samo kad je lova bila potrebna...nema niti jednu sliku s ocem u nazad 25 godina...imam takvu nazalost.

    • 13. mart 2024 | 23:19

      Marina

      @Rajko

      Bas tako! Sama je Milica pričala po gradu da nema kontakt sa ocem da ga ne vidja godinama i ne zanima je uopšte Kakav je cilj posle smrti bilo šta potrazivati?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA